Olisi kiva kuulla palstan hyvätuloisilta missä ammateissa olette
Kommentit (66)
Ammatti hallintopäällikkö, palkka 4870 e/kk. Asuntolainaa ei ole ollut enää kuuteen vuoteen.
palkkatulot noin 8700 eur/kk, asuntolaina loppui pari vuotta sitten, mutta mökkilainaa on reilut 300 000 vielä yli 15 vuodeksi.
Bruttopalkka n. 4300 e. Asuntolaina maksettu aikaa sitten (olen yli nelikymppinen jo), mökkilainaa on 14 vuodeksi sata tonnia (jäljellä 90 tonnia, vuosi maksettu).
Ansiotulot n. 80 000 €/vuosi, pääomatuloja keskimäärin 30 000 €/vuosi.
Asuntolainaa jäljellä noin 30 000 €, maksuaika ollut alunperin 15 vuotta, mutta saadaan se maksettua etuajassa pois.
palkkatulot noin 8700 eur/kk, asuntolaina loppui pari vuotta sitten, mutta mökkilainaa on reilut 300 000 vielä yli 15 vuodeksi.
olen tiennyt, että ERP-konsulteilla on hyvät tulot, mutta että noin hyvät... Missä työskentelet ja minkä ERP-järjestelmän parissa?
Nettona kuussa n. 4000 e. Mies valtion virkamies, bruttopalkka n. 4500 e/kk (en muista, paljonko tulee käteen).
Asuntolainaa jäljella n. 90 000, autolainoja n. 20 000, opintolainojakin vielä kymppitonnin verran.
On juristi, palkka 7 k eur/kk. Asuntolainaa joku 160 k eur jäljellä, maksuaikaa ehkä 10 vuotta/plus vielä.
tekemisten mukaan, keskimääräinen vuosiansio kuitenkin n. 100000 e, pääomatulojakin jonkun verran. Asuntolaina omakotitalosta maksettu, sijoitusasunnosta lainaa jäljellä vajaat 50000 e.
Juristille vaan tiedoksi. Eli jos on aivan pakko, niin t, mutta sekään ei ole Kielitoimiston mukaan suositeltavaa.
Siellä sitä näkee....huono yleistieto, josset sitä tiennyt!
Asiakkuuspäällikkö, bruttotulot 5200/kk. Talolainaa on jäljellä n.200 000.
Ansiotulot v. 2010 n. 142000 €, pääomatulot n. 40000 €. Mies valtiolla ylitarkastajana, tulot samaa luokkaa. Asuntolaina otettu 2006, jäljellä vajaat 110000€, laina-aika 15v. Eli varmaan hoksasitte että aika isoa lyhennystä maksetaan.
yrittäjä, jää joka kk meille noin 20 000 tai yli, jos paljon tilauksia
suomea! Ihan oikeasti, naurettavaa hommaa, mammat taas kuvittelee olevansa niin maailmankansalaisia...
Joo ja kun palkka on 4,3k/kk ( eikös näytäkin fiksulta?) ja olen toimittaja radiossa.
suomea! Ihan oikeasti, naurettavaa hommaa, mammat taas kuvittelee olevansa niin maailmankansalaisia... Joo ja kun palkka on 4,3k/kk ( eikös näytäkin fiksulta?) ja olen toimittaja radiossa.
Olitko se sinä, joka luuli, että Suomessa lyhenne k tarkoittaa kiloa?
Ansiotulot v. 2010 n. 142000 €, pääomatulot n. 40000 €. Mies valtiolla ylitarkastajana, tulot samaa luokkaa. Asuntolaina otettu 2006, jäljellä vajaat 110000€, laina-aika 15v. Eli varmaan hoksasitte että aika isoa lyhennystä maksetaan.
Noilla tuloilla te lyhennätte vähän. Meillä lyhenee asuntolaina 20000e/vuosi ja tulot yhteensä 130 000e vuosi.
T:Insinööri&toimittaja
4000 euroa kk ansiotuloja, sehän oli Stakesin virallinen määritelmä? Lienee syytä laskea mukaan myös pääomatulot, eikös? Täällä taitaa olla sellaisiakin jotka eivät tee ansiotyötä, mutta joilla on runsaasti pääomatuloja.