Vedonlyöntiä!! Tuleeko avioero vai ei? (pitkä tarina)
Eli ollaan oltu 4v naimisissa ja kokoajan kuin paita ja peppu yhdessä, miehen toiveesta. Mies äärettömän tunteellinen ja haluaa halia ja pussailla 100 kertaa päivässä. Minun mielestäni aivan liikaa joten olen joutunut torjumaan häntä.
Miehellä ollut aiemmin alkoholiongelma mikä on pysynyt viime vuosina hyvin kurissa eli 1-2 retkahdusta vuodessa. Viime torstaina häntä ei kuulunut kotiin töistä ja panin viestin "oletko juomassa?". Vastaus oli "en", vaikka hän oli. Yhteydenpitoa ei ole paljoa ollut, paitsi maanantaina kyseli vaatteitaan ja passia. Sanoin ettei vaimosta noin vain erota et tyttöystävät erikseen, ja että hänen täytyisi osallistua asumiskustannuksiin, mitä hän ei kuulemma aio tehdä. Mies on vaikuttanut koko ajan rakastuneelta ja toistelee sitä minulle useita kertoja päivässä. Puhelimitse kysyin syytä jättämiseeni ja se kuulemma on se, että hän näyttää tunteensa avoimesti, pussailee, siivoaa liikaa ja minulta tulee vastauksesi vaan "painu vittua". Eli maanantain jälkeen emme ole olleet missään yhteydessä.
Nyt vedonlyönnit pystyyn että miten tässä käy? Päivitän uusia tietoja aina kun niitä ilmenee. Mies ei siis ole saanut toistaiseksi vaatteitaan vaikka ne onkin valmiiksi pakattuna.
Ai niin, sunnuntaina jouduin etsimään autoamme koska häntä ei huvittanut kertoa heti oikeaa sijaintia. Eli pari tuntia pyörittiin kun herra antoi sekavia ohjeita ja lopulta uhkaamalla osoite tuli ja auto löytyi (auto siis on minun).
Minkäänlaista ennkkovaroitusta tai muuta vastaavaa en ole saanut missään vaiheessa. Torstaina pieni kina puhelimessa mikä ilmeisesti sai hänet juopottelemaan mutta muutakin stressiä ilmassa. Hän sanoi että tämä ero tuli koska hän on impulssiivinen joten käsitin ettei ole eroa aiemmin miettinyt.
No niin, mikäs on veikkauksesi tulevista tapahtumisista ja mistä panet pääsi pantiksi?
Terkut tutuille! :-)
Kommentit (56)
On meillä 3 telkkaa esim et jos jonkun haluaa niin ottakoon. En kyllä usko että ottaa mitään koska olen varma et pyörii vaan toisten nurkissa.
Olisi ihan hyvä et hakisi tavaransa kun olen poissa kunhan vain se avainkin jäisi..
Jos hakee vain osan tavaroistaan niin taidan polttaa ne roviolla ja vaihtaa lukot.
Kuulin eilen että mies tarjonnut koiraamme muualle(minun aikuiselle lapselleni). Törkeää sotkea minun sukulaisiani eroon, en ymmärrä lainkaan. Eli alkaa vaikuttaa siltä että muille kertoisi eron tulevan paitsi minulle. Tuo oli todella raivostuttava tieto. Minä pääsääntöisesti ulkoilutan koiran ja olen ainut ketä koira tottelee oikeasti. Koira kyllä on miehen nimissä. Minä voisin helpostikkin luopua koirasta mutta lapselle olisi varmasti liikaa.
Olen jo hyvinkin voimakkaasti kallistunut eron puolelle. Vedonlyönti alkaa olla 95% erolle.
Se tässä ärsyttää että jo pari kertaa pyytänyt vaatteita mutta ei sitten haekkaan niitä tai jatka asiaa sen enempää. En tajua miksi siis edes niitä kyselee.
Nyt siis 10 päivää siitä kun lähti ja 6 päivää siitä kun sanoi ettei tiedä haluaako jatkaa kanssani, että miettii.
Se tässä ärsyttää että jo pari kertaa pyytänyt vaatteita mutta ei sitten haekkaan niitä tai jatka asiaa sen enempää. En tajua miksi siis edes niitä kyselee.
No odottaa tietysti, että kadut huonoa käytöstäsi ja anelet häntä palaamaan.
Eroa. Kannattaa varmasti.
Sen olen päättänyt. En muutenkaan ole sen sortin tyyppiä. Mutta totta, hän varmaan toivoisi sitä että kotiin pyytäisin. Siinähän olisi taas yksi uusi kiusanteon paikka hänelle lisää.
Koiran kanssa lenkille ja vähän punttia. Nyt kuulkaa semmoinen vartalon kehityskampanja menoillaan ja tiivistyy. Eikä todellakaan siksi että miestä kaduttaisi myöhemmin vain siksi, että kun ero lopulta valmiiksi saatettu taidan ottaa pari uutta kierrokseen (Nämä hyvinkin vain ajatuksia :-).
On tosi mukava lukea ajatuksianne ja ehdotuksianne. Auttaa kovasti selvittelemään asioita ja antaa vinkkiä mihin suuntaan pitää ajatuksia suunnata.
On isä ollut yhteydessä lapseen? Missä lapsi uskoo isän olevan?
käyttäytynyt luokattomasti ja ajanut itse tilanteen tähän. Toiselle ihmiselle ei yksinkertaisesti sanota "painu vittuun" jos hän tulee halaamaan.
eli jätä itse avioerohakemus ja vaihda asunnon lukot.
Todennäköisimmin sillä on pubiruusu ja putki päällä, missäs se muuten nukkuis ( ja panis). Onko tullut potkut töistäkin? Jos ei, niin kohta tulee. Ja sitten on aikaa ryypätä ja panna muita.
Minä en voisi olla noin epäluotettavan ihmisen kanssa. Ero on helppo, jos ei ole yhteisiä muksuja.
Sanoi taas haluavansa vaatteita ja pankkitunnuksensa. Ilmoitin etten ala vaate pelleilyyn, että jos vaatteita haluaa saa ne kaikki. Kysyin myös onko päättänyt haluaako erota. Vastasi ettei tiedä. Sanoin että asiat pitäisi selvittää piakkoin ja miettiä miten toimitaan. Kysyin juoko vai eikö halua olla kanssani tekemisissä. Kysyin myös onko ollut töissä.
ja kappas, herra ei vastannutkaan enää yhtään mitään.
Hänen isänsä myös soitti äsken minulle ja kysyi onko kuulunut mitään. Isän mielestä poikansa viihteellä. Kerroin isälleen että katson vielä viikon tuleeko asioihin mitään selvityksiä ja sen jälkeen lopetan suhteen. Isä oli samaa mieltä, että 2 viikkoa on tarpeeksi pitkä aika selvittää asiat.
Hitto kun ahdistaa kun nämä asiat eivät selvene vaan roikkuvat paikoillaan. Rakastan siis miestä paljon mutta en ala tämmöisiä tempauksia katselemaan lopun elämääni.
Ero ei todellakaan ole helppo.
Mies on muuten erittäin luotettava selvinpäin. Viina muuttaa hänen persoonansa täysin. Hän on humalassa agressiivinen miehiä kohtaan ja väkivaltainen. Tämä ei kohdistu koskaan naisiin ja minun ei tarvitse pelätä häntä.
Veikkauksia otetaan vielä vastaan
Omani tällä hetkellä 80% eron puolesta koska jättää asiat selvittämättä.
Sen kanssa oli kyllä kaikenlaista hulluttelua ja kiusantekoa. Pitäisi joskus ihan ajan kanssa muistella, mitä tempauksia se aina keksi. Alkoholi ja toiset naiset oli mukana. Naimisiin ei ehditty. Erottiin monta kertaa. Onneksi olin niin nuori vielä, että elämä vei minut parempaan.
Älkää erotko mutta asukaa eri asunnoissa. Minä rakastan myös sellaista miestä jonka kaikkea käytöstä en hyväksy, erillään asuminen on hyvä ratkaisu ja antaa molemmille vapaata ja yhdessäolo on sitä hienonpaa kun se ei ole pakotettua.
Olen sitä mieltä että mies saa sen viedä ja maksaa kun tämän aloittikin. Avaimet toki haluan piakkoin. En usko että meille toimisi eri asunnoissa asuminen lainkaan. Ja tosiaan miehellä ei ole edes asuntoa, luulen että on jonkun juopon kaverin kämpässä. Ja jos olisi uusi naikkonen kierroksessa kai se mies haluaisi kaikki tavaransa. Kysyin ma onko tehnyt aviorikoksen ja vastasi ettei ole. Mutta kun aika tässä kuluu eiköhän niinkin tule käymään. Itse olen ajatellut elää uskollisena kunnes ero valmis. Se taas on minulle tärkää että voin kunnioittaa itseäni.
Kerron taas lisää kun jotain ilmenee. Mielelläni luen teidän neuvojanne ja veikkauksianne. Kun on oma pää niin sekaisin asian takia.
Nyt lähden lääkäriin hakemaan unilääkkeitä jotta jaksan hoitaa lastakin. Unet olleet 3-6h välillä ja ruoka ei maistu. Ehkä 400-600 kaloria päivässä, tässä vielä näivettyy olemattomiin.
Itse en varmaan odottelisi kahta viikkoa, mutta ihan ok ratkaisu tuokin.
Miehet on kyllä sikoja välillä, omanikin vaikka ei tuollaisia katoamisia harrastakaan.
Nyt lähden lääkäriin hakemaan unilääkkeitä jotta jaksan hoitaa lastakin. Unet olleet 3-6h välillä ja ruoka ei maistu. Ehkä 400-600 kaloria päivässä, tässä vielä näivettyy olemattomiin.
AP ei ole sanonut miehelle noin kun mies tullut halaamaan tms. Ap sanonut "en nyt jaksa pussailla tms."
Olen edelleen sitä mieltä että mies vaatinut aivan liikaa läheisyyttä, jatkuvaa pussailua, halimista, paijausta jne. Siihen ei varmasti riitä 2h päivässä. Ja se on oikeasti paljon. Mukaan ei ole edes laskettu seksi.
Lapsi tietää että isä meni kaverien kanssa juomaan ja nyt kun aikaa kulunut näin paljon, olen sanonut että luultavasti isä ei enää halua olla äidin kanssa yhdessä.
käyttäytynyt luokattomasti ja ajanut itse tilanteen tähän. Toiselle ihmiselle ei yksinkertaisesti sanota "painu vittuun" jos hän tulee halaamaan.
jättää lapsenkin? Sinusta ihan ok?
"Mies äärettömän tunteellinen ja haluaa halia ja pussailla 100 kertaa päivässä. Minun mielestäni aivan liikaa joten olen joutunut torjumaan häntä."
Eli siis torjutuksi tullutta ihmistä ei enää kiinnosta seurustelu. Yllättävääkö? Ei todellakaan.
Se, että mies nyt lähdettyään dokaa ei liity tähän minusta lainkaan, sillä se ei ole syy siihen että hän on alunperin lähtenyt.
Tämä ihan rehellisenä mielipiteenä.
Eli tiedän kyllä että lapsi tulee tästä oireilemaan, mutta minkäs teet..
mutta ei miestä voi kuvailla luotettavaksi vaikka selvin päin olisi kuinka ihana jos on kännissä tuollainen.
huh,ei ole helppoa sulla!
en mä kykenis enää luottamaan.luottamus on kuitenkin suhteen a ja o.
eroa joudun veikkaamaan.
tsemiä paljon!
Koskaan aiemmin ei ainakaan ole ollut poissa kotoolta selvinpäin, niihin aina liittynyt juominen. En myöskään tiedä onko käynyt töissä nyt viikon aikana. Eli tietoni miehestä tällä hetkellä hyvin pienet.
Meidän piti lähteä yhdessä sunnuntaina laivalle mutta olen nyt pyytänyt ystäväni mukaan. Matka oli mieheni ehdotus. Eli voi olla että hakee tavaransa kun olen poissa. Sitäkään vaikea sanoa.
Mielestäni tämän kaltainen jättäminen on todella ala-arvoista. Kerron vielä että meillä oli takana juuri yhteinen parin viikon loma ja oli molemmilla mukavaa(näin ainakin kuvittelin).
Olen mielestäni melko hyvä ihmistuntija ja kummallisinta tosiaan on se, että en aavistanut mitään. Kummallista myös se, ettei mies pidä yhteyttä. Aiemmin jos juonut on pitänyt kuitenkin yhteyttä.¨
Eli tilanne siis erilainen kuin ennen ja siksi alan itsekkin epäillä että avioero tästä tulee. Ja mitä kauemmin aikaa tässä kuluu alan huomata että pärjään hyvin itseksenikin.
Tunteet ovat vaihdelleet laidasta laitaan ja olen joutunut ihan ottamaan rauhottavaa lääkitystä. Shokki tapahtumasta oli niin kova ja jysähti päin naamaa ilman varoitusta.
AP:n veikkaus tällä hetkellä avioeron puolesta 70% ja pantiksi laitan miehen vaatteet :-).
En tule missään tapauksessa vaihtamaan puhelinnumeroa, osaan sulkea sen tarpeen vaatiessa ja sanoa suoraan ettei minulle kannata soitella.
Nyt alkanut mielessä kalvaa miete, että onko löytänyt jonkun pubi-ruusun. Tosiaan miehellä ei ole muita kavereita kuin töissä yksi josta pitää eli ihmetys on kumma missä mies asustelee.
Meillä asuu kohta 9v lapsi ja olemme n.40 vuotiaita.
Suljin miehen puhelinliittymän koska laskut tulevat minulle ja sanoi ettei osallistu asumiskuluihin mutta mies kyllä soitti silloin maanantaina toisesta numerosta eli muistaa kyllä numeroni.
Ja kiitos,tsemppiä tässä tarvitaan. Tämä on todella kova pala.