Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdoinkin oli varaa ostaa Presidentti Tumma paahtoa=)

Vierailija
06.08.2011 |

eiku nauttimaan

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennenkaikkea: onko paahto tummaa?

Siinä kalpenee 99% suomalaisten firmojen myymistä kahveista.

Vierailija
2/9 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä hintaista se on ja myydäänkö sitä markeiteissa?

ja ennenkaikkea: onko paahto tummaa?

Arvid Norquistia saa ainakin meidän Prismasta ja pienemmissäkin S-kaupoissa olen nähnyt, eiköhän monesta muustakin kaupasta. K-kaupoissa en juuri käy, joten en tiedä.

Paahtoa löytyy ainakin mediumia ja tummaa useampaa "tummuusastetta" (en ole varma onko vaaleaa kun ei juoda vaaleaa). On columbialaista, Keniaa jne. Tummaa, mutta pehmeää, voimakas kahvin maku. Ei kitkerää tai "eiminkään" makuisia kuten monet näistä normikahveista mitä kaupasta saa. Kun noiden makuun pääsee, ei näihin perinteisiin suomalaisten suosimiin enää palaa! Hinta on luonnollisesti kovempi koska laatukin parempaa. Muistaakseni kuuden euron päälle/ paikkeilla riippuen kahvityypistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta kahvia meillä oli vain jos joku toi (ja jos en vienyt pakettia muualle eteenpäin :).

Mutta, nyt on rahatilanne niin huonontunut että kaikki pikkusäästökohteet on ollut pakko etsiä, joten jotain halpaa vaan täytyy alkaa ostamaan :(.

Tosin juon kahvia nykyään toooooosi harvoin, lähinnä vieraille keitetään nykyään.

Vierailija
4/9 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli halvinta "kunnon" kahvia, n. 3.90 paketti. Taisin ostaa elämäni ekan kerran Presidenttikahvia, sekä normaalia että tummaa. Kokeillaan nyt tätä, yleensä juon erikoiskahveja tai Brazilia.

Vierailija
5/9 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummaa pressaa. Minusta se maksoi eilen prismassa 5 ja risat. En ala siitä nautinnosta luopumaan. Juon kahvia paketillisen kuukaudessa. Minulla täytyy olla pari euroa ylimääräistä tummaan pressaan.

Minä ennen join aina espressoa,jauhoin pavut itse ja ostin kalliin koneen. Tai juonut mokkaa italialaisesta keittimestä. Tumman pressan myötä olen jättänyt ne lähes kokonaan pois.

Vierailija
6/9 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/9 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ostaa sitä aina juhlapyhinä yms. ja multa jää se kuppiin. Pahinta kahvia.

Vierailija
8/9 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa käy vaan tavikset ja kuka vittu haluaa olla tavis!?

9/9 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju 10v vanha

presidentti tumma paahto  laatu muuttunut tosi paljon

hyvää ja aromikasta 

kitkerää, ei mitään aromia

poltettua.... haisee suorastaan palaneelle kuin noki

ummehtunut aromi

ärsyttää kurkun... kasvimyrkkyäkö mukana ?

noin joka kuudes paketti jää juomatta, eli lentää roskiin, mutta saatava jos sattuisi hyvä paketti kohdalle 

joo joo on huvittavaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi