Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessa toiset onnistuu tekemaan kotona toita ja hoitaa samalla lapsia, kun toisilla on kadet tays pelkasta lastenhoidosta?

Vierailija
02.11.2005 |

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokkut osaa vaan elää ja toiset taistelee sukkien kanssa.. Mää en näe mitään ongelmaa siinä että ensi kesänä menen takasin töihin. Kaks lasta oon pyöräyttäny ja töihin pitäs mennä. Lapset menee arvatenkin hoitoon.. =)

Ensin herätään, viedään muksut hoitoon ja mennään töihin. Haetaan lapset, mennään kotiin. Tehään ruoka tai lämmitetään vanhaa. Siivoillaan, leikitään, ulkoillaan, tehään iltahommat ja nukkuun sit taas sama uusiks seuraavana päivänä.

Meillä on sovittu että kun jompi kumpi on kotona niin se tekee suurimman osan kotitöistä, kun molemmat on töissä niin jaetaan homma taas puoliks miten oli ennen lapsia.

Tällä hetkellä oon kotona ja mun päiviin ei kuulu muuta kun lastenhoitoo, kotitöitä, vierailuja, internettiä, telkkaria..

Mää en tiedä miten toisilla on kotona mutta mulla on ainakin kamalasti luppoaikaa ja jaloissa on vasta kaksi vaippaikästä lasta.

Joka päivä ei tartte imuroida, joka päivä ei tartte pestä pyykkiä.. Astianpesukone olis aivan tajuttoman ihana asia niin sais maata vielä enempi..!

Mutta kai mulla on vaan kaks " helppoa" lasta.. =))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän