Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadonneen skootteritytön isän kirjoittelut Facebookissa katoamisen jälkeen. Mitä mieltä?

Vierailija
05.08.2011 |

"Tätä voisi kommentoida juniorrille, sanoilla turpa kiinni ja ui vaan.

Tuesday at 7:00pm"

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

irrallinen lause ei voi lla mitään mieltä

Vierailija
2/24 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tarina tässä on takana?

Ei yksittäistä lausetta kannata lähteä kommentoimaan. Isällä on varmasti huoli, joten en ole nyt mitään mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin olettamani tytön isän naamakirja sivua ja ihmettelin kuin äijä puhui jotain Norja juttuja ja toinen tytärkin oli lähtenyt ulkomaille vaihtoon vaikka pikku sisko on hukassa.

Olin tosi ihmeissäni, että eikö tilanne huoleta heitä lainkaan?

Vierailija
4/24 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen isän isä on sieltä Tottijärven alueelta alunperin lähtöisin.

Vierailija
5/24 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin olettamani tytön isän naamakirja sivua ja ihmettelin kuin äijä puhui jotain Norja juttuja ja toinen tytärkin oli lähtenyt ulkomaille vaihtoon vaikka pikku sisko on hukassa. Olin tosi ihmeissäni, että eikö tilanne huoleta heitä lainkaan?

hyvännenaiak näitä huolestumisia

Vierailija
6/24 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko maailman pitäisi siis pysähtyä, kun yksi 15v (luultavasti) hakee huomiota typerällä kaskaustempullaan. Niitähän ne useimmiten ovat ja toivottavasti onkin, eikä mitään pahempaa.

Mutta kyllä se kello käy ja arki jatkuu.

Vierailija
7/24 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin on isosisko FB ystävänä.

Vierailija
8/24 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko maailman pitäisi siis pysähtyä, kun yksi 15v (luultavasti) hakee huomiota typerällä kaskaustempullaan. Niitähän ne useimmiten ovat ja toivottavasti onkin, eikä mitään pahempaa.

Vierailija
9/24 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsesi karkaisi (tai katoaisi), mutta minä kyllä huolestuisin, kovastikin.

Vierailija
10/24 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinhan antoi signaalia vielä tiistainakin. Tuskin olisi antanut veden alta.

Vierailija
11/24 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa juttua siellä sen isän fb-sivulla...

Vierailija
12/24 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia kirjotuksia sielä sitten oli? :o

Vierailija
13/24 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vanhalta näyttää. Ja höpisee seinällään kaikenlaista arkista höpönlöpöä.

Luulisi että olisi muut asiat mielessä?

Mutta kaipa hän isä on, ainakin Karoliina löytyy ystävistä.

Vierailija
14/24 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vanhalta näyttää. Ja höpisee seinällään kaikenlaista arkista höpönlöpöä.

Luulisi että olisi muut asiat mielessä?

Mutta kaipa hän isä on, ainakin Karoliina löytyy ystävistä.

Vierailija
15/24 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä te mietitte jotain ventovierasta kadonnutta??? haette kauhunväreitä oikein tarkotuksella. jestas, just sellasta tyypillistä av mammailua pohtia näitä tälläsiä. samoin noi julkkisten asioiden vatvomiset tyyliin jussi parviaisen ja morsmaikun ikäero ja eskon ja martinan riidat. eikö teillä oo muuta mietittävää??? miks ihan oikeesti muiden asioita on niin kiva miettiä, näitä katoamisia ja muita vielä oikein pahimman kautta? Ja sitten laitetaan suruhymiöö ja toivotaan parasta (muka), oikeesti kuitenki toivotaan että iskä oiski tehny jotain pahaa ja aah av mamma ois sen ekana keksiny!

te ällötätte mua, spekuloijat!

Vierailija
16/24 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko maailman pitäisi siis pysähtyä, kun yksi 15v (luultavasti) hakee huomiota typerällä kaskaustempullaan. Niitähän ne useimmiten ovat ja toivottavasti onkin, eikä mitään pahempaa. Mutta kyllä se kello käy ja arki jatkuu.

lähtisi kotoa ilman kännykkää ja lompakkoa? En ymmärtänyt pointtiasi.

Vierailija
17/24 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko maailman pitäisi siis pysähtyä, kun yksi 15v (luultavasti) hakee huomiota typerällä kaskaustempullaan. Niitähän ne useimmiten ovat ja toivottavasti onkin, eikä mitään pahempaa. Mutta kyllä se kello käy ja arki jatkuu.

jos lapsesi karkaisi (tai katoaisi), mutta minä kyllä huolestuisin, kovastikin.

en luultavasti kiljuisi hysteerisena tai nyyhkyttäisi jossain nurkassa, olen velvollinen olemaan äiti muillekin lapsilleni myös synkkinä hetkinä, joten arkea olisi vaan pidettävä yllä.

Vierailija
18/24 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä te mietitte jotain ventovierasta kadonnutta??? haette kauhunväreitä oikein tarkotuksella. jestas, just sellasta tyypillistä av mammailua pohtia näitä tälläsiä. samoin noi julkkisten asioiden vatvomiset tyyliin jussi parviaisen ja morsmaikun ikäero ja eskon ja martinan riidat. eikö teillä oo muuta mietittävää??? miks ihan oikeesti muiden asioita on niin kiva miettiä, näitä katoamisia ja muita vielä oikein pahimman kautta? Ja sitten laitetaan suruhymiöö ja toivotaan parasta (muka), oikeesti kuitenki toivotaan että iskä oiski tehny jotain pahaa ja aah av mamma ois sen ekana keksiny! te ällötätte mua, spekuloijat!

Samoin ällöttää mua!

Vierailija
19/24 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kun huolehdin aina jos lapsi ei ole kotona vaikka tiedän missä on. Vai turtuuko sitä sitten jotenkin kun lapset kasvaa, meillä kun ei ole vielä teini-ikäisiä.

Vierailija
20/24 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut vaikeeta löytää isän profiilia. Aika erikoiseksi kyllä mennyt tää maailma, kun pari klikkauksella pääsee lukee tuntemattoman sivuja. Kannattaisi vanhemmilla ihmisilläkin laittaa fb-asetukset kuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän