Meneekö muiden ekaluokkalaiset nyt elokuussa vielä päivähoitoon?
Meidän menee ensi viikoksi ennen kuin koulu alkaa. Sai kuitenkin olla lomalla 7 vkoa.
Kommentit (15)
on kuitenkin 3 päivää isovanhemmilla hoidossa ennen kuin koulu alkaa 11.8.
Ei, osaa olla itsekseen kotona kun tehdään ruoka sille valmiiksi mitä se lämmittää päivällä kotona ollessaan.
Olisi nöyryyttävää laittaa lapsi vielä päiväkotiin. Ajatelkaa joskus lapsianne!!!
Jos jotakin sattuu niin tuleeko valituksia. Meinaan vaan että mulla on myös ekaluokalle menevä. Ois varmaan pärjännyt kotona isompien kanssa.
Siksi on vielä hoidossa maanantaihin asti.
en tiiä oisinko säästänyt kuitenkaan hoitomaksuissa koska meillä 2 nuorempaa on vielä normaalisti koko päivähoidossa.
Ei, osaa olla itsekseen kotona kun tehdään ruoka sille valmiiksi mitä se lämmittää päivällä kotona ollessaan.
Olisi nöyryyttävää laittaa lapsi vielä päiväkotiin. Ajatelkaa joskus lapsianne!!!
yksinkö sitten kotona 6-vuotias?
Tarkoitatko nyt ensi syksynä ekan luokan aloittavaa?
Silloin vastaus on: Kyllä.
hoitomahdollisuutta enää elokuussa. Muuten olisi tietysti mennyt.
Ei mene koska on ollut koulun eskarissa eikä ole edes hoitomahdollisuutta enää elokuussa. Muuten olisi tietysti mennyt.
pitkälle kesällä oli mahdollisuus? Juhannukseen? Kesäkuun loppuun?
Eli on sitten ihan kunnan hyvää tahtoa ottaa elokuussa.
pääsevät vielä tulevat ekaluokkalaiset tarhaan elokuussa.
Subjektiivinen päivähoito-oikeus päättyy mun ymmärtääkseni siihen kun koulu alkaa, eli 15.8 olisi vika mahdollinen tarhapäivä.
Oma ekan aloittavani on nyt kotona, mulla on loma koko elokuun, juurikin tän koulun aloituksen takia!
Oli siis lähes koko heinäkuun tarhassa. Muutaman päivän isosisaren kanssa keskenään kotona ja vikan viikon heinäkuusta oli 17v sukulaistyttö vahtimassa.
tuleville ekoille ei enää oiekutta päivähoitoon elokuussa
tuleville ekoille ei enää oiekutta päivähoitoon elokuussa
kai.
Koska ainakin Jyväskylässä pitää lapset ottaa elokuussakin hoitoon tarpeen mukaan, mutta ei sitä nyt hirveästi mainosteta.
Jos jotakin sattuu niin tuleeko valituksia. Meinaan vaan että mulla on myös ekaluokalle menevä.
No saa tietenkin jos se osaa olla itsekseen, jos lapsi on kasvatettu niin että se ei osaa tehdä mitään itsekseen niin ei sitten kannata antaa olla sen yksikseen kotona.
Ei ole ollut päiväkodissa vuoteen. Kesähoito eskareille ja tuleville ekaluokkalaisille on järjestetty koululla.
t.2
Tämän viikon ollut hoidossa. Ti alkaa koulu.