Jos joutuisit yllättäin tänään häävieraaksi,
Kommentit (17)
ja kengät, mulla ei paljon ole kuin käyttövaatteita, mutta noissa nyt kehtais mennä
se on kyllä ihan uusi ja sinänsä sopisi häihin, tosin ostin sen ajatellen talven etelänmatkaa.
Ihanat sandaalit kyllä olisi.
Luultavasti näin lyhyellä varoitusajalla häihin, niin ei hirveän juhlalliset ole, luulen että olisin ihan passelisti pukeutunut.:)
on oliivinvihreä raakasilkkimekko ja siihen sopiva bolero. Sen laittaisin ja mustat kengät ja laukun.
vaihtoehtoja löytyy paljonkin. Missä häät? Millanen tilaisuus? Ihan sen mukaan.
vaihtoehtoja löytyy paljonkin. Missä häät? Millanen tilaisuus? Ihan sen mukaan.
Olisi yksi mekko, joka tosin valkoinen mutta sekään ei mene päälle enää.
Rahatkin loppu, joten uusia ei voisi ostaa. Peruisin siis...
tummansininen puuvillainen mekko. Laukkuja ja kenkiä kyllä löytyisi vaikka mitä, mutta ei muita sopivia mekkoja.
se on niin avonainen, että sen päälle pitsisen jakun.
jonka hommasin yhtiin häihin tänä kesänä.
Joku näistä riippuen siitä, miten pitäisi pukeutua:
- valko-harmaa-ruskearaitainen polviin asti menevä juhlamekko
- lila-valkoinen juhlamekko (hieman polven yli)
- monivärinen cocktail -tyylinen silkkimekko (ei hihoja vaan siihen kuuluva silkkishaali)
- liila pitkä iltapuku
Olen raskaana rv 32 ja todellakaan ei löytyisi yhtään juhlavaa vaatetta mikä mahtuisi päälleni! Pakko olisi pinkaista vaatekauppaan, sillä esim arkisessa äitiystunikassa ja legginseissä en ilkeäisi häihin mennä.
Jos niitä ei olisi, menisin verkkareissa ja t-paidassa. En vielä mahdu raskauden jäljiltä vaatteisiin.
jotain isoja ja näyttäviä koruja lisäksi
Joten joutuis lähtemään ostamaan uutta mekkoa. Kengät kyllä löytyis.
kaapista löytyy useita juhlaleninkejä, pidempiä ja lyhyempiä. Varmaan jonkun, joka istuu parhaiten päälle kesän jenkkakahvakasvatuksen jälkeen ;) Useita juhlasandaaleja ja laukkuja löytyy asuihin ja Snön ym koruja montaa väriä. Eli mun kaapeista löytyisi paljon vaihtoehtoja.