Sekstailin juuri varatun 6 lapsen isukin kanssa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (124)
Vai halutaanko kysyä jotain???Hah..No oletko itsekäs? kysytäämpä vaik näin..Just tollaset pännii, jotka on niin itteensä täynnä ja eikä oo aivoja tajuta mitä tollanenkin voi saada aikaan. Säälin sua, ehkä et saa kokee oikeeta rakkautta..
Oon varmaan itsekäs, mut niin on myös suurin osa mun tuntemista ihmisistä. Jokainen omalla tavallaan. Hartain toiveeni on etten ikinä hajota kenenkään perhettä. Tein senkin joskus nuorempana enkä halua tehdä uudestaan.
Veto tätä miestä kohtaan on niin kova etten aina ajattele selkeästi.
Ei olla työkavereita. Oltiin miehen autossa.
ap
Ap olet HORO. jos olisi kyse rakkaudesta, ei olisi "omaa päätöstäsi" elämättä yhdessä.
Vai halutaanko kysyä jotain???Hah..No oletko itsekäs? kysytäämpä vaik näin..Just tollaset pännii, jotka on niin itteensä täynnä ja eikä oo aivoja tajuta mitä tollanenkin voi saada aikaan. Säälin sua, ehkä et saa kokee oikeeta rakkautta..
Oon varmaan itsekäs, mut niin on myös suurin osa mun tuntemista ihmisistä. Jokainen omalla tavallaan. Hartain toiveeni on etten ikinä hajota kenenkään perhettä. Tein senkin joskus nuorempana enkä halua tehdä uudestaan.
Veto tätä miestä kohtaan on niin kova etten aina ajattele selkeästi.Ei olla työkavereita. Oltiin miehen autossa.
ap
miehen auto kotona.
Asutteko pk-seudulla? Pystytkö katsomaan miestäsi ja lapsiasi silmiin kun tulet panoreissulta?
josta vaimo tms läheinen vois tunnistaa?
Sukunimi alkaa V:llä, muuta en sano.
ap
Ap olet HORO. jos olisi kyse rakkaudesta, ei olisi "omaa päätöstäsi" elämättä yhdessä.
Oon aina ollut vähän HORO, en ala sitä kieltämään.
ap
Veto tätä miestä kohtaan on niin kova etten aina ajattele selkeästi. Ei olla työkavereita. Oltiin miehen autossa. ap
tulee mieleen: onko omatunto elossa vai lähempänä kuollutta?
Virtanen, Voutilainen, Vaajakoski, Vaahtera, Väinölä, Visapää, Vainio, Vasama....
Mulla on aina ollut se ongelma ettei omatunto hirveästi soimaa mua, tein sitten melkein mitä vaan. En osaa katua juuri mitään. Elän niin hetkessä koko ajan.
ap
Sen verran voin kertoa myös, että tää mies on lestadiolainen. Minä en ole.
Uskonto on suurin piirtein ainut aihe, josta me ei olla juteltu. Muuten puhutaan kaikesta maan ja taivaan välillä.
Ilmeisesti tää mies on "kieltänyt uskonsa" lestadiolaisten oppien mukaan, koska touhuaa mun kanssa.
joka paneskelee varatun miehen kans. seksi on aivan mahtavaa ja vielä siihen se jännitys jos jää kiinni,välillä karataan molemmat yöllä kotoa ja nähdään jossain ja naidaan,kerran tämä mies puhui puhelimessa vaimonsa kanssa samalla kun pantiin,se oli superkiihottavaa.omasta puolesta voin vastata tuohon omatunto kysymykseen,että mä pystyn katsomaan silmiin, yleensä olen todella iloinen ja halailen ja pussailen omaa miestäni heti vieraissa oltuani.Eipä ole kysyttävää :)
Jaa mutta siitä onkin jo yli 20 vuotta....
sääli että annat alapääsi ajatella aivojesi sijaan, en ymmärrä kaltaisiasi.
Mulla on aina ollut se ongelma ettei omatunto hirveästi soimaa mua, tein sitten melkein mitä vaan. En osaa katua juuri mitään. Elän niin hetkessä koko ajan. ap
Mutta saanko sanoa: voisko ajatella että sä juuri omin sanoin totesit olevasi vastuullinen, kun sanoit omantunnon hiljaisuuden olevan "ongelma"? Tiedät varmaan mitä tarkoitan.
Ethän nyt säikähdä, mutta mulla tuli sellanen ihna pieni myötätunnon fiilis tuonne "sisuksiin" sua kohtaan, kun kerroit että elämäsi sikana omatunto ei hirveesti sulle puhu...
Vastasinkin jo tuossa aikasemmin, että mies on lestadiolainen.
ap
kun kerroit että elämäsi sikana omatunto ei hirveesti sulle puhu...
"...ETTÄ ELÄMÄSI AIKANA OMATUNTO EI..."
No, onko nyt hyvä mieli? Voitko rehellisesti sanoa, että toimit oikein? Oletko onnellinen? Mitä tuumaisit jos kertoisin miehellesi ja tämän toisen miehen vaimolle puuhistanne?
sekstasin kuuden lapsen lestadiolaisen isän kanssa. sukunimi alkaa L:llä. Ei siis vissiin sama
josta vaimo tms läheinen vois tunnistaa?