Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana tunne kun huomaa kelpaavansa yhä!

Vierailija
03.08.2011 |

Minulla on 5 lasta ja terveyskin sitä sun tätä viime kuukaudet. Itsetunto laskenut alas (leikkausarpia ym). Eksäni haukkui lyttyyn eron myötä, vaikka aiemmin aina kehunut minua kauniiksi (erosin väkivallan vuoksi).

Kuvittelin, että ikinä, ikinä kukaan ei enään katsokaan minuun sillä silmällä kun ehkä joku mua 20 vuotta vanhempi, avarakatseinen mies.

Eksäni, joka on minua nuorempi piti myös todennäköisenä, että kukaan ei tahdo tutustua 5 lapsen yksinhuoltajaan.

Nyt sitten vuosien jälkeen menin ystäväni kanssa viihteelle ja tarkoituksemme oli vaan viettää iltaa keskenämme.

Eräälle miehelle vaihdoin jokusen sanan ja tämä ihastui heti minuun ja päätyi seuraamme kavereidensa kanssa. Hän osoittautui minua nuoremmaksi ja vaikka kuinka kerroin hänelle etten ole etsimässä ketään enkä ole mikään ihannelöytö ja lapsiakin on 5, joten aikaakaan ei jää kamalasti muuhun niin tämä halusi ehdottomasti yhteystietoni.

En antanut niitä, joten hän antoi omansa. Nyt jokusen päivän mietittyäni laitoin hänelle viestiä niin hän haluaa tavata.

Ette tiedä miten tämä piristi päivääni, vaikka jonkun mielestä voi kuulostaa typerältä.

Edelleenkään en ole hakemassa mitään vakavaa enkä uutta puolisoa, mutta kaveriksi olisi ihan kiva saada seuraa. :)

Ehkä joku muukin epävarma äiti saa tästä tsemppiä, ken tietää.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla