Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada rohkeutta ja vahvuutta olla vahva ja rohkea???ov

Vierailija
06.08.2011 |

Olen aina ollut heikko sivustaseuraaja. Katson ja hurraan ja tsemppaan vierellä mieheni, siskoni ja lasteni saavutuksia; benji-hyppyjä, 5 metristä veteen hyppyjä, voltteja eteen ja taakse, sulkapalloa, koripalloa..

Olen aina se tsemppari, en milloinkaan tekijä..ja kaikki tämä omien pelkojeni takia..

Itse en tosiaankaan uskalla mitään, pelottaa että sattuu..Polvi on helposti pois sijoiltaan, mutta EN HALUA OLLA ELÄMÄTTÄ POLVEN TAI MAHDOLLISEN PIPIN PELOSSA.

Nyt on tilanne se, että jostain sisältä alkaa kumpuamaan kunnon vitutus ja halu TEHDÄ TÄSSÄ ELÄMÄSSÄ EDES JOTAIN muutakin kuin lapsia.

Enkä enää halua olla se lastenvahti, kun muut harrastavat kuvitellen etten minä kuitenkaan uskalla tai lähde mukaan..

Miten sohvaperunatsempparimuidenmukanaeläjä voisi tsempata itsensä uskaltamaan elämään??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni tuohon auttoi kuin auttoikin terapia,joka ns:avasi jonkunlaisen lukon jonka olin luonut itseeni pelon takia!!Sanoisin kuitenkin että rohkeus on sama kuin se että luottaa itseensä täysin!

Vierailija
2/2 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee vaa niihin leikkeihin ja peleihin mukaan äläkä oo siin sivus. Jos Se ei toimi, ni mee terapiaa siellä mäki ennen kävin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi