Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kaikki mahdollinen kokemus amk-aikuisopiskelusta

Vierailija
06.08.2011 |

Haen vielä syksyllä alkavaan opintoihin enkä ole ehtinyt tutustua aiheeseen ollenkaan..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin vajaa nelikymppisenä ihan nuorisolinjalle AMK:uun eli ei ole kokemusta siitä iltaopiskelusta (aikuislinjat). Mutta sen voin sanoa, että opiskelu aikuisella iällä on paljon helpompaa ja mukavampaa kuin nuorena (olin kyllä nuorenakin "hyvä koulussa" ja aiemmat tutkintoni helposti suorittanut, mutta en saanut samaa oppimisen mielihyvää silloin) - jotenkin aikuisena tajuaa miksi mitäkin opiskellaan ja osaa suhteuttaa sitä aiempiin käsityksiin ja tietoihin enemmän, ja ymmärtää mikä on sitä osaa mitä opitaan vain koulua varten ja mikä pitää oikeasti ymmärtää.

Suosittelen siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suorittanut kaksi viimeistä tutkintoa työn ohessa aikuisopiskelijana, nyt taas uutta tutkintoa pukkaa :)

Vierailija
4/6 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuukohan kauempana asuvalle työssäkäyvälle opiskella näinkään..?

Vierailija
5/6 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo opiskelumuodot poikkeavat toisistaan melkoisesti... Itse opiskelen itaopintoina (osin monimuoto, pääasiassa lähiopetusta) 4 iltana viikossa. Rankkaahan se on työn ohessa pakertaa, mutta vuoden kun vielä jaksaa niin sitten toivottavasti saa paperit ulos.

Vierailija
6/6 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti täydennyshaussa kun varsinaiset haut jo ovat ohi.

Onnea vaan, mutta töiden ohella ei voi suositella. Tooosi rankkaa ja aikaa vievää jos on täyspäiväisesti työssä ja illat tarkoitus istua koulussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi