Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Elämäni menee kokonaisuudessaan päin mäntyä - mikä neuvoksi?
05.08.2011 |
Kaikki on pielessä: parisuhde ahdistaa, suhteet teineihin myös, työasiat, taloudelliset asiat, terveydelliset asiat, yksinäisyys, kotityöt jne... siis ihan kaikki ja monella eri tavalla.
Kuinka tästä suosta noustaan?
Kommentit (2)
Jos juot, niin lopeta. Siitä muut asiat lutviutuvat.
Ahdistus, masennus, haluttomuus, nuo kaikki liittyvät juomiseen.
Älä nyt loukkaannu tuosta. Kysyin vaan.
nimimerkki: kokemusta on.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja pieniä asioita ensin korjaillen.
Hitaasti hyvä tulee.
Ei niihin mitään poppakonsteja ole..