Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos mies hakkaisi sinut ?

Vierailija
04.08.2011 |

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että parisuhde enää jatkuisi sen jälkeen, en halua moista elämää itselleni enkä lapsille. Olishan se paha paikka, mutta luulen etten enää sen jälkeen voisi luottaa mieheen koskaan.

Vierailija
22/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tietysti rikosilmoituksen välittömästi ja heittäisin pihalle moisen sillä siunaaman sekunnilla ja saman tien tulostin raksuttaisi erohakemuksen netistä ja seuraavana päivänä postiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi "suojelet" hakkaajaa? Muista että kun kerran lyö ni lyö toisenkin kerran ja se saattaa huonolla säkää olla kohtalokasta!

Lisäksi et tarvi tollasta miestä elämääsi pilaamaan!

Joten kannattaa erota heti ennen ku se venyy liian pitkälle koska sitten on vaikeampi erota vaikka haluaisikin. Toinen vaihtoehto on että hommaa vaikka pesari ja puolustaudu, tommoselta luuserilta.

Vierailija
24/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä käy jos menen lääkäriin? pelkään että mies satuttaa enemmän..

Vierailija
25/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin tein lähtöä vuoden, koska mies lupasi itse muuttaa muttei saanut aikaiseksi. Mutta lähtöpäätöksen tein sen hakkauksen jälkeen heti, vaihtoehtoja ei ollut. Sen verran pahasti hakkasi.

En olisi antanut itselleni anteeksi jos olisin jäänyt !

Vierailija
26/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin lääkäriin, tekisin rikosilmoituksen, hakisin lähetysmiskieltoa.

En katselisi moista paskakasaa hetkeäkään ja pidän niitä naisia jotka antaa yhdenkin lyömisen anteeksi säälittävinä.

Vierailija
27/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös selvinpäin ja kuinka usein tapahtuvaa tämä on?

Vierailija
28/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän muutoin ihana ihminen? Vastuuntuntoinen, tasa-arvoinen, osallistuu kotitöihin samalla panoksella kuin sinä? Ottaa huomioon sinut? Arvostaa sinua naisena ja äitinä? Elättää perheesi?

Jos vastaat ei, miksi olet hänen kanssaan? Kukaan nainen ei ansaitse mitään juopposikaa, joka omaa pahaaoloaan parantaakseen purkaa sen kaiken paskan sinun niskaasi, käyttäen henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Mitä teet sellaisella ukolla? Oletko taloudellisesti hänestä riippuvainen? Luultavasti saisit enemmän käteen yh-äitinä tukien kanssa, kuin että kotisi jakaa työtön, rahat viinaan haaskaava sika.

Vierailija
29/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veisi sut lääkäriin, itse et varmaan jaksa. Tällainen väkivalta jatkuu ja jatkuu, jos et lähde meneen, minulla on vastaavanlainen tapaus lähiomaisissa.

Vierailija
30/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse elin lapsena perheessä, jossa isäpuoli pahoinpiteli äitiäni useamman kerran vuosikausien ajan. pahoinpitelyjen välillä pahoinpitely oli henkistä(vahtimista, haukkumista, vähättelyä ym.) ja elinkin jatkuvan pelon vallassa. koko ajan sai olla varuillaan mitä tapahtuu seuraavaksi ja opinkin varomaan jokaista liikettäni ettei se saisi isäpuoltani suuttumaan ja hermostumaan äidilleni. olen edelleen katkera tietyllä tapaa äidilleni ettei hän saanut aikaseksi lähteä, jotta olisimme saaneet elää rauhassa. kannan tappeluiden muistoja edelleen mukana, jotka ovat vaikeuttaneet myös omia parisuhteitani aikuisiällä.äitini on edelleen tämän miehen kanssa, ja voin rehellisesti sanoa, että heillä ei todellakaan mene hyvin. vaikka fyysinen väkivalta on jäänyt, henkistä esiintyy edelleen ja nyt molemminpuolisesti. äitini on aivan eri ihminen kuin aikaisemmin: katkeroitunut ja vihainen. jos haluat säästyä (ja kenties säästää mahdolliset lapsesi) tältä, lähde mahdollisimman pian.

Vierailija
31/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti-Jussi oli muinoin Lapin savottojen legendaaisin jätkä. Tuollaisessa tilanteessa hänelle oli käynyt näin:

" Ensin löi jätkä, sitten löi Nätti, ja sitten löi kirkonkellot".

Ehkä minua ei ole pahoinpidelty (tähän mennessä) juuri siksi, että paha sisuni tunnetaan, ja itsesuojeluvaisto on sen verran toiminut, molemmilla osapuolilla, ettei kunnon ottelua ole tullut

Vierailija
32/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis todella harvoin... tänään ilmesyi kännissä ja alko huutaminen ja sit kävi päälle.

on myös selvänä hakannut.

tiedä vaan miten tästä nyt jatkossa..

Vierailija
33/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa vaihtovaatteet ja välttämättömät hygienia tarpeet jos voit ja lähde turvakotiin. Mitään et välttämättä tarvitse mukaan sillä siellä on kyllä välttämättömiä tarvikkeita.

Onko teillä lapsia?

Turvakodista saat oikeat neuvot ja luotettavan tuen. Ihan oikeasti se paikka on parasta tuollaisessa tilanteessa.

Voit myös soittaa poliisit kotiisi ja saada heiltä avun ensihätään.

Itse olen perheväkivallan uhri edellisestä liitosta jossa mies hakkasi kännissä.

Koin etten saanut tarpeeksi tukea, enkä silloin älynnyt turvakotiin mennä. Nyt tekisin asiat toisin. Mutta ne on jo menneitä asioita kohdallani.

Voimia! Lähde nyt heti, huomenna voi olla jo myöhäistä!

Vierailija
34/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta mahdollisuutta.

Vierailija
35/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliaikaista lähestymiskieltoa, joka astuu voimaan heti. Pakkaa kamat ja lähde turvakotiin. Älä enää koskaan palaa yhteen miehen kanssa.

Vierailija
36/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekäksi tuli mieleen että hakkaisin takaisin ja jättäisin samantien sellaisen luuserin.

Vierailija
37/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä muu vaihtoehto vain.

Vierailija
38/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin näin:

Ensin menisin sairaalaan ja sitten soittaisin poliisille.

Ja sopivassa välissä hakisin avioeroa.

Vierailija
39/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin näin:

Ensin menisin sairaalaan ja sitten soittaisin poliisille.

Ja sopivassa välissä hakisin avioeroa.

että sairaalasta käsin voi tehdä rikosilmoituksen, ja lääkärintodistus tulee siihen kätevästi liitteeksi. En ole ihan varma, mutta muistaakseni eräs tuttava toimi näin.

Vierailija
40/40 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole enää auki tuo kylän sairaala vaan pitäisi mennä kauemmaksi ..

joo ero on edessä

mua hävettää todella paljon tämä tilanne.

eilen just naapuri kysy että sinunko miehesi siellä riehuu. NOLOA !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme