Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miten voitte matkustaa..." ym. matkailuboikotit

Vierailija
04.08.2011 |

Mä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että maahan kuin maahan pitää voida ja voi mennä ja matkustaa, se on toisaalta hyväkin esim. vaikka Myanmarin/Burman ja Pohjois-Korean kaltaisten valtioiden kansalaisten kannalta, että siellä kävisi mahdollisimman paljon ihmisiä toteamassa sen todellisen tilaneteen.

Eli ihmisoikeuksien polkemisen jne.

Ite noudatan tätä.

Tero

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisivät maasta heti kun pääsevät. Heidän elämänsä on helvetti maan päällä, mutta työ jatkuu vuosikausia, koska koko ajan rakennetaan uutta, ja orjilla ei ole passeja, ja ovat velkaa matkalippunsakin. Orjat asuvat erämaassa kaupungin ulkopuolella ilmastoimattomissa betoniparakeissa vankilaolosuhteissa ja itsemurhia tapahtuu koko ajan. Ne ihmiset olisivat onnellisia jos turismi Dubaihin loppuisi.

P.S. Maassa on käytössä myös velkavankeus ja koko oikeuslaitos on raakuudessaan käsittämätön. Ja Dubain vankiloissa kuolee jatkuvasti turistejakin.

Vierailija
2/25 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei Dubaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidät on houkuteltu valheellisin lupauksin ja sitten takavarikoitu passit ym. etteivät pääse sieltä pois. Lisäksi kotimaan köyhyys ei ole mikään OIKEUTUS kohdella ihmisiä niin kuin Dubai kohtelee työläisiä.

vaikka Jenkkeihin. Ah kun se on niin sivistynyt valtio ja ihmisoikeudet huipussaan...

Ja lue The Bill of Rights alusta loppuun.

Vierailija
4/25 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihmiset lakkaisivat matkustamasta sinne. Niin kauan kuin riittää turisteja niin eivät eväänsä heilauta työläisten kohtelun parantamiseksi.

Vierailija
5/25 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luuletko todella, että asiat muuttuvat paremmiksi sinun ansiostasi? Mieleen tulee esim. Dubai, jossa koko matkailubisnes on rakennettu niin ettei se orjuus tule turistin eteen eikä pahimmin riistettyjä näe turisti koskaan. Itse en haluaisi olla rahallisesti tukemassa tuollaista riistokoneistoa.

Vierailija
6/25 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luuletko todella, että asiat muuttuvat paremmiksi sinun ansiostasi? Mieleen tulee esim. Dubai, jossa koko matkailubisnes on rakennettu niin ettei se orjuus tule turistin eteen eikä pahimmin riistettyjä näe turisti koskaan. Itse en haluaisi olla rahallisesti tukemassa tuollaista riistokoneistoa.

kerro mulle maa missä ei riistetä jotakin kansanryhmää tms? Missä on se onnela, jossa kaikki elävät onnellisina ilman rikollisuutta ym?

Vierailija
7/25 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro mulle maa missä ei riistetä jotakin kansanryhmää tms? Missä on se onnela, jossa kaikki elävät onnellisina ilman rikollisuutta ym?

Olen matkustellut enimmäkseen Euroopassa. Missä esim. kreikkalaiset pitävät orjatyövoimaa, joka joutuu työskentelemään raskaassa ruumiillisessa työssä 14 h vuorokaudessa 50 asteen helteessä 90 dollarin kk-palkalla niin että passit on takavarikoitu? Tämä on Dubaissa normaalia.

Vierailija
8/25 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustellut enimmäkseen Euroopassa. Missä esim. kreikkalaiset pitävät orjatyövoimaa, joka joutuu työskentelemään raskaassa ruumiillisessa työssä 14 h vuorokaudessa 50 asteen helteessä 90 dollarin kk-palkalla niin että passit on takavarikoitu? Tämä on Dubaissa normaalia.

Vierailija
9/25 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sita ei uutisoida.

Vierailija
10/25 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ne sinun "riistettysi" paljoa kiinnoasta muutenkaan.

Vierailija
11/25 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihmiset lakkaisivat matkustamasta sinne. Niin kauan kuin riittää turisteja niin eivät eväänsä heilauta työläisten kohtelun parantamiseksi.

Vierailija
12/25 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljastunut useita ihmiskauppatapauksia, ne liittyvät usein läheisesti turismiin. Nuoria ihmisiä houkutellaan töihin ravintoloihin, hotelleihin jne., passit on takavarikoitu, palkkaa ei makseta sovitusti, vessataukoja ei ole, ja nuoria naisia on painostettu seksiin.

Espanjan viljelmillä myös melko yleisesti käytetään "pimeää" afrikkalaistyövoimaa, jolla ei ola minkäänlaista suojaa.

Vierailija
13/25 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubain tilannetta todellakin auttaisi se jos ihmiset lakkaisivat matkustamasta sinne. Niin kauan kuin riittää turisteja niin eivät eväänsä heilauta työläisten kohtelun parantamiseksi.

Vierailija
14/25 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hotellit, ostoskeskukset, vesipuistot ym. on rakennettu hyvin pitkälti turismin ehdoilla. Jos matkailu loppuisi niin työläisten oloonkin olisi puututtava.

Dubaista on monilla kuva rikkaana paikkana, vaikka suurin osa sen asukkaista on RUTIKÖYHIÄ!

Vierailija
15/25 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidät yksinkertaisesti potkaistaisiin pellolle. Suurin osahan on peräisin Intiasta, Filippiineiltä, Afrikan valtioista jne.

hotellit, ostoskeskukset, vesipuistot ym. on rakennettu hyvin pitkälti turismin ehdoilla. Jos matkailu loppuisi niin työläisten oloonkin olisi puututtava.

Dubaista on monilla kuva rikkaana paikkana, vaikka suurin osa sen asukkaista on RUTIKÖYHIÄ!

Vierailija
16/25 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen, joka matkustaa Pohjois-Koreaan, tukee siellä vallassa olevaa systeemiä, halusi sitä mielestään tai ei.

Samoin on Thaimaan laita.

Vierailija
17/25 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidät on houkuteltu valheellisin lupauksin ja sitten takavarikoitu passit ym. etteivät pääse sieltä pois. Lisäksi kotimaan köyhyys ei ole mikään OIKEUTUS kohdella ihmisiä niin kuin Dubai kohtelee työläisiä.

Vierailija
18/25 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka Jenkkeihin. Ah kun se on niin sivistynyt valtio ja ihmisoikeudet huipussaan...

Vierailija
19/25 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommunisti se täällä kitisee?

Maassa maan tavalla, oletko koskaan moisesta kuullut?

Vierailija
20/25 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesurimurhaajia ei pästetä heti vapaaksi ja uuden murhan jälkeen avovankilaan.

Ja ihmisillä on oikeus puolustaa itseään, toisin kun täällä jossa se on rikos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän