Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette mieltä pisamista

Vierailija
04.08.2011 |

Olen punaverinen nainen ja minulla on naama aivan täynnä pisamia. Itse suoraan sanoen inhoan niitä, koska ne saavat naamani näyttämään levottomalta ja likaiselta. Olen kuitenkin tottunut niihin, mutta sellaista ihanaa vaaleaa kuulakasta ihoa minulla ei ole kuin ehkä joskus pimeimpänä talvena. Tai no, silloinkin se on pakkasesta punainen.

Oikeastaan nämä ovat alkaneet ärsyttää nyt nelikymppisenä paljon enemmän kuin aikaisemmin. Eihän niille mitään voi, mutta minusta ne vanhentavat. Ja kyse ei siis ole seitsemästä pisamasta nenässä, vaan nyt taidetaan puhua tuhansista...

Pieni ongelma, mutta tulipa taas vilkaistua peiliin. Levoton naama.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niille mitään voi, mutta minusta ne vanhentavat. Ja kyse ei siis ole seitsemästä pisamasta nenässä, vaan nyt taidetaan puhua tuhansista... Pieni ongelma, mutta tulipa taas vilkaistua peiliin. Levoton naama.

[/quote]

Esimerkkinä menestynyt näyttelijä/ohjaaja Sissy Spacek Carrien roolissaan vuonna -76.

Pisamat sopivat ja näyttävät kauniilta. Tosin olen aikaisemminkin törmännyt itsekkin vastustukseen mielipiteestäni. Sain aikoinaan itse kuulla, että minun pitäisi olla vähintään homo, jotta voisi ihastua -76:n Sissyn ulkonäköön. Mutta olenkin aina ollut rohkeasti oman tien kulkija, ole sinäkin. ' P.Von Turunen.

http://www.facebook.com/pages/Carrie-White/284635508222495

Vierailija
2/19 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini ja poikani ovat punahiuksisia ja heillä siten enemmän pisamiakin. Kumpaakaan ei taida ne haitata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot söpö (tai sun pisamat on söpöjä)?

Vierailija
4/19 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotiasta luullaan usein alaikäiseksi tai ainakin baareissa ja alkossa kysellään papereita ja epäilen, että se johtuu suureksi osaksi pisamista, jotka ainakin minua nuorentavat.

Ennen en tykännyt, meikkasin Joe Blascolla piiloon. (osta säkin sitä, jos häiritsee), muttanyt laitan vaan sipaisun aurinkopuuteria.

Vierailija
5/19 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

minä tykkään pisamista, tekevät mielestäni persoonallisen näköiseksi. Ja minullakaan ei tosiaan ole muutamaa kesäpisamaa nenänpäässä, vaan olen ihan täynnä niitä paitsi kasvoista, myös käsivarsista. Polvien alla on myös parvi pisamia.

Talvisin hieman vaalenevat ja osa häipyy. Kevättalven ensimmäiset auringot nostavat ne kuitenkin taas heti esiin. Ainoa mikä joskus on harmittanut, on joinain vuonna ihan huulien rajaan tulleet pisamat. Näyttävät siinä hieman kuin olisi suklaata jäänyt suupieleen =).

En ole koskaan ajatellutkaan, että vanhentaisivat, päinvastoin. Mukavaa kesänjatkoa sinulle pisamakolleega!

Vierailija
6/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä (miehiä) joiden silmissä pisamat on mitä kauniinpia. Älä säikähdä sitä, jos huomaat miehen katsovan pitkään sinua, varovaisesti hymyään piilotellen. Petri Von Turunen.

Vierailija
7/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina inhonnut pisamiani. Mut se johtuu siitä, että olen jotenkin niin punatukkainen ja pisamainen, että mun itsetunto ei ehkä kestä tällaista ulkonäköä, joka herättää huomiota.

Käytän keväästä syksyyn meikin pohjana aurinkovoidetta jossa on suokajerroin 50, ja se auttaa. Huulet rajaan aina huulten värisellä rajauskynällä, se peittää pisamat huulten seudulta mutta ei näytä meikatulta. Meikkivoidekin auttaa paljon. Voisinkin kokeilla Max Factorin meikkivodetta, kun sitä joku suositteli. :)

Tällaiseksi sitä ollaan synnytty, ja onhan niitä suurempiakin murheita itse kunkin elämässä...mut kyllä joskus harmittaa, ettei peilikuva juuri imartele.

