Erosin puoli vuotta sitten ja tuntuu että minulla on ollut eron jälkeen liikaa miehiä...
Erosin puoli vuotta sitten 8 vuotta kestäneestä suhteesta ja eron jälkeen minulla on ollut paljon seksisuhteita. Ei mitään vakavaa, vaan pelkkää seksiä ja hauskanpitoa. Miehiä eron jälkeen on ollut yhteensä 22, onko se liikaa? Kellekään en ole kehdannut kertoa, että niitä on ollut noin monta, en edes lähimmille ystäville, jotenkin nolottaa. :(
Onko normaalia, että eron jälkeen on näin paljon miehiä, onko 22 puolessa vuodessa edes paljon? Ikinä en ole miehiä tuonot omaan kotiini ja vain neljän kanssa seksisuhde on kestänyt pidempään, kuin yhden yön...
Kommentit (38)
melkein joka viikonloppu uusi :/
Miten olet ehtinyt?
olisipa se miehilläkin noin helppoa. Mutta kannattaa vähän himmata ennen kuin kohdalle tulee joku ryöstömurhaaja.
ja mulla on ollut 53 miestä sen jälkeen :S En ole itse edes osannut taivastella määrää, mutta jos sinä ihmettelet puolessa vuodessa 22:ta niin mun miesmäärä taitaa olla hirveä:( Mullakin tosiaan joka viikonloppu joku mies, usein vielä pe, ja la eri miehet, ja joskus muutama mies kerralla. Mutta toisaalta en ymmärrä mitä pahaa siinä on, onhan minulla oikeus pitää hauskaa ja harrastaa seksiä kun olin sitä ilman vuosi kaudet.
Sulla on rankka rebound-vaihe päällä. Onko tämä itsetunnon kohotuksen takia? Alkaako jo kyllästyttää puolen vuoden jälkeen?
Onko tuo todella noin tyydyttävää seksuaalisesti, että esimerkiksi itsetyydytys ei toisia parempaa nautintoa? Ovatko kaikki sekalaiset kumppanit niin sopivia että nautintoa tulee aina?
Muuten se kai on osaltaan hyväksynnän hakua?
Olisin huolissani, jos kaikkiin noihin panoihin liityy alkoholia (enemmän kuin yksi annos) tai jos kondomi ei enää ole ehto seksille. Ilman alkoholia tuota kestää aikansa ja kyllästyt sitten, kun on aika jollekin muulle.
on paljon (musta siis liikaa) koko elämän aikana, saatikka sitten puolessa vuodessa! Ja väärin myös niitä miehiä kohtaa, toivovat kenties jotain pysyvämpää ja saavatkin vain toimia laastarina sinulle. Jos sulla on lapsia, niin keskityppä niihin.
onko sinulla ollut noin paljon miehiä, koska pidät niin paljon irtoseksistä, vai yritätkö vain pönkittää itsetuntoasi miesten avulla? Jos jälkimmäistä niin ympäriinsä paneskelu ei siinä oikeasti auta. Sen sijaan jos suhtaudut seksiin kuin sinkkuelämän samantha niin ei siinä sitten mitään outoa ole.
No vähän jos vain 4 kanssa seksiä
ollut useamman kerran, muiden kanssa seksiä vain kerta.
Aika vilkkaalta kuulostaa. Itse erosin tammikuussa avomiehestä enkä ole ollut kenenkään kanssa sängyssä eron jälkeen. Heti eron jälkeen en olisi pystynytkään, halusin nuolla haavat rauhassa ja kerätä itsetuntoni rippeet takaisin. Olla yksin ja tehdä niitä juttuja mitä itse huvittaa. Vasta parin viime kuukauden aikana olen alkanut tutustua uusiin miehiin. Vielä en ole ollut kenenkään kanssa sängyssä, mutta katsotaan tuleeko näistä mitään. Molemmat kiinnostuksen kohteet ovat kyllä oikein kunnollisia, työssäkäyviä, alkottomia ja savuttomia. Aika näyttää :) Kukin tietty tallaa tyylillään. Itse en ole koskaan halunnut yhden illan suhteita harrastaa ja uskon, etten ole hirveästi menettänyt.
Kai olet huolehtinut sukupuolitautien ja raskauden ehkäisystä?
on paljon (musta siis liikaa) koko elämän aikana, saatikka sitten puolessa vuodessa! Ja väärin myös niitä miehiä kohtaa, toivovat kenties jotain pysyvämpää ja saavatkin vain toimia laastarina sinulle. Jos sulla on lapsia, niin keskityppä niihin.
Just no niiin varmaan ne miehet todellakin etsii vakavampaa....
Pyh. Anna mennä vaan ja nauti. vakavampi osuu sitten kohdalle kun on sen aika. Hauskaa sinkkuilua, erossa on kuietnkin paskojakin puolia. Nauti!
Mistä näitä miehiä bongailet? Itse eronnut jo yli puol vuotta sitten ja vain yhtä miestä tapaillut ja sekin jo tyssäs. Mua ei sytyttänyt.
niin siitä vaan.
Kuulostaa vaan vähän että haet miehiltä epätoivoisesti huomiota seksin kautta parantaaksesi eron haavoja ja loukattua naiseuttasi.
Puistattaa kun ajattelen minkälaisten köriläiden kanssa olet köyrinyt... Jos puolessa vuodessa on 22 miestä niin seula on tosi harva - tai oikeastaan sulla ap ei varmaan ole ollut mitään seulaa niiden miesten kanssa. Hyi olkoon.
Ero oli minun päätökseni, koin etten saanut enään suhteesta asioita joita halusin. Menin yhteen ex:n kanssa 16 vuotiaana, hän oli eka vakavampi juttuni. Minulta sitten jäi kokonaan elämättä se sinkku aika, joten koen että otann nyt takaisin aikoja, jotka vietin suhteessa. Elän nyt 24v niitä sinkku aikojani ja kyllä sinkku aikoihin kuuluu irto seksi. ;)
Kondoomia olen käyttänyt aina ja humalassa seksiä ei ole harrastettu muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Ja niitä miehiä löydän mm. baarista, yhden bongasin kahvilasta, yhden ruokakaupasta, yhden raviradalta, miehiä löytää oikeastaan kaikkialta. ;)
Mutta ehkä noita miehiä on sitten ollut liikaa... Mikä on sitten sopiva määrä eri miehiä vaikka kuukaudessa, jos ei siis hae mitään vakavaa?
ap
Nämä ovat tietysti mielipidekysymyksiä.
ihan sairaan paljon, on kyse sitten puolesta vuodesta tai puolesta vuosisadasta.
samanlainen. Onko eroa harrastaako sitä seksiä fuckbuddyna yhden kanssa kerran viikossa vai eri ihmisen kanssa joka kerta? Ehkä kännin aste määrittelee ap:ta tai ilahdut huomiosta?
nyt kannattaisi vähän hidastaa tahtia tai hankkia vaikka fuck buddy.
Ihan jo turvallisuutesikin takia.