Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten pukeutua kansainväliseen tieteelliseen konfrenssiin?

Vierailija
05.08.2011 |

Ala humanistisyhteiskuntatieteellinen. Yleensä mä olen pukeutunut vanhoihin farkkuihin ja villapaitaan/neuleeseen, ja vaikutankin sitten varsin nuutuneelta ja nukkavierulta. Lisäksi kaikki neuleet jotenkin lysähtävät mun päälläni ja näyttävät tosi ryhdittömiltä. TOkihan mun erinomainen pätevyyteni puhuu puolestaan ja riittää mihin tahansa, mutta olisi se ehkä hyvä olla edustavan näköinenkin.

TOdettakoon että yleisen nukkavieruuden lisäksi mä olen hieman ylipainoinen ja vaikka kampaisin tai leikkauttaisin tukkani miten, jonkun ajan päästä se kuitenkin hapsottaa hölmösti.

mitä mun pitäis tehdä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa uudet hyvin tukevat rintsikat, mieluiten erikoisliikkeestä, ne parantavat vaatteen kuin vaatteen istuvuutta.

Vierailija
22/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit vaatteet, selkä suoraan, kevyt meikki ja hymy huulille. Hyvää konferenssia, ehkä nähdään siellä! t. toinen tutkija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä, miten pitäisi pukeutua että ei ole yli- eikä alipukeutunut? Suorat mustat housut, kengät joissa hieman korkoa ja kauluspaita?

Vierailija
24/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä siellä esiintyjänä vai vain yleisössä?

Mitä tulee tukkaan, niin kyllähän osaava kampaaja voi saada tukkaasi jotain ideaa, ja sinulle tulee reippaampi olo.

Vierailija
25/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kesällä voi pukeutua beessiin, harmaaseen tai siniseen jakkupukuun ja valkoiseen paitaan. Tai vaaleat housut/hame, valkoinen paita ja kevyt neuletakki jos tarvitsee. Jos voi mennä farkuissa (ei missään tapauksessa haalistetut) niin sen kanssa paita. Jos tykkää mekoista niin siisti kotelomekko käy aina seminaarista kokkareille.

Vierailija
26/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kesällä voi pukeutua beessiin, harmaaseen tai siniseen jakkupukuun ja valkoiseen paitaan. Tai vaaleat housut/hame, valkoinen paita ja kevyt neuletakki jos tarvitsee. Jos voi mennä farkuissa (ei missään tapauksessa haalistetut) niin sen kanssa paita. Jos tykkää mekoista niin siisti kotelomekko käy aina seminaarista kokkareille.

Vierailija
27/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 11:13"]

Oletko sinä siellä esiintyjänä vai vain yleisössä?

[/quote]

Minä olen vain yleisössä, aloittajan konferenssi oli ja meni.. Varmaan päädyn mustiin housuihin ja johonkin siistiin paitaan. En halua olla överi mutta jos siellä muut onkin puku päällä niin kamala tilanne jos itse menisi jossain farkuissa ja t-paidassa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme