Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin e-pillerit 2 viikkoa sitten, voiko siitä seurata turvotusta?

Vierailija
04.08.2011 |

Kiva liikaleuka on ilmestynyt (olen liikkunut ihan normaalisti) ja alavatsa on pallo ja vasenta munasarjaa pakottaa ajoittain.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luomukerhoon. Kyllähän se kroppa aaltoilee kuukautiskierron mukaan. Turvotus toki kuvioissa lähinnä loppukierrosta ennen menkkoja. Alkukierrostahan sitä on hehkeimmillään, kun lähettelee näitä feromoneja miesten suuntaan, että on mahdollisimman haluttava. ;) Tulkaa panemaan, tahtoo vauvan.

Pari kiertoa luomuna ja alat tunnistaa kehosi merkit. On se vaan kivaa, kun tietää koko ajan mitä tapahtuu ja missä mennään.

Vierailija
2/3 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pillerit lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olen aloittanut pillerit pitemmän tauon jälkeen, on paino tippunut nopeasti ensimmäisten viikkojen ajan. Ekalla viikolla lähtee yleensä 2-3 kiloa ja sen jälkeen pikkuhiljaa enemmän. Kun lopetan pillerit, painokin alkaa taas heittelehtiä ja nousee parisen kiloa. Vaikka ei siis mitään muutosta ruokavaliosssa tms.

Minä kuulun niihin ihmisiin, joiden elämänlaatua pillerit parantaa huomattavasti, ja luomukiertoa helpompi painonhallinta on näistä vain yksi esimerkki. Ne kierrot kun olen ollut luomuna, on olleet jokseenkin tympeitä; koko ajan elimistössä on jotakin hässäkkää, on oviskivut, menkkakivut, sitä ja tätä vuotoa...ei kiitos. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme