"Miten voitte matkustaa..." ym. matkailuboikotit
Mä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että maahan kuin maahan pitää voida ja voi mennä ja matkustaa, se on toisaalta hyväkin esim. vaikka Myanmarin/Burman ja Pohjois-Korean kaltaisten valtioiden kansalaisten kannalta, että siellä kävisi mahdollisimman paljon ihmisiä toteamassa sen todellisen tilaneteen.
Eli ihmisoikeuksien polkemisen jne.
Ite noudatan tätä.
Tero
Kommentit (25)
että heidän olonsa sillä paranevat, että yksinkertaisesti lakkaamme matkustamasta Dubaihin? No, ehkä sikäli paranevat, että kenties pääsevät takaisin kotimaahansa töiden loppuessa ( jos saavat rahat matkaan jostain + passit yms. tarvittavat).
Vähän sama asia kuin ns. halpatyö Aasian vaatetehtaissa, pelkkä ostoboikotti ei ratkaise ongelmia - pahimmassa tapauksessa se voi ajaa työläiset kadulle myymään itseään.
Heidät on houkuteltu valheellisin lupauksin ja sitten takavarikoitu passit ym. etteivät pääse sieltä pois. Lisäksi kotimaan köyhyys ei ole mikään OIKEUTUS kohdella ihmisiä niin kuin Dubai kohtelee työläisiä.
Näytä mulle maa missä ei ole ihmisoikeusloukkauksia, muita ongelmia, niin näytän sulle valheen.
kuin useimpien muiden maiden. Sen koko kaupungin kehtiys perustuu riistolle ja ihmisoikeuksien hyväksikäytölle. Se ei ole hyväksyttävää. Sama kuin Thaimaan kohdalla. Hallitus katsoo pedofiliaa, ihmiskauppaa ja muita kauheuksia läpi sormien, kun nämä tuovat rahaa maahan :(
Näytä mulle maa missä ei ole ihmisoikeusloukkauksia, muita ongelmia, niin näytän sulle valheen.
Rahalla saa ostettua itsensä vaikeuksista ja oikeudenkäynnissä yleensä vaikutusvaltaisempi voittaa jutun. Monissa tapauksissa on ihan sama oletko syyllinen vai syytön, sinut tuomitaan silti.
vesurimurhaajia ei pästetä heti vapaaksi ja uuden murhan jälkeen avovankilaan.
Ja ihmisillä on oikeus puolustaa itseään, toisin kun täällä jossa se on rikos.