Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko sanoa 8-v:lle, että menen pois viikonlopuksi

Vierailija
04.08.2011 |

koska en kestä sen seuraa ja temppuiluja?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joka tapauksessa lähdössä viikonlopuksi pois. Viimeinen hermo katkeaa just



ap

Vierailija
2/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan onko veli, sisko, naapurin lapsi, jokin elukka vai mikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muistaa sen vielä kuolin hetkelläänkin.Sano vaikka et nyt kun olet poissa voisit miettiä käytöstäs sillävälin.

Vierailija
5/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä hyötyisit.

Vierailija
6/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tajuan kyllä jollain tasolla, että ei noin saa sanoa. Mutta tuntuu, että tuo on taantunut nukkumaanmenossa johonkin 2-vuotiaan tasolle. Huomaan kyllä itsekin taantuvani murrosikäisen tasolle...



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mieli lapselle?



En minäkään kestä aina tätä laumaani. Sen verran sanon, että tarvitsen vähän aikaa yksinäni, vaikka sitten se suora versio olisikin, että pää hajoo tämän apinalauman kanssa.

Vierailija
8/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä pahan olon kuin se tuottaa meille joka helvetin ilta! Mutta aikuisminä tyytyy kai vaan urputtamaan av:llä...



Jospa tuo koulujen alku väsyttäisi tuon pennun ja nukkumaanmenot sujuis paremmin.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä sanomalla saisi aikaan haluaamasi lopputulosta

Vierailija
10/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sano vaikka että "On ollut viime aikoina aika raskasta, äidin on päästävä lepäämään. Toivotaan, että asiat (kuten nukkumaanmenosi) sujuu paremmin sen jälkeen, kun olemme molemmat ottaneet asioihin vähän etäisyyttä ja miettineet..."



Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa muuttua kiltimmäksi, koska pelkää, että muuten äiti taas lähtee. Ja tuskinpa haluat lastasi pelolla kasvattaa.

Jospa lapsi vaikka tajuaisi olla ihmisiksi Joo, tajuan kyllä jollain tasolla, että ei noin saa sanoa. Mutta tuntuu, että tuo on taantunut nukkumaanmenossa johonkin 2-vuotiaan tasolle. Huomaan kyllä itsekin taantuvani murrosikäisen tasolle...

ap

Vierailija
12/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä pahan olon kuin se tuottaa meille joka helvetin ilta! Mutta aikuisminä tyytyy kai vaan urputtamaan av:llä...

Jospa tuo koulujen alku väsyttäisi tuon pennun ja nukkumaanmenot sujuis paremmin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakara ravaa alakerrassa tuntitolkulla, itkee, huutaa raivoaa, ettei saa unta, pissattaa jne. Herätän kuudelta kun itsekin herään ja menee ysiltä "nukkumaan". Riehuu sitten pari tuntia tuolla tyylillä.



Lupasin juuri, että saa ruveta pissimään ämpäriin yöllä, ei tarvii enää alakertaan tulla. Pissahätä sillä ei siis kyllä ole sataa kertaa illassa.



Meidän aikuistenkin pitäis päästä nukkumaan kymmenen pintaan kun töihin on herättävä aamulla.



ap

Vierailija
14/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne kärjistynyt nyt, kun tulimme mökiltä kotiin ja joka ilta aivan järkyttävä show. Tuon ikäistä ei voi enää väkisin pitää sängyssä makaamassa (tai voi, mutta ei se auta asiaa yhtään....). Jos saa itsensä tarpeeksi hysteeriseen tilaan, kuten eilen, saattaa huudella yli tunninkin "mä en halua nukkumaan" tms.



Älä silti sano, että lähdet lapsen takia, voi tulla pahat traumat. Meillä on leluja jäähyllä huonon käytöksen takia, mutta eipä se juurikaan auta :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tais auttaa ja nyt on hiljaista...



ap

Vierailija
16/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sen on herättävä lomallaan klo 6, ilmeisesti hoitoon menossa? Miksi ei saa valvo niin kauan kuin vanhemmatkin? Jos nämäkin menevät nukkumaan jo klo 22?



Kyllä meilläkin olisi aikamoinen hulabaluu jos 8v joutuisi klo 21 nukkumaan kauniina kesäiltana.

Vierailija
17/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsen pitää mennä ysiltä sänkyyn kun ei kerran ilmeisestikään ole väsynyt?

Jos nämäkin menevät nukkumaan jo klo 22?

Vierailija
18/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylhäällä yli puolen yön huutamassa, itkemässä ja raivoamassa! Kokeiltu koko kesäkuu ja puolet heinäkuusta.



ap

Vierailija
19/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylhäällä yli puolen yön huutamassa, itkemässä ja raivoamassa! Kokeiltu koko kesäkuu ja puolet heinäkuusta.

ap

Vierailija
20/31 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oppii, että sinusta pääsee eroon temppuilemalla ja siitä se henkilökohtainen helvettisi alkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi