Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIten tuo Tyylisuuntauksia-bloggari on muka ekoihminen vaikka tuhlaa

Vierailija
05.08.2011 |

hillittömiä määriä rahaa lastenvaatteisiin ja niiden postikuljetuksiin ulkomailta.

Sitten henkeen ja vereen korostaa syövänsä luomua ja olevansa kasvissyöjä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edustaa sellaista minä-itse ekoilua, ekoillaan sillä tavalla, mikä itseä hyödyttää, mistään kuitenkaan tinkimättä. No alku se on sekin :)

Eikö se ole hyvä, että ihmiset ekoilevat edes jollain elämänsä osa-alueella? Kauheaa mustavalkoisuutta: joko olet ituhippi, joka pukeutuu itse kudottuihin hamppuihin tai ökyilevä city-maasturijuppi?

Vierailija
22/24 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole huomannut että tuossa blogissa väitettäisiin, että elävät muita ihmisiä ekologisemmin tai brassailisi aiheella mitenkään. Monet tuntemani lapsiperheet syövät luomua ja lähiruokaa, mutta vaatteet voi olla HM:n valikoimista tai britti/ranska -tyyliä, riippuen siitä ovatko kiinnostuneet vaatteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni jollain tasolla huvittaa se, että minkälainen vannoutunut teen ystävä suosittelee tosissaan pussiteetä yhtään kenellekään :)

Tämä ei nyt tosiaan liity aiheeseen eikä arvostele bloggaajaa sen kummemmin, mutta sattui silmään tuota blogia selatessani.

Vierailija
24/24 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta päivää on Suolityyntäyksen fanit jaksaneetkin pysyä poissa tältä palstalta;-)

Mutta hei, blogistin opettavainen ja samalla äärettömän lapsellinen tyyli " tää ois äiti, tää ois vaimo, tää ois niinku tuleva kätilö ja niinkun hirveen fiksu ja filmaattinen" tyyli ärsyttää ihan suunnattomasti. Mut sit samalla kun selailee ton naisen tekstejä ja katselee kuvia niin tuntee suurta myötähäpeää, hei camoon , rouva on 41 veeeee!

itseäni jollain tasolla huvittaa se, että minkälainen vannoutunut teen ystävä suosittelee tosissaan pussiteetä yhtään kenellekään :)

Tämä ei nyt tosiaan liity aiheeseen eikä arvostele bloggaajaa sen kummemmin, mutta sattui silmään tuota blogia selatessani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan