Mulla on mieli tod maassa ja illanviettoon pitäis lähteä:´(
Olen ollut toukokuun lopusta työttömänä ja hakemuksia on lähtenyt aikalailla, viimeisimmät 4kpl eilen.
Haastatteluihin olen päsäsyt 4x ja 2x ollut "se toinen vaihtoehdoista" niin että se toinen on sitten kuitenkin paikan saanut.
Tää on nyt 7s kesä peräkkäin kun työsuhteeni päättyneet 31.5 tai viim 15.6 mutta aina olen sanaut paikan itse hankittua niin että elokuun lopussa/syyskuun alussa aloittanut taas työt.
Mutta nyt ei sitä tilannetta ole ja oikeastaan muuta ei enää päässä pyörikään kuin että miksen nyt kelpaa, edes niihin sijaisuuksiin.
Huomenna olis kavereiden kanssa illanviettoon lähtö ja saisin jopa valmistautua rauhassa kun mies lähtee aamulla lasten kanssa anoppilaan eivätkä kotiudu ennen su-iltaa mutta nyt vaan itkettää:´(
Tiedän tiedän että se vois tehdä terää mutta entäs tämä olotila ja rahojen murehtiminen, taksikin maksaa kotiin yöllä 50e, tietty vois bussilla tulla mutta sitten ilta päättyi jo klo 01.30
Hohhoijaa, ei jaksais nyt mitään, edes tätä elämää:´´(
Kommentit (4)
...että kerrot sun kavereille rehellisesti, että nyt ei ole rahaa, mutta tulkaa te meille ja pidetään nyyttärit. Sitten ostat itelles juotavaks jonkun vinkun tai Rainbow-siideriä tai -olutta.
Leivo vaikka joku jälkkäripiirakka, ei ees tuu kalliiks.
Jos tyypit ei ole sun hyviä kavereita, ei sun ole edes pakko nähdä niitä jos ei huvita.
Tietty baarissa tanssiminen voi nostattaa mielialaa...
että pidätte etkot eli alottajaiset teillä. Jos sua sen jälkeen huvittaa lähteä baariin, niin sitten lähdet.
...että kerrot sun kavereille rehellisesti, että nyt ei ole rahaa, mutta tulkaa te meille ja pidetään nyyttärit. Sitten ostat itelles juotavaks jonkun vinkun tai Rainbow-siideriä tai -olutta.
Leivo vaikka joku jälkkäripiirakka, ei ees tuu kalliiks.Jos tyypit ei ole sun hyviä kavereita, ei sun ole edes pakko nähdä niitä jos ei huvita.
Tietty baarissa tanssiminen voi nostattaa mielialaa...
eli kyllä luotetulle kaverille olisi hyvä kertoa asian todellinen laita. Tokihan iltaan voi lähteä mukaan ja sitten kun ollaan vaihtamassa paikkaa puolen yön jälkeen niin itse siirtyykin busiin vedoten joko väsymykseen tai johonkni seuraavan päivän tärkeään asiaan. Etkot teillä on tosi hyvä idea myös.
Jos ihan rehellisiä ollaan, niin ne kaksi tuntia 1:30 jälkeen ovat kovin monesti illan rasittavinta osaa - kaikki ovat kännissä ja sama levy alkaa jauhaa. Pääset siis nauttimaan kuitenkin illan hauskimmasta osuudesta. Loppuilta on kiva vain jos aiot löytää yhden yön pokan (mikä ei tällä kertaa ole tavoitteena) tai päätyä jonkin illanviettoporukassa olevan luo aamun tunteina juttelemaan syviä totuuksia, mikä myöskin on aika rankkaa.
Ihan hyvin silläkin pärjää jos vähän nuukailee,asennekysymys.