Vierailija
8/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi onnellinen, kun omalla lapsella on ihanat pisamat. Olisin niitä itsekin niin kovasti nuorena toivonut! Niin ihania ne on, miehenikin niitä lapsemme kasvoilla yhtenä päivänä hellästi ja ihaillen silitti ja sanoi että tämä on niin kuin tähtitaivas... Lasta nauratti.

(Ei me lapselle muuten hänen ulkonäköään kauheasti toitotella - satunnaista kehaisua lukuun ottamatta - kun hän on meistä ihan liian nuori vielä niitä asioita liian paljon pohtimaan. Mutta noista pisamistaan hän on ylpeä jo nyt, kun on huomannut miten nätteinä me niitä pidetään.)

Vierailija
9/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole pisamia, mutta oikeastaan kadehdin pisamanaamoja! Ja ihastun helposti pisamanaamaisiin miehiin. Ilmankos lapsillani onkin pisamia :-)

Monilla kauniilla näyttelijöillä on paljon pisamia, esim. Lucy Liulla.

http://www.listal.com/actors/freckles

n39

Vierailija
10/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös käsivarsissa. Oikeasti toista ei toisesta erota, koska niitä on niin tiheään. Lapsella tulee kasvoihin myös, en osaa enää edes nähdä niit'. Sopii mielestäni koko olemukseen. Tuo väriä muuten niin vaaleaihoisille.

Vierailija
11/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi pisamia. Joskus kesällä tulee vähän nenälle ja poskiin, mutta haluaisin enemmän.

Olen siis kade sulle :)

Vierailija
12/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille sopivat kyllä paremmin kuin miehille.

Vierailija
13/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamia on myös olkapäissä ja käsivarsissa. Ikääkin alkaa olla jo yli sallitun palstaiän.

Vierailija
14/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kivalta. Lapsellammekin on niitä hieman söpösti nenänpäässä. Inhoo kyllä ite, pyh.

Vierailija
15/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on nenän päällä muutamia, enemmän kesäauringon tuomina. Ennen ajattelin et ihan hirveitä,pakko saada enimmät jotenki edes peitettyä, mut nyt kun on ikää enemmän, ne on tosi tosi tosi söpöjä! :) Ne tuo tosiaan persoonallisuutta ja söpöyttä kasvoille! Vois olla vaikka hiukan enemmänkin!

Vierailija
16/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi onnellinen, kun omalla lapsella on ihanat pisamat. Olisin niitä itsekin niin kovasti nuorena toivonut! Niin ihania ne on, miehenikin niitä lapsemme kasvoilla yhtenä päivänä hellästi ja ihaillen silitti ja sanoi että tämä on niin kuin tähtitaivas... Lasta nauratti.

(Ei me lapselle muuten hänen ulkonäköään kauheasti toitotella - satunnaista kehaisua lukuun ottamatta - kun hän on meistä ihan liian nuori vielä niitä asioita liian paljon pohtimaan. Mutta noista pisamistaan hän on ylpeä jo nyt, kun on huomannut miten nätteinä me niitä pidetään.)

Siis ne, joille ei tule pisamia, ja jotka kehuvat kuinka kauniita ne ovat.. Sorry, mutta paskanmarjat ne mitään kauniita ole.

Itse vihaan sitä että jos menen jonnekin ilman meikkia, eli niitä aineita joilla ne rumat läskät saa piiloon, tulee kommentteja että voi kun noi pisamat on söpöjä, ja tekevät susta niiin lässynläälärpätilää söpön näköiseksi.

OIkeasti. Minä ja sana söpö ei mahdu samaan lauseeseen.

Pikkulapset voivat olla söpöjä. Koiran- ja kissanpennut voivat olla söpöjä. Eläimet ja vaatteet voivat olla söpöjä, mutta MINÄ EN jumalauta ole SÖPÖ!

Eikä ole pisamatkaan....

S****na miten ärsyttävää.... Onneksi tulee talvi ja nuo ärsyttävät dalmatialaistäplät häviävät edes hetkeksi.

Ne muuten joilla on pisamia, saavat herkemmin maksaläiskiä, joka on anaalista sekin.

Anteeksi avautuminen, mutta vihaan pisamia ja niitä ihmisiä jotka niitä kehuvat kauniiksi tai söpöksi.

Vierailija
17/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne, joille ei tule pisamia, ja jotka kehuvat kuinka kauniita ne ovat.. Sorry, mutta paskanmarjat ne mitään kauniita ole.

Itse vihaan sitä että jos menen jonnekin ilman meikkia, eli niitä aineita joilla ne rumat läskät saa piiloon, tulee kommentteja että voi kun noi pisamat on söpöjä, ja tekevät susta niiin lässynläälärpätilää söpön näköiseksi.

OIkeasti. Minä ja sana söpö ei mahdu samaan lauseeseen.

Pikkulapset voivat olla söpöjä. Koiran- ja kissanpennut voivat olla söpöjä. Eläimet ja vaatteet voivat olla söpöjä, mutta MINÄ EN jumalauta ole SÖPÖ!

Eikä ole pisamatkaan....

S****na miten ärsyttävää.... Onneksi tulee talvi ja nuo ärsyttävät dalmatialaistäplät häviävät edes hetkeksi.

Ne muuten joilla on pisamia, saavat herkemmin maksaläiskiä, joka on anaalista sekin.

Anteeksi avautuminen, mutta vihaan pisamia ja niitä ihmisiä jotka niitä kehuvat kauniiksi tai söpöksi.

Mulla on töysi oikeus mielipiteeseeni pisamista, vaikkei mulla niitä itselläni ole. Ne ovat minusta kauniita ja viehättäviä, piste. Samalla tavalla minua viehättävät myös ruskeat silmät, joita itselläni ei ole. Ja miesten leveät hartiat, joita minulla ei ole. Ja pitkät tummat silmäripset, joita minulla ei ole. Ja minusta on upeaa ja seksikästä, että joku osaa soittaa instrumenttia, enkä osaa itse nuottiakaan. Pohjoisafrikkalaisen ystävättäreni ihonväri on äärettömän kaunis, ja kaukana mennään minun valjunvihertävästä sävystäni. Hei arvatkaa, tätähän voisi jatkaa vaikka koko loppupäivän! ;D

Sinä et siis pidä itsestäsi, enkä minä sille mitään voi. Ja se että minä näen sinun pisamasi (ja oman lapseni, ja anoppini jolta ne on peritty) viehättävinä, vaikka itse niitä inhoat, kaiketi sitten kääntää jotain veistä omassa haavassasi, mutta syytön minä siihen olen. Ja minulla on oikeus mielipiteeseeni.

Vaikka sulla on pisamia, et ole mikään Perimmäisen Totuuden Haltija mitä niihin tulee. Maailma on täynnä ihmisiä, pisamallisia ja pisamattomia, jotka niistä pitävät. Hyvää päivänjatkoa!

Vierailija
18/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän, on mukavaa huomata, että vihdoinkin sain jollekkin tunteita aikaan, mutta pysyn kannassani.

_ Petri Von Turunen.(jolla ei ole pisamia).

Vierailija
19/19 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole kummankaan vanhempansa puolelta saanut tippaakaan punapikmenttiä. Kukaan suvustani ei ole sinne vivahtavakaan. Poika ruskettuu hyvin ja on ihan ruskeahiuksinen ja sinisilmäinen. Kasvot, ja siis vain kasvot, on aivan täynnä pisamia, kesät talvet. Ne ilmestyi yhtäkkiä alle kouluikäisenä ja sen jälkeen ovat pysyneet. Auringossa ne tummenee ja hieman ehkä lisääntyy, mutta pisamia hänellä on talvisinkin todella paljon. Mun mielestä ne on ihan älyttömän söpöjä. Todella suloisia ja siitä hänelle sanotaan jatkuvasti. Noh, poika tietenkin inhoaa niitä. Juuri yks päivä katseli autossa aurinkolipan peilistä kasvojaan ja sanoi, että toivottavasti mulle ei tule ikinä tämän enempää pisamia. No minä siihen sitten taas, että ne on niin söpöt ja ihanat. Ja poika siihen sitten sitä kuinka paljon niitä inhoaa. Se on varmaan vähän sama, kun että jos on luonnonkihara tukka, niin sitä inhoaa yli kaiken ja kaikki muut sitten ihastelevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän