Siis kuka vielä tupakoi muut kuin wt-porukat???
Ehkä joku pappa joka on polttanut 50-luvulta lähtien mutta oikeesti, polttaako enää kukaan 80-luvulla syntynyt?? Ehkä teininä kaikki on kokeilleet mutta tosissaan hei, se on niiiin moukkamainen tapa tälleen täysi-ikäisenä!!
Kommentit (42)
13, joka ei itse ole koskaan tupakoinut, mutta työskentelee riippuvuuksien parissa ammattinsa puolesta
tupakointi on nyt vaan vitun tyhmää ja ärsyttävä puuhaa.
Pitäisitte kusipäät edes huolta että muut eivät joudu kärsimään syöpäkääryleidenne pahasta hajusta mutta ei...Kun kärsitte helvetillisiä tuskia keuhkoahtaumatautinne kourissa muistakaa pilkallinen nauruni ja "Mitä minä sanoin!" -kommenttinne.
Rattoisaa löyhkää ja kuolkaa pian.
Koska tupakointi tekee ihmsestä kyllä wt:n.
koska olen kotoisen todella metsästä ja koko perheeni ja sukuni (duunareita kaikki) polttaa. Lähdin opiskelemaan muualle jo vuosia sitten ja tupakointi jäi saman tien. Nykyään, kun käyn mieheni kanssa kotona, niin olen vaivautunut siitä että kaikki lapsuuden kaverini, perheeni ym ympärillä polttaa. Kotona haisee, vanhempani ovat harmaita ja hampaat mustat. Se ei siis ole pelkästään wt-tapa vaan hiton älytöntä, ja minua nolottaa, kun omat läheiseni eivät tee asialle mitään!
polttavat ainakin sisätautikirurgi ja korvalääkäri,ilmeisen wt-porukkaa?
mutta rakastan tupakointia. Oikeasti tykkään siitä. Enkä edes harkitse lopettavani. Elämä tappaa.
se nyt on herttaisen yhdentekevää. Mua ei erityisesti kiinnosta, mihin lokeroon ulkopuoliset mut laittaa. Ystävät on ystäviä ja heillä ei ole taipumusta lokeroida. Muiden mielipiteet ovat sitten asia erikseen. Poltan tupakkaa ilomielin, saan siitä nautintoa. Olen vähävarainen, yh, mutta vastikään kyllä tohtoriksikin väitellyt. Ai niin, on mulla tatuointikin :D
ja tupakoin. Poltan 1-2 tupakkaa päivässä. Joskus saatan olla viikkojakin polttamatta. Mutta mikä onkaan sen ihanampaa kuin kahvi ja tupakka ;) Ja jos poltan vielä omalla pihalla, niin tuskin siihen kukaan kuolee...
opiskelutovereistani (25-30-vuotiaita) tupakoi ehkä 10 %. Myös kaksi proffaa polttaa, toinen lähes ketjussa. White trash?
mutta rakastan tupakointia. Oikeasti tykkään siitä. Enkä edes harkitse lopettavani. Elämä tappaa.
Tunnen myös tupakoivan lentokapteenin, lääkärin ja Lastentarhanopettajan.
poikkeuksetta heidän taustansa oli jossain ankeassa duunarilähiössä. Kai tuo addiktio oli sitten jo teininä hankittu.
Tupakointi vain on ehkä kaikkein selkein wt-merkki, usein siinä ohessa toki kulkee myös muut epäterveelliset tavat: ei juurikaan harrasteta liikuntaa, lautasella niukasti kasviksia jne.
ja sitten ne, jotka ovat omasta asemastaan jo niin varmoja, ettei heitä pikkuporvarien wt-huutelut enää kosketa. Piste.
poikkeuksetta heidän taustansa oli jossain ankeassa duunarilähiössä. Kai tuo addiktio oli sitten jo teininä hankittu.
aikuinen opettelee vartavasten tupakoimaan. AP:n viestin mukaan kukaan muu kuin "roskasakki" ei tupakoi. Kyllä näitä ihan korkeasti koulutetuissakin on, joskin paljon pienempi osuus. Aika moni suomalainen on muuten varttunut ihan tavallisessa lähiössä, miksi se on jotenkin halveksuttava asia? Saati että käytännön työntekijät olisivat jotenkin huonompia kuin muut.. ainakin moni tuntemani duunari on sata kertaa mukavampi kuin nämä wt-nimittelijät.
ja itseasiassa kaksikin akateemista tutkintoa alla ja poltan. Ja omassa "akateemisessa sakissa" muutama muukin polttaa, so what? Se on jokaisen omassa päätännässä, mistä nautintonsa saa. Joku juo pullokaupalla huonoa viiniä, joku polttaa, joku vetää huumeita, joku syö itsensä pullaksi, joku urheilee kroppansa hajalle.
Totta on se, että tupankointi on merkittävästi vähentynyt sitten esim. 80-90 -lukujen. Se on kallis harrastus, runsaasti rajoitettu ja terveysriskit tiedostettu nykyään paremmin.
Minä poltan.Kaksi lasta ja mies, ei duunari hänkään. Tulot minulla ovat 10.000 kk, harrastan säännöllistä liikuntaa, käyn kulttuuritapahtumissa ja luen paljon sekä itselleni, että lapsilleni.Toimin vastuullisissa johtotehtävissä, olen akateemisesti koulutettu. Meillä syödään terveellisesti ja eletään säännöllisen rytmin mukaan. Asumme omassa talossa. Meillä on kaksi autoa, ei koiraa.Emme kiroile.Vain tämä pieni pahe:)
kaksi taloustieteen maisteria jotka ovat kumpikin hyvin palkatuissa viroissa. Kumpikin poltti pikku sikaria ja kertoivat työpaikalla käyttävänsä nuuskaa.Onkohan se muuten hienompaa polttaa pikkusikaria kuin itse käärittyä sätkää?
Minä ja mieheni emme ole poltelleet yli 10 vuoteen.
Vaikka olisi kuinka lukenut niin kyllä se nikotiini näyttää koukuttavan heitäkin sinne wt:n puolelle.
aloitin tupakoinnin 26 vuotiaana. Olin jo pitkään tahtonut polttaa, mutta herkkänä ihmisenä en ollut kehdannut ostaa askiani, koska se jäi ostamatta teininä jolloin olin myös hyvin herkkä ja vetäytyvä.
Sitten töissä eräänä kauniina päivänä hyvä toverini tarjosi savuketta josta aluksi kieltäydyin. Päätin silti olla rohkea. Sinä päivänä olin rohkea. En eläessäni ole uskaltanut rikkoa vanhempieni laittamia sääntöjä, en edes aikuisena. Seksiä en ole vielä uskaltanut harrastaa sillä se on kuulemma syntiä. Haluaisin silti lapsen.
Tupakka tuo elämääni sen palan minkä koin elämässäni tyhjäksi. Se täyttää minut ja tuo onnen sydämeeni. Olen varma että se toisi onnen monen muunkin sydämeen kaikista sen haittavaikutuksista huolimatta.
Ensimmäisen askin uskalsin ostaa kuitenkin vasta vuosi ensimmäisistä sauhuista. Minusta on mukavaa sytyttää savuke vieraillessa äidillä. Suututan häntä. Sen näkee ilmeestä. Joskus räkäisen kukkapenkkiin tervaiset.
Olen lukenut myös kannabiilista. Nyt minua kiinnostaa siirtyä kannabiilin käyttäjäksi. Vaan sitä on vaikeampi saada, kuin tupakkaa. Mistähän kannabiilia voisi saada?
T: 32vN
poltin vuosia mutta 2vuotta sitten heräsin todellisuuteen. Tupakointi on vaarallista, vie rahat ja haisee törkeen pahalle. Ei ole yhtään ikävä tupakointi vuosia.
Luulisi älykkään ihmisen tajuavan, että tupakointi aiheuttaa riippuvuutta.