Voi kun olis rohkeutta laittaa toi pusero/mekko illanviettoon..
Mulla olis sellainen musta pusero missä aika leveä se alaresori eli vaatteen pituutta voi säästää joko niin että on paita tai sitten minimittainen mekko.
Jäisköhän se pituus mekkona n.12cm päähän polvista.
Olis vaan aika makeen näköinen kun etupuoli kankaasta pienen pientä musta paljettia, resoriosa, lyhyet hihat ja selkäpuoli tasaista sileää kangasta.
Malli kapea mutta ei mikään ihoa kuoren lailla nuoleva.
Kun näyttää nyt siltä etten edho/löydä kaupoista mitään housuja tuohon seuraksi, apua!!
Olis mulla musta lyhyt kapea hame mutta sehän jäin tuon resorin alle jos mekkona pitäisi ja hameena taas ei...
Kommentit (6)
niin mihin tarvit housuja? Nyt voi vielä hyvin mennä paljain säärin. Ja talvella sukkikset.
puserona sitten pitäis olla ne housut löydettynä.
Mulla on 1kpl mustat suht ohkaset leggarit mutta jotenkin vierastan niiden käyttöä, en "edes" farkkuhameen kanssa niitä ole käyttänyt.
Kengät on kans mustat ja niissä on kiilakorkoa 8cm verran.
ap
niin mihin tarvit housuja? Nyt voi vielä hyvin mennä paljain säärin. Ja talvella sukkikset.
... jos mekko on ohutta kangasta ja ne napit ja saumat pullistelevat sieltä alta läpi.
Siksi itse käytän edelleenkin mielummin niitä parjattuja legginssejä, koska sieltä ei sitten mikään pullota läpi. Minusta leggins -look on tosi kiva, kunhan pylly jää AINA peittoon ja jalat ovat hoikahkot, eivät kovin hyllyvät.
Isoreitisille suosittelen istuvia housuja ja kaunista toppia, joka kiinnittää katseen ylävartaloon.
legginsejä jotka yltää pituudeltaan max polveen asti??
Nää nykyiset ja ainoani ovat pohkeeseen asti pitkät enkä tykkää tämän asun kanssa tästä pituudesta yhtään.
Toisaalta vierastan ajatusta koko leggareista ja kintutkin olis suht ruskeat kiitos muutama vko sitten olleen 2,5-vkon pituisen etelänmatkan mutta se rohkeus...
ap
tai sitten parjatut legginsit alle, ei kuitenkaan mitään nilkan alle ulottuvia vaan sen verran että peittävät juuri ja juuri polvet.