Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko sanoa 8-v:lle, että menen pois viikonlopuksi

Vierailija
04.08.2011 |

koska en kestä sen seuraa ja temppuiluja?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en kestä sen seuraa ja temppuiluja?

ja viikonloppuna,kun menet pois,esim. vaikka kuolet yllättäin?

lapsi kantaa ikuisesti syyllisyyttä sinun poismenostasi ja kuolemastasi.

itse en sanoisi ikinä noin,edes suutuspäissäni. kun ajattelen,etta ne voi jäädä viimeisiksi sanoiksi:(

Vierailija
22/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilleet sitä, että jätätte johdonmukaisesti tyystin huomioimatta ramppaamiset ja raivoamiset ja jatkatte tyynesti omia puuhianne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä taida niin haluta tehdä :)



Tsemppiä ja parempi öitä!

Vierailija
24/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa yhdessä. Jollei uni tule, anna lapsen lukea itsekseen vaikka puoli tuntia.



Noin et saa sanoa!

Vierailija
25/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun 8v ei saa nukuttua, niin tulee sängystä pois ja sanoo, ettei saa nukuttua. Katsoo siinä sitten mun kanssa telkkaria tai juttelee jotain, käy pissillä niin monta kertaa kuin huvittaa.



Mistä te sen huudon saatte aikaan? Meillä kaikki tekee iltatoimiaan tai mitä nyt lystääkin siinä hiljaksiin. Ei ketään voi pakottaa nukkumaan, jos ei nukuta. On niitä vähäunisia lapsiakin ja se täytyisi vain hyväksyä - voisi ne hermotkin säästyä.

Vierailija
26/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voiko olla että lapsella on joku huoli? Vaikka se koulujen alku hermostuttaa? Voisitko yrittää puhua lapsen kanssa joskus kun et ole hermostunut? Vaikka nyt ennen viikonloppua vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuljetkos ihan täysillä???



8v on jo iso lapsi, koululainen

on LOMA ei tartte mennä ajoissa nukkumaan, eikä tartte herätä klo 6



sä oot karsee äiti,

ei ihme et lapsi parka on kauhuissaan



ei KUKAAN 8V mene nukkuun klo 21 LOMALLAAN





tääl munkin 6v koulunsa nyt aloittava valvoo klo 23 asti , ulkonakin pompppii ainakin lklo 21 asti,

kun kerrankin saaa...

'pian sitä ollaan taaas pimeessä ja sateessa monta kuukautta ja kökötetään sisällä.



onko lapsesi kotona päivät? hoitaako joku häntä ???



ettei raukka nuku päivällä?????????

koska tuon ikäinen tarttee kyllä unta 10 tuntia

omani menee nukkuun klo 23 ja herää klo 10 ja simahtaa heti kun sänkyyn pääsee, ja olen pari sivua lukenut kirjaa :)))

koska juoksee aamusta iltaan ulkona, potkulautailee, ui, pyöräilee, pomppii trampalla, on leikkikentällä jne





eli mitä lapsesi tekee ?? pelaa xbocia sun muuta aamusta iltaaan????????

Vierailija
28/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joku lapsella on hätänä. Pissattaako oikeasti, voisi olla oire diabeteksesta. Ei väsytä, asialle voitte varmasti tehdä jotain. Haluaako huomiota, asialle voitte varmasti tehdä jotain. Onko tylsistynyt, voi lukea mieleistään kirjaa. Mun mies yrittää pakottaa lapset kahdeksalta nukkumaan (iät 4 ja 12). Ja suuttuu, kun eivät nukahda. Kas kummaa. Itse olen ollut yökukkuja ja pienestä pitäen, on tuskaa yrittää nukkua kun ei vain voi, vaikka kuinka olisi univelkaa. Jos ette halua sitä sänkyravia, voitteko sopia, että saa lukea kunnes tulee väsy? Tai tehdä jotain muuta rauhoittavaa?



Kunhan ehdottelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuljetkos ihan täysillä???

8v on jo iso lapsi, koululainen

on LOMA ei tartte mennä ajoissa nukkumaan, eikä tartte herätä klo 6

sä oot karsee äiti,

ei ihme et lapsi parka on kauhuissaan

ei KUKAAN 8V mene nukkuun klo 21 LOMALLAAN

tääl munkin 6v koulunsa nyt aloittava valvoo klo 23 asti , ulkonakin pompppii ainakin lklo 21 asti,

kun kerrankin saaa...

'pian sitä ollaan taaas pimeessä ja sateessa monta kuukautta ja kökötetään sisällä.

onko lapsesi kotona päivät? hoitaako joku häntä ???

ettei raukka nuku päivällä?????????

koska tuon ikäinen tarttee kyllä unta 10 tuntia

omani menee nukkuun klo 23 ja herää klo 10 ja simahtaa heti kun sänkyyn pääsee, ja olen pari sivua lukenut kirjaa :)))

koska juoksee aamusta iltaan ulkona, potkulautailee, ui, pyöräilee, pomppii trampalla, on leikkikentällä jne

eli mitä lapsesi tekee ?? pelaa xbocia sun muuta aamusta iltaaan????????

Totta kai lapsilla pitää olla tietyt rytmit. Kyllä meilläkin oli aikoinaan nukkumaanmenoajat lomalla ja kouluaikaan.

Mitä sitten, kun koulut alkaa? Valvooko ekaluokkalaisesi silti 23 asti?

Pitäähän sitä rytmiä alkaa pikku hiljaa harjoittelemaan, ettei kouluiltoina tarvitse tapella nukkumaanmenon kanssa.

Ja itse en kyllä antaisi 6-vuotiaan juosta pihalla noin myöhään.

Vierailija
30/31 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuljetkos ihan täysillä??? 8v on jo iso lapsi, koululainen on LOMA ei tartte mennä ajoissa nukkumaan, eikä tartte herätä klo 6 sä oot karsee äiti, ei ihme et lapsi parka on kauhuissaan ei KUKAAN 8V mene nukkuun klo 21 LOMALLAAN tääl munkin 6v koulunsa nyt aloittava valvoo klo 23 asti , ulkonakin pompppii ainakin lklo 21 asti, kun kerrankin saaa... 'pian sitä ollaan taaas pimeessä ja sateessa monta kuukautta ja kökötetään sisällä. onko lapsesi kotona päivät? hoitaako joku häntä ??? ettei raukka nuku päivällä????????? koska tuon ikäinen tarttee kyllä unta 10 tuntia omani menee nukkuun klo 23 ja herää klo 10 ja simahtaa heti kun sänkyyn pääsee, ja olen pari sivua lukenut kirjaa :))) koska juoksee aamusta iltaan ulkona, potkulautailee, ui, pyöräilee, pomppii trampalla, on leikkikentällä jne eli mitä lapsesi tekee ?? pelaa xbocia sun muuta aamusta iltaaan????????

Totta kai lapsilla pitää olla tietyt rytmit. Kyllä meilläkin oli aikoinaan nukkumaanmenoajat lomalla ja kouluaikaan. Mitä sitten, kun koulut alkaa? Valvooko ekaluokkalaisesi silti 23 asti? Pitäähän sitä rytmiä alkaa pikku hiljaa harjoittelemaan, ettei kouluiltoina tarvitse tapella nukkumaanmenon kanssa. Ja itse en kyllä antaisi 6-vuotiaan juosta pihalla noin myöhään.

ja HUI JOPA KLO 22 ASTI ;))))

relaa vähän ap !

ja kyllä se rytmi kääntyy muutamassa illassa, ja kun on väsy nukahtaa todellakin

ei sitä tartte puolta lomaa kääntää :)

enkä koskaan ole tarttenut tapella lapsen kanssa nukkumaanmenosta, en ruokailusta, enkä mistään muustakaan

et sillee

ota lapsesi tunteet huomioon, keskustele hänen kanssaa, anna aikaa , ole läsnä, rakasta lastasi,

ole hänelle ystävällinen, puhu rauhallisesti, katso lasta silmiin, kehu lastasi, kannusta, anna tehdä omia ratkaisuja,

anna enemmin positiivista palautetta kuin negatiivista, silloin saat hyviä tuloksia aikaseksi !

eli lopeta huutaminen ja lapsesi mollaaminen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/31 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ennen oli ennen nyt on nyt!!!



ei ennen lapsille annettu arvoa, ja sananvaltaa mistään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän