Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekstailin juuri varatun 6 lapsen isukin kanssa. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
04.08.2011 |

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekstailin juuri varatun 6 lapsen isukin kanssa. Haluatko kysyä jotain?

Miten tekosi vaikuttaa perheen lasten tulevaisuuteen? Miten lasten aiti tilanteeseen suhtautuu?

Sina et tassa merkitse mitaan, vaan se perhe, jota olet rikkomassa.

Tosiasiassa itseaan kunnioittava ihminen ei tietenkaan toimisi noin. Mutta kysymys lienee siita, etta et usko omaan arvokkuuteesi ja valintasi sitten vain heijastavat uskomustasi.

Ei kukaan oikeasti ole arvoton, koskaan. Mutta ihmisen toiminta voi sita olla, hyvinkin.

Haluan korjata tuota aiempaa sanomaani. Sina siis olet arvokas ja ansaitsit ehdottomasti arvokkaampia valintoja elamassasi.

Vierailija
102/124 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kun halusit sanoa mulle jotain ystävällistä. Vaikken varmaan sitä monen mielestä ansaitse.

Se on jännä juttu tuo, että onko se oikeasti jotain arvottomuuden tunnetta, josta tämä varatun miehen kanssa vehtaaminen johtuu? Mulla on oikeasti mielestäni hyvä itsetunto ja oon olemukseltani ennemminkin ylpeän ja itsevarman oloinen. Onko se sitten vaan pintaa ja sitä ettei näytä oikeita tunteita ihan kaikille.

Se mitä tunnen tätä miestä kohtaan, on kuitenkin enemmän kuin "seikkailua" ja pelkästään huomion hakemista. Osiksi kyllä, ainakin sitä huomion hakemista. Pääosin se on kuitenkin vain kamalan vahvaa yhteenkuuluvuuden tunnetta, sielunkumppanuutta, johon törmää ehkä kerran elämässä. En tiedä, kuinka moni teistä vois vaan kävellä pois kun tuohon tunteeseen törmää, jos ei ole sitä aiemmin kenenkään kanssa tuntenut.

Mut se siitä, ei tää enää ketään kiinnosta..:)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisit yhtä kiinnostunut miehestä, mikäli olisitte molemmat sinkkuja ja hän lapseton? Vai onko sinulle melko tärkeää se, että saat kellistettyä nimenomaan varatun ja vieläpä 6 lapsen isän? Sen nimittäin mainitset otsikossasi ensimmäisenä määreenä tuosta miehestä.

Vierailija
104/124 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisit yhtä kiinnostunut miehestä, mikäli olisitte molemmat sinkkuja ja hän lapseton? Vai onko sinulle melko tärkeää se, että saat kellistettyä nimenomaan varatun ja vieläpä 6 lapsen isän? Sen nimittäin mainitset otsikossasi ensimmäisenä määreenä tuosta miehestä.

Ollaan puhuttu miehen kanssa siitä, että oltaisiinko yhdessä, jos oltais tavattu sinkkuina ja lapsettomina. Kumpikin oltiin sitä mieltä, että varmasti oltaisiin yhdessä. Ei siitä ole epäilystäkään. Joskus haaveillaan siitä että sais elää ihan normaalia arkea toisen kanssa. Käydä kaupassa, laittaa ruokaa, siivota, harrastaa..

Jos mulla olis ollut tavoitteena "kellistää varattu mies", niin meidän "jutun" alku ei olis mennyt niinkuin se meni, kun kumpikin yritti pysyä pelkästään ystävinä. Jonkun aikaa oltiinkin pelkästään ystäviä, mut lopulta annettiin periks.

ap

Vierailija
105/124 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettinyt, mitä tapahtuu, jos jäätte kiinni?

Vierailija
106/124 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettinyt, mitä tapahtuu, jos jäätte kiinni?

Hmm... Oon kai joskus ajatellut. Mun mies on sanonut, että jos joskus selviäisi että oon pettänyt, niin ei pystyisi jättämään mua. Joskus siis vaan pohdittiin tällaista asiaa muuten vaan. Sanoi että haluaisi yrittää selvittää asiat, jos sellainen tilanne tulisi eteen. En sit tiedä miten kävisi. Sanottakoon vielä että me ollaan oltu todella kauan yhdessä ja mulla on vahva usko että ollaan loppuelämä yhdessä. En ole yhtään onneton meidän liitossa! Päinvastoin.

Jos jäätäisiin kiinni, niin luulisin, että kummassakin perheessä saataisiin asiat puhumalla ja ajan kanssa kuntoon.

ap

ap

Vierailija
107/124 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai yritätkö tulla raskaaksi?

6 lapsen isällä kun todistetusti siittiöt toimii.

Vierailija
108/124 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän ehkäisyä.

ap

Vierailija
109/124 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi enää sanoa etunimen ekaa kirjainta, kun sukunimen kirjaimen jo paljastin...

ap

Vierailija
110/124 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanokaa kaupunki ja miehen etunimi :) Haluisin tietää kun oma mies pettää ja jättäisin sen paskan.

Vierailija
111/124 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu kumppaneista kun he saavat selville vuosia kestäneen sivusuhteen? Miltä lapsista tuntuu kun he myöhemmin muistelevat onnellista perhe-elämää ja näitä muistoja tulee varjostamaan aina tieto siitä, että koko ajan isällä/äidillä oli sivusuhde? Miten suunnatonta vihaa ja katkeruutta se heissä tulee herättämäänkään. Valmistaudu kestämään monen ihmisen viha.

Mielestäni tuo viha on myös oikeutettua. Mikään mitä selität itsellesi, mikään tunne tai ajatus, ei ole riittävä oikeuttaakseen tuon mitä te teette sivusuhteesi kanssa. Se on yksinkertaisesti väärin ja moraalitonta. Jos hyväksyt sen itsellesi, sinun täytyy hyväksyä se myös lastesi tulevien kumppanien käyttäytymisenä.

Vierailija
112/124 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan pohjanmaalta:) Nyt loppui nää liikojen faktojen jakamiset!

ap

Vierailija
113/124 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin useiden viattomien ihmisten loukkaaminen mitä julmimmalla tavalla täysin itsekkäistä syistä on sen mukaan sallittua?

Vierailija
114/124 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse pettää ja mies pettää?. Onko se niin hienoa, että sitä pitää mainostaa, että petän miestäni ja petät samalla muuten myös omat lapsesi.

Horo tai ei niin järkeä ei tyttöraukalla ole pätkääkään suotu vaan ainoa mitä osaat on näköjään jalkovälien availu.

Onneksi aikanaan se tulee julki niin kuin tuollaisilla on tapana tulla.

Säälittää tuollaiset ihmiset joille pysyvä suhde ei ole mahdollinen vaan oikea tapa on vaan ajatella itseään ja omaa mielihyvää. Hyi, hitto tuollaiset ihmiset ottaa suututtaa.

Vierailija
115/124 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oliko puolitangossa?

Vierailija
116/124 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokisitko sen olevan ihan ok?

Oletko kertonut miehellesi ettet ole yksiavioinen?

Vierailija
117/124 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä erikoisinta mitä olette tehneet

Vierailija
118/124 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otetaan 6 lasta ja lestadiolainen.

tehetytti jopa pari penskaa rakastajattarelleen. Lapset ei tiedä mitään. Kiva ylläripylläri perunkirjoituksessa =)

Vierailija
119/124 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikeutta olla mustasukkainen, jos emme omista häntä vaimon tavoin. On jo riittävän pahaa, mitä teemme. Suosittelen että tutustut lestadilaisuuteen. Ymmärrät miehen paremmin. Sekä oman roolisi

Miehen sydämeen voi mahtua monta. En ole sinulle mustasukkainen, jos samasta miehestä puhumme. Eihän meillä ole oikeuttakaan siihen.

Ei ole oikeutta olla mustasukkainen, jos emme omista häntä vaimon tavoin. On jo riittävän pahaa, mitä teemme. Suosittelen että tutustut lestadilaisuuteen. Ymmärrät miehen paremmin. Sekä oman roolisi

Miehen sydämeen voi mahtua monta. En ole sinulle mustasukkainen, jos samasta miehestä puhumme. Eihän meillä ole oikeuttakaan siihen.

Vierailija
120/124 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin epäilyttävä tyyppi.. ja lapsia piisaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän