Lasten kanssa keski-eurooppaan kaupunkikohteeseen, mitä suosittelette?
Haluaisin mennä lasten kanssa Euroopan kaupunkikohteeseen syyslomalla? Mitä kaupunkia suosittelette ja mitä siellä voi tehdä? Pari yötä oltaisiin.
Kommentit (8)
Berliini, hinnatkin paljon halvemmat kautta linjan kuin kalliissa Pariisissa. Ja paljon mielenkiintoista nähtävää koko perheelle, mm. eläintarha, DDR-museo (kouluikäiset olivat hyvin kiinnostuneita aiheesta), Miniatyyrimaailma, jossa on Berliinin kaupungin pienoismalli, iso paikka jossa vierähtää helposti pitkäkin aika), moottoripyörämuseo, TV-torni, josta huikeat näkymät koko kaupunkiin, ja vaikka mitä muuta mielenkiintoista. Berliinissä pärjää enkulla (jos ei siis osaa saksaa), Pariisissa ei välttämättä joka paikassa.
toi berliini kuulostaa kivalta. Juurikin tuollaista hain! nyt vaan lennot ja hotsla järkkäykseen!
kiittäen, ap
Berliini on myös ihana kaupunki, mutta (ainakin mun mielestä) valtavan suuri ja jotenkin vaikea hallita ... :) Mutta jos ottaa Berliinin pieninä siivuina, niin hienoa!
Pariisissa kannattaa muuten lähteä Seinelle jokiristeilylle, näkee paljon kaunista kaupunkia yhdellä retkellä. Metro on tehokas ja helppo, mutta busseista tietty näkee enemmän kun siirtyy paikasta toiseen.
Lyhyellä lomalla ei kannata tehdä liian suuria suunnitelmia, vaan enempi nauttia kaupungin ilmapiiristä :)
Ehkä kyseinen vastaaja kävi siellä :)
Ehdotan Pariisia, vaikka se Ei ole keski-europassa.
Pariisi -Ranskan pääkaupunki- missä minä olen käynyt sijaitsee kyllä keski-Euroopassa.
Ehkä niitä sitten on useampiakin...
Lähtisin jo jos mahdollista, edellisenä perjantaina, tai jopa jo torstaina. olisin edullisessa hotellissa ainakin 4-5 yötä. isot kaupungit on sinällään `tyhmiä`kun muutamassa päivässä ei näe juurikaan mitään.
samanhintaiset ne lentoliput on jos jää pidemmäksi aikaa.
itse olin kaverin kanssa juuri viime lokakuussa pariisissa, viikko ja olisin kaivanut lisäaikaa!
Jos menette pariisiin, suosittelen ottamaan ja varaamaan eiffeltorniin liput etukäteen. ovat samanhintaiset kuin jonottamalla mutta ei jonotusta!
Ehdotan Pariisia, vaikka se Ei ole keski-europassa.
Pariisi -Ranskan pääkaupunki- missä minä olen käynyt sijaitsee kyllä keski-Euroopassa.
Ehkä niitä sitten on useampiakin...
Tunnelma on aika kaamea, poliiseja joka paikassa jne. Lasten kanssa Berliiniin!