Te, jotka olette olleet hyvässä kunnossa ennen raskautta (vatsalihakset näkyi jne.), niin...
...koska olette synnytyksen jälkeen päässeet samaan kuntoon?
Mitä harrastatte ja kuinka usein?
Kommentit (7)
Käyn vaunuilemassa päivittäin ja joskus salilla tai uimassa kun aikaa jää
Olen aerobick ja spinning ohjaaja. " harrastan" liikuntaa noin 10h viikossa. Aloitin synnytyksen jälkeen pikkuhiljaa urheillen, ja vauvan ollessa noin 4kk treenasin jo aika kovaakin!
mitä enemmän lapsia syntyy, ekan kanssa meni puoli vuotta, viimeinen vaati lähes 2 vuotta. Mulla on 4 lasta, olen pitkä ja sopusuhtanen, en tee yhtään mitään kuntoilu juttuja, kävelen max kilometrin päivässä, ja aina luullaan että treenaan jossain. Olen päässy suht helposti samaan painoon, ja rasva ja sokeri ei kuulu ruokavalioon ja näytän paremmalta lapsien jälkeen, lantio jotenkin leveni ja vyötärö kapeni, en olis ikinä uskonu että näinkin voi käydä.
Olen 173 cm/60 kg, en paljon treenaa, mutta mulla on luonnostaan lihastakin, en siis ole mitenkään löysä. Esikoista odottaessa tuli painoa 7 kg, joka jäi synnärille, ja parin kuukauden imetyksen jälkeen olin jo miinuksella. Vatsa katosi parissa kuukaudessa. Nyt toinen lapsi tulossa ja vähän pelkään miten käy, todennäköisesti toisen jälkeen täytyy ainakin jotain alkaa tehdä ettei ihan repsahda. Ekan jälkeen olin jotenkin henkisesti valmistautunut olemaan lässähtänyt lopun elämääni, mutta kun se meni niin hyvin, niin nyt on rima korkeammalla.
nyt neljäs on 2v ja vieläkin on 6kg ylimääräistä!
ja painoa on nyt 174cm/64kg
ekasta palauduin reilussa kuukaudessa ja tokasta viikossa! Ja tekemättä oikeastaan yhtään mitään. Ennen kumpaakin raskautta (ja raskauden aikana) treenasin kuntosalilla ja kotona. Raskauksien jälkeen olen vain lähinnä lenkkeillyt, nyt taas alkanut pikkuhiljaa käymään salillakin.
Olen 176cm/55kg.
Harrastan pilatesta, kuntosalilla käyntiä sekä kävelyä.