Lady Moon -yökerho Helsingissä. Onko joku käynyt? Millainen paikka?
Kannattaako tuota kokeilla... En oikein tiedä mihin suunnistaisi viikon päästä, kun en tiedä mistään mitään :D
Kommentit (26)
ennen ollut lempparipaikka, ei enää. Täynnä maahanmuuttajamiehii. Porukka muutenkin alle 30vee. Molly kiva paikka
ruotsin laiva drinkkidisko, miehet haluaa nähä paljaita tissejä.. Millasesta tykkäisit, ehkä voidaan suositella jotain parempaa?
Aikaa kyllä useampi vuosi, kun on tullut käytyä.
Ennemminkin kysyin hyvää menomestaa, muttei tullut vastauksia. Tarvis päästä kunnolla joraamaan listahittejä, mutta ilman pissiksiä, eli ikärajaa saisi olla. Itse olen 30+.
viimeksi kävin juuri kun tupakointi kiellettiin sisätiloissa. Aika kamala paikka, mutta opiskeluaikoina kiva siitä että jonkin aikaa (olikohan 22-00) oli tuoppi euron. Hyvä nostatukseen oli siis köyhälle..
Mutta ihan hirveä, ja erityisesti kun ei tupakanhaju enää peittänyt sitä vanhaa pinttynyttä oksennuksen ja virtsan tuoksua.
Tosiaan kuin ruotsinlaiva maissa.
bakersin tanssilattia on ollut täynnä notkuvia maahanmuuttaja miehiä.
vaikka en ole sielläkään käynyt pitkään aikaan. Jos ei ole pakko olla listahittejä, niin molly malones on myös 30+ ihmisille kiva bilepaikka. Paljon porukkaa, myös miehiä. Olen nykyään niin ulkona kaikesta, että ainoastaan nuo osaisin kohtuuvarmoina mainita.
Baker´s alkoi kiinnostamaan...en ole myöskään käynyt mollyssa koskaan..lisää vinkkejä?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 11:05"]Lady Moon on rasistinen. Poke ei päästänyt intialaista miestä sisälle "koska ei ollut Suomen passia". Kun valitin siitä omistajalle, siihen ei reagoitu mitenkään. Onneksi meitä oli isömpi porukka koossa että paikka menetti aikamoiset tuotot. Baker´s toivotti
tervetulleeksi ja vinkkasi että näin on käynyt ennenkin ja "heiltä saa turvapaikan".
Joku tatuoitu portsari makailee siellä narikan pöydällä ja lauleskelee rasistisia laulujaan. Luulin ensin känniseksi asiakkaaksi. Luokatonta. Muut portsarit ovat olleet asiallisia.
stadin tähti, itse viihdyn siellä
Lady Moonissa on tahmeat kokolattiamatot ja suomen rasistisimmat poket.
Lady Moonissa haisee pieru, hiki ja epätoivo. Juotavaa saa kyllä "halvalla" noin niinkuin yökerhoksi. Rasistinen paikka on niin kuin milliklubikin, harvoin pääsee tummaihoisena sisään, että niiltä saa olla rauhassa. Bakers on hyvä vaikka siellä niitä onkin. Itseäni kun maahanmuuttajat eivät haittaa.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 21:27"]stadin tähti, itse viihdyn siellä
[/quote]
Kyllä!!
ai niin ja ladyssä on vain kaksi vessaakin naisille, että jos juomisesta tulee kusihätä niin siellä saa myös vessaan jonottaa.
Lady Moon on rasistinen. Poke ei päästänyt intialaista miestä sisälle "koska ei ollut Suomen passia". Kun valitin siitä omistajalle, siihen ei reagoitu mitenkään. Onneksi meitä oli isömpi porukka koossa että paikka menetti aikamoiset tuotot. Baker´s toivotti tervetulleeksi ja vinkkasi että näin on käynyt ennenkin ja "heiltä saa turvapaikan".
Eikös Lady Moon ole ihan lihatiskin maineessa nykyään? Siitä oli taannoin jotain juttua lehdessäkin, vai muistanko väärin?
Ite oon siellä säännöllisesti viitisen vuotta siellä käynyt ja nyt tuli totaalinen stoppi!
viimeisen vuoden-kahden aikana se on täyttynyt todella tunkeilevista maahanmuuttajista. Olin siellä kaksi viikkoa sitten ja sain kokea perseelle läpsimistä ja kaulailua vasten tahtoani. Tulin todella vihaiseksi kun kieltäminen ei riittänyt vaan piti oikeasti töniä kauemmaksi. Ja perään naureskelivat vaan. En tosiaan aio sinne pitkään aikaan mennä uudestaan, se on nykyisin tosi vastenmielinen paikka juuri päällekäyvien ulkomaalaisten takia.
Mä suosittelen mollya! Oikein kiva, livemusaa ja sit kans tanssilattia, et pääsee kunnol irrottelee ja tanssii. Paljon eri ikäisiä, ei mikään pissispaikka. :)