Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erosin puoli vuotta sitten ja tuntuu että minulla on ollut eron jälkeen liikaa miehiä...

Vierailija
05.08.2011 |

Erosin puoli vuotta sitten 8 vuotta kestäneestä suhteesta ja eron jälkeen minulla on ollut paljon seksisuhteita. Ei mitään vakavaa, vaan pelkkää seksiä ja hauskanpitoa. Miehiä eron jälkeen on ollut yhteensä 22, onko se liikaa? Kellekään en ole kehdannut kertoa, että niitä on ollut noin monta, en edes lähimmille ystäville, jotenkin nolottaa. :(

Onko normaalia, että eron jälkeen on näin paljon miehiä, onko 22 puolessa vuodessa edes paljon? Ikinä en ole miehiä tuonot omaan kotiini ja vain neljän kanssa seksisuhde on kestänyt pidempään, kuin yhden yön...

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehiä ollut tasan 3, kaikki tänä vuonna ja yksi niistä suhteenpoikasen viritys, ei toiminut.

eron ekat vuodet meni suossa rämpiessä, onneks nyt alkaa elämä voittaa.

Mistä helevetistä sä noita miehiä bongailet???

mäkin haluun ;DDD

Vierailija
22/38 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen eronnut n. 2kk sitten ja tuntuu että olen jotenkin aivan jäässä miesten suhteen. Mä päätin että vedän liinat kiinni ja kasaan oman pääni ennen kun lähden markkinoille. Asun Helsingissä, ja lopulta täälläkin on piirit aika pienet, enkä halua mustata mainettani lopullisesti sen takia, että käyttäydyn täysin holtittomasti eron jälkeen... Sitä sais hävetä silmät päästään myöhemmin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen todella ylpeä itsestäni. :) Olin eilen baarissa ja tanssin yhden miehen kanssa ja hän ehdotti sitten loppuillasta yhteistä yötä. Ja minä vastasin EI! Jotenkin ajatukseni meni siellä tähän ketjuun ja siihen, että minulla on jo nyt ollut liikaa miehiä muiden mielestä. Mutta ekaa kertaa eron jälkeen lähdin baarista yksin omaan kotiini. :) Ja se on täysin teidän av-mammojen ansiota, kiitos. :)

Vierailija
24/38 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistumista teille joillekin ehdottaisin jos ette siellä jo olleetkin.

Vierailija
25/38 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voisin käyttäytyä kuin AP, siis jonkun aikaa :) Ymmärrän siis täysin. Pitemmän päälle ei ole kuitenkaan hyväksi, joten pointsit siitä, että suoriuduit tällä kertaa yksin kotiin!

Vierailija
26/38 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tuo aika paljon :D mutta ihan ymmärrettävää, kun et oo saanu sitä sinkkuaikaa kokea. Mä oon nyt ollu 4 vuotta yhessä tuon miehen kaa ja 16-vuotiaana aloin seurustelee. Ihan eka poikaystävä on ja en oo kenenkään muun kanssa ikinä ollu.. paitsi mitä teininä pussaillu joskus muutamaa, mut siinä se. Ja meillä on vielä lapsikin. Joskus vähän vituttaa, kun en oo saanu kokee muuta kun tuon yhen vaan ja ootan joskus sitä päivää et erottas :D

Vierailija
27/38 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon (musta siis liikaa) koko elämän aikana, saatikka sitten puolessa vuodessa! Ja väärin myös niitä miehiä kohtaa, toivovat kenties jotain pysyvämpää ja saavatkin vain toimia laastarina sinulle. Jos sulla on lapsia, niin keskityppä niihin.

Just no niiin varmaan ne miehet todellakin etsii vakavampaa....

Pyh. Anna mennä vaan ja nauti. vakavampi osuu sitten kohdalle kun on sen aika. Hauskaa sinkkuilua, erossa on kuietnkin paskojakin puolia. Nauti!

itseään jakelemalla?

Vierailija
28/38 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tuo aika paljon :D mutta ihan ymmärrettävää, kun et oo saanu sitä sinkkuaikaa kokea. Mä oon nyt ollu 4 vuotta yhessä tuon miehen kaa ja 16-vuotiaana aloin seurustelee. Ihan eka poikaystävä on ja en oo kenenkään muun kanssa ikinä ollu.. paitsi mitä teininä pussaillu joskus muutamaa, mut siinä se. Ja meillä on vielä lapsikin. Joskus vähän vituttaa, kun en oo saanu kokee muuta kun tuon yhen vaan ja ootan joskus sitä päivää et erottas :D

Saat vielä vierestä kuunnella kaveriporukassa, kuinka muita harmittaa ja nolottaa kun on tullut avattua ne haarat niin monelle. Toisilla tärppää heti, toivottavasti onnenne jatkuu pitkään.

t. 26v, pian 12 yhden ja ainoan miehen kanssa.

Vierailija
29/38 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ap ymmärrä miten sinä saat seksiseuraa jopa ruokakaupasta?? menetkö ruokaostoksia tekevän miehen tykö ja sanot suoraan että seksi maistuis maistuisko sulle vai?

En kysy tätä pahalla vaan silkasta uteliaisuudesta, olen kai hieman kateellinenkin koska itse elänän täysin seksittömässä suhteessa mieheni haluttomuuden vuoksi:´´(

Ja olen elänyt jo vuosia..ja en sis ole siltikään pettänyt enkä edes niillä harvoin toteuvilla ravintolareissuilla osaa seksiseuraa hankkia..

Vierailija
30/38 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryöstömurhaaja?!?!?onko tilastollisesti todennäköisempää että se on se 35 s puolen vuoden sisällä??sehän voi olla se ensimmäinenkin!!pöndet,mä olen sitä mieltä että melaa mekkoon ja nauttikaamme kesästä!!!!

Vierailija
31/38 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olis huolissani muusta kuin maineestani ap:n tapauksessa... nimittäin sitten, kun elämä menee eteenpäin on noloa pikkupaikkakunnalla kun olet ollut tulevan ukkosi useiden kavereiden kanssa.

Itselläni on elämässäni ollut jotain säätöä, siis sellaista mikä ei kestä päivänvaloa ;), n.60 miehen/pojan kanssa silloin n.viiden vilkkaimman vuoden aikana ja kyllä niistä ikävä kyllä mainetta tuli vaikka meidänkin käpykylässä asukkaita on yli 200 000. Jos ei muuta niin ainakin baarihenkilökunta tiesi että oli typyllä taas uus kierroksessa...

Oli meillä samassa veneessä (n.100miestä plakkarissa) likoilla vitsiäkin asiasta... kun yksi muutti paikkakuntaa, me vitsiä väännettiin siitä, kun ei sillä miehiä enää riittänyt meidän kylällä vaan piti muuttaa vaikka Ouluun asti uusia etsimään :)

Hauskaa oli, nyt on helppo olla vaikka koko loppuikänsä saman kanssa; ei vaihtamalla parane!

Vierailija
32/38 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei sinkku saisi harrastaa seksiä? 22 puolessa vuodessa ei ole edes 1 viikossa! Minä naimisissa olevana paneskelen toistasataa kertaa puolessa vuodessa! jos keskimääräinen naintikertojen määrä on meillä viikossa 4krt. Joskus 10, mutta kuukautiset pois tuosta niin yli sataan menee silti helposti.

Vierailija
33/38 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hetää kysymys, eikö hävetä jos kohtaa näitä miehiä jossain kaupassa, töissä jne. Jotenkin noloa tuollaiset yhdenyön jutut

Vierailija
34/38 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei sinkku saisi harrastaa seksiä? 22 puolessa vuodessa ei ole edes 1 viikossa! Minä naimisissa olevana paneskelen toistasataa kertaa puolessa vuodessa! jos keskimääräinen naintikertojen määrä on meillä viikossa 4krt. Joskus 10, mutta kuukautiset pois tuosta niin yli sataan menee silti helposti.

minäkin oon useasti kysynyt ihmisiltä, jotka luokittelevat sinkut naiset h****ksi, jotka harrastavat paljon yhden illan suhteita.

Vierailija
35/38 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miettinyt ihan samaa kuin ap, mutta miehiä on ollut kaksi ja nyt kolmas kiikarissa. Ei mun tilanne taidakaan olla niin vakava :D

Vierailija
36/38 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa tulla vaikeuksia asettua enää aloilleen, kun on kerran munahaukaksi ryhtynyt.

Vierailija
37/38 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse harrastan irtoseksiä edes kerran, se on jo liikaa. Mutta ei siksi, että siinä olisi jotain epäeettistä tai hävettävää, vaan koska kärsin siitä. Jos suojaa itsensä sukupuolitaudeilta ja raskaudelta, eikä satuta itseään (tai muita) suhteissaan, ei siinä ole yhtään mitään vikaa! Tavallaan toivoisin, että voisin lähteä tuolla tavalla seikkailemaan. On niin paljon ihania miehiä.;) Mutta kun ei pysty, niin täytyy pitäytyä tässä yksiavioisuudessa. Onneksi on niin ihana mies nykyään, ettei muuta kaipaakkaan.

Vierailija
38/38 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin miehille.