Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän mielestä minun, masentuneen, pitäisi kokata päivät lapsillemme.

Vierailija
01.09.2011 |

Jotka asuvat exän kanssa ja ovat päivät päiväkodissa.

Exän mielestä minun pitäisi laittaa päivän aikana ruoka lapsillemme valmiiksi ja viedä se sitten hänen luokseen, jotta hän ja lapset saavat syödäkseen kun palaavat töistä ja päiväkodista.

Juu, tänään olen herännyt klo 10, maksanut laskut netissä ja mennyt sänkyyn makaamaan klo 12, josta äsken nousin.

Sain käytyä kaupassa, mutta ruokaa itsellenikin saan tehtyä vasta nyt.

Ei tosiaankaan ole voimia kokata exän huushollia varten, ei ole voimia kokata edes itselle.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille kelpaavat einekset, joita mikrossa lämmitetään ja kaupan pakasteallas on täynnä eri vaihtoehtoja, valmiita ruokia.

Exä haluaa vain kontrolloida ajankäyttöäni ja syyllistää minua makaamisestani ja masennuksestani käyttämällä lasten nälkää tekosyynä.

Vierailija
2/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä jaksa. Exällä olisi ollut eilen koko loppuilta aikaa tehdä ruokaa lapsille, mutta kauppareissun jälkeen oli ihan pakko päästä lenkille, niin eihän sitä hellan ääressä voi seistä, varsinkaan kun laiskapaska akka makaa päivät kotona tekemättä mitään.

Ehtiminen on ajankäytön hallintaa, jaksaminen on eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on ex, hän huolehtii myös omat ja lastensa syömiset, sinä huolehdit lasten syömisistä silloin, kun lapset ovat sinulla.

Saako ne lapset syödäkseen siellä isällään? Vai onko isästäkään huoltajaksi???

Vierailija
4/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä se huoltaja virallisesti olen, mutta sitä ei ole papereista muuksi muutettu, minä olen lähivanhempi edelleen.

Lapset ovat isällä 95% ajasta, virallisia tapaamisia ei ole sovittu, isä hoitaa päiväkodit, neuvolat, yms. minä autan jos jaksan.

Kyllä lapset ruokaa saavat, eivät tosin kotiruokaa, mutteivat ne sitä saisi minunkaan kanssani kuin satunnaisesti.

Kyse on siitä että isän mielestä minun pitäisi kokata kotiruokaa heille, koska olen päivät toimettomana.

Vierailija
5/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannustavasti. Nyt se kuitenkin on turhaa.

Vierailija
6/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähivanhempi, lapset kumminkin asuvat isällä, se on myös minun toiveeni, en jaksa luokseni ketään ottaa enkä arkiasioista huolehtia kuin satunnaisesti.

Vierailija
7/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiruokaa ei näy pöydässä vaikka olisin kotona maailmantappiin.

Hommatkoot uuden akan ja äitipuolen.

Vierailija
8/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaankaan lähde ruokaa exän luo roudaamaan, sehän on puolivalmisteista tehtyä, syökööt mikropihvejä.

Vierailija
9/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennuksen hoidossa? Onko lääkitystä, terapiaa käynnissä? Vai oletatko paranevasi makaamalla ja hengittämällä? Jotenkin olettaisi, että lasten hyvinvointi olisi motivaattorina parantumisessa tai ainakin sen yrittämisessä. Eksä on jo aikuinen ja saa hoitaa omat ongelmansa mutta omien lasten eteen on jaksettava yrittää.

Vierailija
10/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täähän onkin PM. Turha siis enää vastailla.

Vierailija
11/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotettu.

Ja lapset voivat ihan hyvin, käyn niiden luona lähes joka ilta, ainakin siihen asti kun exälle uusi akka ilmaantuu.

Vierailija
12/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, etten kokkaisi exälle, vaikka missä kunnossa olisin.

Mutta masennuksesta olen sitä mieltä, että se johtuu liian helposta elämästä. Kun on henki katkolla, siinä masennukset lähtee. Ja sanon tämän omasta kokemuksesta.

Vierailija
13/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tänään halusin maata 4 tuntia ja kuunnella äänikirjaa. Olen liian väsynyt, ei jaksa itse lukea, kiva kuunnella ja tuijottaa seinään.

Vierailija
14/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvittelemaan, ei kiinnostanut vaikka tilipäivä onkin.

Vierailija
15/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuljen päiväkodin ikkunan ohi matkalla kauppaan ja tätsyt ihmettelevät ettenkö olekaan koulussa, jonne sanoin meneväni ja päivät 7.30-18.

Vierailija
16/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten hakemisiin enkä viemisiin päiväkodista, koska olen opiskelemassa 7.30-18.

Paskat minä minnekään opiskelemaan jaksanut lähtä.

Vierailija
17/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma paikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä