Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kuka vielä tupakoi muut kuin wt-porukat???

Vierailija
04.08.2011 |

Ehkä joku pappa joka on polttanut 50-luvulta lähtien mutta oikeesti, polttaako enää kukaan 80-luvulla syntynyt?? Ehkä teininä kaikki on kokeilleet mutta tosissaan hei, se on niiiin moukkamainen tapa tälleen täysi-ikäisenä!!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ruokahalun kurissa.

Vierailija
2/42 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki Katainen polttivat ainakin vähän aikaa sitten. Ja Barack Obama kai lopetti vasta hetki sitten. Hän nyt kai ei ainakaan ole WT:ä, jos ei sitte BT:ä.

On totta, että korkeasti koulutetut tupakoivat duunareita vähemmän, mutta esim. taiteilijoiden piirissä kuitenkin vielä aika tavallista. Tiedän useamman arvostetun, sivistyneen ja tupakoivan taiteen alalla työskentelevän ihmisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 luvulla syntynyt lapsi ei polta ja hänen luokallaankin eivät polttaneet. Rippileirillä oli ongelmana se, että nuoret, isoset, pappi jne eivät polttaneet, mutta kanttori sitten polttikin, Mitäpä tehdä?

Mutta kyllähän niitä salatupakoitsijoitakin on, jotka ravintolassa, reissuissa ja muuallakin jostakin nappaavat askin esille. Muuten tietenkin ovat savuttomia, noin virallisesti.

Vierailija
4/42 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis 80-luvulla syntynyt. Enkä tietääkseni kuulu tähän "wt-porukkaan".

Vierailija
5/42 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poltan.

Vierailija
6/42 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tupakointi tekee ihmsestä kyllä wt:n.

Vierailija
7/42 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kaveri/työpiirissä ei juuri kukaan. Edes yläkoulun oppilaat eivät enää innostu tupakasta samaan mallin kuin ennen.

Vierailija
8/42 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis wt, jos vuosiansiot 143 000, mutta polttaa 1-2 askia päivässä? Pitääkö muuttaa asuntovaunuun? Vaikkei haluaisi?

Vierailija
9/42 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä,mutten olekkaan 80-luvulla syntynyt!

Vierailija
10/42 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tätä nykyään vähän 'out' ja varmaan sen imago laskenut mutta joo, kyllä ihmiset polttaa, muutkin kuin wt:t.

minä lopetin jo 2000-luvun puolessa välin.

Vierailija
11/42 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että nykyään ikäluokassa 25-50-vuotiaat ei polta juuri muut kuin wt-ihmiset. Itse en heihin kuulu, vaan akateemiseen sakkiin ja en tunne yhtäkään ihmistä tuttavapiirissäni, joka polttaisi.

Vierailija
12/42 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tupakoi. Joukossa on myös muutamia todella kovatuloisia.

Vierailija
13/42 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis wt, jos vuosiansiot 143 000, mutta polttaa 1-2 askia päivässä? Pitääkö muuttaa asuntovaunuun? Vaikkei haluaisi?

Siis jos tahallaan haluaa vahingoittaa omaa terveyttään vetämällä 2 askia päivässä, vai mitä?

Vierailija
14/42 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi ihminen sitten...

Vierailija
15/42 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsiä erilaisista riippuvuuksista! Vai luuletko, että kaikki tupakoivat kuvittelevat sen olevan terveellistä ja ovat tavastaan jotenkin erityisen ylpeitä?

Siis jos tahallaan haluaa vahingoittaa omaa terveyttään vetämällä 2 askia päivässä, vai mitä?

Vierailija
16/42 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakointi on nyt vaan vitun tyhmää ja ärsyttävä puuhaa.

Pitäisitte kusipäät edes huolta että muut eivät joudu kärsimään syöpäkääryleidenne pahasta hajusta mutta ei...

Kun kärsitte helvetillisiä tuskia keuhkoahtaumatautinne kourissa muistakaa pilkallinen nauruni ja "Mitä minä sanoin!" -kommenttinne.

Rattoisaa löyhkää ja kuolkaa pian.

Vierailija
17/42 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanssa tunne henk. koht. ketään polttajaa. Mutta annas olla kun meillä tehtiin remonttia nyt kesällä, niin ihan jokainen duunari: timpurit, putkimiehet, kosteusmittaajat, sähkömiehet, kaikki kävi tauolla polttamassa...

Vierailija
18/42 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on vähentynyt ihan hirveästi... tuntuu että lähinnä duunaripiireissä se on enää hyväksyttävää, muutoin sitä katsotaan karsaasti eikä ainakaan julkisesti haluta polttaa. Todella moni tuttavapiiristäni on lopettanut viimeisen muutaman vuoden aikana.

Vierailija
19/42 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakointi on nyt vaan vitun tyhmää ja ärsyttävä puuhaa.

Pitäisitte kusipäät edes huolta että muut eivät joudu kärsimään syöpäkääryleidenne pahasta hajusta mutta ei...

Kun kärsitte helvetillisiä tuskia keuhkoahtaumatautinne kourissa muistakaa pilkallinen nauruni ja "Mitä minä sanoin!" -kommenttinne.

Rattoisaa löyhkää ja kuolkaa pian.

ansaitset itse sen mitä toisille toivot.

taidanpa lähteäkkin tästä tupakille! :D

Vierailija
20/42 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanssa tunne henk. koht. ketään polttajaa. Mutta annas olla kun meillä tehtiin remonttia nyt kesällä, niin ihan jokainen duunari: timpurit, putkimiehet, kosteusmittaajat, sähkömiehet, kaikki kävi tauolla polttamassa...

ei kerro siitä että olisi wt.

Ainniin, ihan unohdin. Av:n mukaanhan kaikki, jotka eivät ole vähintääkin maistereita, kuuluvat wt-sakkiin.