Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko lukeneet "Petjan viimeinen päivä?"

Vierailija
06.08.2011 |

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että tästä edes seuraa jotain parannuksia, ts. vastaisuudessa samankaltaisilta tapauksiltä vältyttäisiin ja lapset saisivat ajoissa asianmukaista hoitoa.

Voimia teille ja läheisillenne.

Vierailija
22/46 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan kusipäälääkärit! Eikä ollut ensimmäinen vastaava tapaus. Tällaisilta pitäisi ottaa lääkärioikeudet lopullisesti pois!

Osanottoni omaisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa...kyyneleet vaan virtaavat, kun tätä luin ja mitään muuta en Emmi sinun perheelle osaa sanoa, kuin paljon jaksamista. Aivan käsittämätöntä toimintaa lääkäreiltä! Kyllä tämä niin hiljaiseksi vetää...

Vierailija
24/46 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat joilla on noin vakavasti sairas lapsi eivät muuta lähemmäksi sellaista sairaalaa josta saa hoitoa? Olisi ollut vuosia aikaa järjestää muutto.

Miksi vanhemmat jotka tietävät lapsen tilan jättävät lapsen yksin sairaalaan eivätkä vaadi hoitoa vaikka tietävät että tarkkailulla ja levolla vaiva ei parane?

Vierailija
25/46 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itkemässä. Toivon sydämeni pohjasta että hoitaneilta viedään lääkärin oikeudet sekä että tämä kamalin mahdollinen esimerkki saa muut varpailleen sekä tutkimaan paremmin. Jos tarvitset Emmi allekirjoituksia adressiin tai jotain niin huutele täällä vaan. Moni lähtee mukaan tukemaan näin tärkeän asian puolesta. Osanottoni vielä ja enkeleitä teille

Vierailija
26/46 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tuli sellainen olo tuosta tekstistä että miksi vanhemmat eivät tehneet..jo tilanteessa asian eteen enempää? Vaatineet? Huutaneet? Vieneet lasta muualle? Koska he selvästi tiesivät mikä lasta vaivaa :(

Niin surullista joka tapauksessa :(

Vierailija
27/46 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieneet lasta muualle?

Kyllä minä vaan oletan, että saan keskussairaalasta tarvitsemani avun vaikka sen jatkolähetteen muodossa jos ei muuten.

Vierailija
28/46 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi uskoa henkilökuntaa kun näkee, että ilmiselvästi eivät aio mitään asian hyväksi vähän aikaan tehdä. Vamhemmati kuitenkin tiesivät taudin vakavuuden..niin surullinen on tämä tapaus ja nostaa hirveät vihat niitä ihmisä kohtaan, jotka antoivat pienen pojan

itkeä ja olla tuskissaan.

Vierailija
29/46 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieneet lasta muualle?

Kyllä minä vaan oletan, että saan keskussairaalasta tarvitsemani avun vaikka sen jatkolähetteen muodossa jos ei muuten.

kun lähetettä ei tullut olisivat ottaneet pojan ja ajaneet Kuopioon ja vaatineet hoitoa. Kyllä hlökunta olisi siinä vaihessaa nähnyt tilanteen vakavuuden..Tähän on Suomessa menty..pakko ottaa ohjat käsiin eikä kiltin suomalaisen tavoin nöyränä odottaa jotain tapahtuvaksi..varsinkin kun kyseessä tällainen tauti, jolloin voi epäillä, että normaali hoitohenkilöstökään ei tunne tarpeeksi.

Vierailija
30/46 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko

Se on sinun typeryyttäsi. Sattumalta tunnen tuon äidin ja tunsin myös Petjan. Tiedän myös faktana että Mikkelin keskussairaala tekee tuhottoman paljon hoitovirheitä. Olen myös nähnyt nuo Petjan äidin mainitsemat raportit tapahtumista. Vai mikä sun ongelma on? Luuletko että äiti ja isä eivät tehneet kaikkeaan lapsensa puolesta? Mua kyllä risoo nämä ihmiset jotka luulevat ettei SUOMESSA tapahdu hoitovirheitä tai turhia huostaanottoja. Mikkelin keskussairaalan henkilökunta pitäisi ottaa niin tarkkaan syyniin että varmasti paljastuisi kaikki ne jotka eivät osaa hommaansa. Tottakai inhimillisiä erehdyksiä tapahtuu, mutta se että niitä tapahtuu noin paljon on huutava vääryys.

vieneet itse Yliopistolliseen sairaalaan kun tiesivät taudin vakavuuden ja että aikaa ei ollut hukattavissa. Varsinkin kun näkivät, että henkilökunta ei ilmiselvästi tiennyt mitä tehdä. Anteeksi vain vanhemmille, mutta kuitenkin.

Vierailija
31/46 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieneet lasta muualle?

kun lähetettä ei tullut olisivat ottaneet pojan ja ajaneet Kuopioon ja vaatineet hoitoa. Kyllä hlökunta olisi siinä vaihessaa nähnyt tilanteen vakavuuden..Tähän on Suomessa menty..pakko ottaa ohjat käsiin eikä kiltin suomalaisen tavoin nöyränä odottaa jotain tapahtuvaksi..varsinkin kun kyseessä tällainen tauti, jolloin voi epäillä, että normaali hoitohenkilöstökään ei tunne tarpeeksi.

Kyllä, tähän on vaan täällä suomen maassa tultu !

On osattava vaatia, lyödä nyrkkiä pöytään.

Vierailija
32/46 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoonkin että kyseessä oli lapsi ja aikuiset itse olivat kunnossa, on se hädänalainen asema sama. Miten vaadit niin että tulos on lapsen edun mukainen. Itse eivät vanhemmat paineelle mitään tässä voineet tehdä ja ne jotka kykenivät, eli kirjoittamaan lähetteen, eivät niin tehneet. Mikä siinä eteen? Mennä lääkärin ovelle riehumaan ja vartija poistaa sellaisen vanhemman tilasta. Ajaa itse suoraan Kysille ilman lähetettä? Olisivatkohan ottaneet ilman lähetettä edes ovista sisään? vai olisiko siellä voinu näyttävästi huutaa ja uhata raastuvalla heitteillejätön takia. En tiedä, ei kai kukaan tiedä, eikä missään nimessä kuuluisi olla niin että pitää miettiä mikä kansalaistottelemattomuus pelastaisi lapsen tai oman hengen jos on hätää kärsimässä. Ihan hirveää että tämmöisiä tapahtuu, mutta hyvä asia että tästä tehtiin julkinen. Ihmisiä lääkäritkin ovat, mutta resurssipula ei saa olla syy menehtymisille. Riittävä määrä pätevää henkilöstöä olisi varmasti tässäkin tuonut jotain apuja.

Vierailija
33/46 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et usko paljonko loukkasi. Mitä epäuskottavaa tuossa on!? Mä muistan Petjan. Tosi hauska ja fiksu poika. Näin jälkeenpäin kuin muistelee, mä en tiennyt että Petjalla olisi mitään sairautta koskaan ollutkaan. Ja sitten hän vain kuoli... Tulee syyllinen olo.

Vierailija
34/46 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kamala juttu :((( .... mutta niin tyypillistä mikkelin keskussairaalan toimintaa!

Vierailija
35/46 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä ketjusta...

Ohis

Vierailija
36/46 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä ketjusta... Ohis

Vierailija
37/46 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisellä puolella kaikki hyvin, mutta kunnallisella puolella ei. Olen omalla kohdallani sekä ystävien kärsimyksiä seuranneena monesti todennut, että toivon ettei koskaan tapahdu mitään todella vakaa itselle tai perheelle. Sitä kuolee ennenkuin saa hoitoa.

Vierailija
38/46 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tälläisten aloittajien on hyvä tietää, että kaikki eivät ole facebookissa ja siten eivät voi tietää mistä keskustellaan.

Vierailija
39/46 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten kiireisyyden, huolimattomuuden ja suoranaisen välinpitämättömyyden seurauksena pieni poika kuoli käsittämättömän tuskallisella tavalla.

Vierailija
40/46 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut. Sanat ei riitä kuvailemaan sitä raivoa ja surua, joka kumpuaa pikku-petjan ja äidin puolesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi