Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ymmärrä

Vierailija
02.08.2011 |

kuinka en halua "taistella" hänestä. Meillä tilanne jossa puolituttu sinkku on ilmaissut kiinnostuksensa miestäni kohtaan, sitä en tiedä mitä mieheni on ilmaissut.

Minä kerroin että antaa mennä jos siltä tuntuu, se on hänen oma päätöksensä mutta hän myös kantaa siitä vastuun. Eli minä teen omat johtopäätökseni ja lähden. Jos en riitä tälläisenään on parempi panna lusikat jakoon.

Mitä siinä taistelemaan? Onkohan mun mieheni lukenut liikaa naistenlehtiä vai olenko minä vaan ykstotinen =)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, kyllä minuun sattuisi ja kovaa, jos mieheni sanoisi, että antaan mennä vaan jos siltä tuntuu.

Oletko tunnepuoleltasi köyhä, kyvytön asettumaan toisen asemaan vai ihan vaan yleisesti välinpitämätön?

Vierailija
22/36 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eiköhän nyt tarvisi ensimmäisenä selvittää sen miehen kanta. Jos vaikka on vain hymähtänyt eikä todella ole minnekään menossa niin sitten AP turhaan arvuuttelee ja vetää liian nopeita päätöksiä.

Jos mies on jollain tavalla osoittanut kiinnostusta toiseen niin ei sitten sovi marttyyriksi haukkua jos laittaa aikaihmisen valinnan tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tunnepuoleltasi köyhä, kyvytön asettumaan toisen asemaan vai ihan vaan yleisesti välinpitämätön?

Ihan ilmiselvästi noita kaikkia ja vielä hankalakin lisäksi.

Sillähän ei tokikaan ole mitään merkitystä miten minuun sattuu kun mulle hehkutetaan toisen naisen ihastumista.

Itkeä ja raivotako pitäisi, luvata pukeutua minihameeseen ja ottaa silikonit, tekoripset ja tekotukka=) Luvata antaa anaalia?

En ole ikinä ripustautunut toiseen, en rakenna elämääni täysin toisen varaan,

Vierailija
24/36 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, kyllä minuun sattuisi ja kovaa, jos mieheni sanoisi, että antaan mennä vaan jos siltä tuntuu.

Jos tilanne nyt kuvitteellisesti olisi se, että sinä harkitsisit vieraan matkaan lähtemistä, niin miehesi tulisi ENSISIJAISESTI miettiä sinun tunteitasi, että miten sanansa asettelee?

Vierailija
25/36 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ap sanoisi miehellesi, että "Hei, kiva jos jäät kun välitän susta, mutta jos lähdet niin lähdet". Olettaen, että tunnet noin miestäsi kohtaan. Mutta mun mielestä on just turhaan "taistella" mitä hittoa se edes tarkoittaa tässä yhteydessä? Sitäkö, että lähdet nyhtämään tämän kilpakosijattaren tukkaa ja repimään silmiä päästä? Luulenpa, että miehesi haluaa ainakin nostaa egoaan, pönkittää itsetuntoaan. Käyhän se noinkin, jos siihen suostut.

voita mitään sillä että yrittää tehdä mua mustasukkaiseksi. Mä nimittäin toimin ihan päinvastoin kuin kaikelti normaalisti eli mä vetäydyn.

Vierailija
26/36 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkinen tilanne.

Vierailija
27/36 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samoilla linjoilla kuin ap, aikuinen ihminen tekee omat valintansa ja kantaa myös seuraukset. Jos minun mieheni hehkuttaisi toisen ihastumista, luulenpa melkein, että katsoisin että valinta on jo suoritettu. Enkä minä ymmärrä miten minun tekemiseni siinä enää vaikuttaisivat, kun toinen on vapaa valitsemaan? Jos käyttäyisin minihametta ja meikkaisin joka päivä, niin sittenkö hän jäisi? Tai jos opettelisin paremmaksi ruuanlaittajaksi? Sellaista miestä en valitettavasti halua.

Enkä halua myöskään puolisoa, joka kilpailuttaa elämänkumppaneita, joten kilpaileminen olisi täysin hyödytöntä.

Vierailija
28/36 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne nyt kuvitteellisesti olisi se, että sinä harkitsisit vieraan matkaan lähtemistä, niin miehesi tulisi ENSISIJAISESTI miettiä sinun tunteitasi, että miten sanansa asettelee?

Jees :D pettäjä/jättäjä vetää naksut kun häntä ei halutakaan niin paljon, kun ei lähdön hetkellä porata perään.

Onko mustasukkaisuus = aito välittäminen?

Vierailija
29/36 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat allergisia ihan terveellekin mustasukkaisuudelle, kuten sinä ja toiset taas kaipaavat kumppanin mustasukkaisuutta, kuten miehesi.

Vierailija
30/36 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten ap, ja minusta tuollainen reaktio on marttyyriyden vastakohta. Eikö marttyyri sanoisi jotain "kaikkeni olen sinun eteesi tehnyt, mutta mene sitten, yhyy...".

Samaa mieltä myös tuosta, etten haluaisi puolisoa, joka ehdoin tahdoin haluaa tehdä minut mustasukkaiseksi tai kilpailevan minusta.

Ja vielä tuohon, että miehet ovat suhteissaan analyyttisiä kuten ap, niin kyllähän miehet toisaalta tekevät näitä mustasukkaisuusmurhia ja pahoinpitelyjä eivätkä naiset (no fyysiset erot voimissa varmaan vaikuttaa tähän kyllä myös, mutta ei miehet yleisesti vaikuta olevan tuollaisia "sen kun menet" -tyyppejä).

Vierailija
31/36 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Miehen pitää olla naisensa vakaa seinä ja suoja. Suojata ainakin mustasukkaisuudesta, sanomalla olet hänelle kaunein, halutuin, eikä häntä voisi vähääkään kiinnostaa muija, joka ei nuhtele metsästää Varattua miestä. Siis jos itse naisena rakastan ukkoani, voisinko loukata, ja antaa epävarmuuden tunteen, sanomalla- kuule yksi sinkku yrittää mua, mites ajot taistella musta? SIIS. Oikeasti. Voisin varmaan ehkä Vitsillä näin kysyä, ja sitten varaisin loppuillan sänkypuuhiin, kertoisin ja näyttäisin, kuinka hän on mulle 1nen, ja muut miehet ei kiinnosta. Ap onko siis miehesi TOSISSAAN, että haluaisi aiheuttaa sulle mielipahaa, ja nähdä sinua taistelemassa hänestä kuin jostain mm-kultapokaalista ?

En tiedä koko miestä, ehkä hänellä myös hyviä puolia, mutta kuulostaa että olisi tyhmä, itsekeskeinen, itsekäs ja vain omista tunteistaan ja egostaan välittävä mies. Miten hän voi edes haluta että "taistelet" ja tunnet mielipahaa? Teet täysin oikein, pysy rauhallisena, ja anna sille "vapaat kädet" eihän se parisuhde ole mikään vankila. Jos halu on, niin löytää keinon pettää. Jos yrittää dramatisoida ton sinkun yrityksiä, niin 1.hänen ego nousee pilville ja luulee olevansa todellakin "lahja" naisille IHAN MUUTEN VAIN, olematta itse hyvä huolehtiva partneri 2.kielletty hedelmä kiehtovampi 3.jos nöyrtyä ja pyydellä miestä jäämään, se on varma omasta tärkeydestään sulle, ja häntä ei paljon pelottaisi pettää, kun on varmana että "tietysti" pääsee takasinkin. Mutta kun sen egoa ei ruoki, itse pysyy paljon kiinnostavampana naisena, kuin että tarrautuisi hysteerisesti mieheen, ja myös hän punnitsisi menetys vr. hyöty, ja pelkäisi pettää, kun ei olisi tietoa pääseekö takasin. Mut, AP, olet täysin oikeassa. En ole asemassa neuvomaan, mutta mitä mieltä olet, että jättäisit "kultapokaalin"?Ihan oikein. Miehen pitää olla naisensa vakaa seinä ja suoja. Suojata ainakin mustasukkaisuudesta, sanomalla olet hänelle kaunein, halutuin, eikä häntä voisi vähääkään kiinnostaa muija, joka ei nuhtele metsästää Varattua miestä. Siis jos itse naisena rakastan ukkoani, voisinko loukata, ja antaa epävarmuuden tunteen, sanomalla- kuule yksi sinkku yrittää mua, mites ajot taistella musta? SIIS. Oikeasti. Voisin varmaan ehkä Vitsillä näin kysyä, ja sitten varaisin loppuillan sänkypuuhiin, kertoisin ja näyttäisin, kuinka hän on mulle 1nen, ja muut miehet ei kiinnosta. Ap onko siis miehesi TOSISSAAN, että haluaisi aiheuttaa sulle mielipahaa, ja nähdä sinua taistelemassa hänestä kuin jostain mm-kultapokaalista ?

En tiedä koko miestä, ehkä hänellä myös hyviä puolia, mutta kuulostaa että olisi tyhmä, itsekeskeinen, itsekäs ja vain omista tunteistaan ja egostaan välittävä mies. Miten hän voi edes haluta että "taistelet" ja tunnet mielipahaa? Teet täysin oikein, pysy rauhallisena, ja anna sille "vapaat kädet" eihän se parisuhde ole mikään vankila. Jos halu on, niin löytää keinon pettää. Jos yrittää dramatisoida ton sinkun yrityksiä, niin 1.hänen ego nousee pilville ja luulee olevansa todellakin "lahja" naisille IHAN MUUTEN VAIN, olematta itse hyvä huolehtiva partneri 2.kielletty hedelmä kiehtovampi 3.jos nöyrtyä ja pyydellä miestä jäämään, se on varma omasta tärkeydestään sulle, ja häntä ei paljon pelottaisi pettää, kun on varmana että "tietysti" pääsee takasinkin. Mutta kun sen egoa ei ruoki, itse pysyy paljon kiinnostavampana naisena, kuin että tarrautuisi hysteerisesti mieheen, ja myös hän punnitsisi menetys vr. hyöty, ja pelkäisi pettää, kun ei olisi tietoa pääseekö takasin. Mut, AP, olet täysin oikeassa. En ole asemassa neuvomaan, mutta mitä mieltä olet, että jättäisit "kultapokaalin"?

Vierailija
32/36 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Miehen pitää olla naisensa vakaa seinä ja suoja. Suojata ainakin mustasukkaisuudesta, sanomalla olet hänelle kaunein, halutuin, eikä häntä voisi vähääkään kiinnostaa muija, joka ei nuhtele metsästää Varattua miestä. Siis jos itse naisena rakastan ukkoani, voisinko loukata, ja antaa epävarmuuden tunteen, sanomalla- kuule yksi sinkku yrittää mua, mites ajot taistella musta? SIIS. Oikeasti. Voisin varmaan ehkä Vitsillä näin kysyä, ja sitten varaisin loppuillan sänkypuuhiin, kertoisin ja näyttäisin, kuinka hän on mulle 1nen, ja muut miehet ei kiinnosta. Ap onko siis miehesi TOSISSAAN, että haluaisi aiheuttaa sulle mielipahaa, ja nähdä sinua taistelemassa hänestä kuin jostain mm-kultapokaalista ?

En tiedä koko miestä, ehkä hänellä myös hyviä puolia, mutta kuulostaa että olisi tyhmä, itsekeskeinen, itsekäs ja vain omista tunteistaan ja egostaan välittävä mies. Miten hän voi edes haluta että "taistelet" ja tunnet mielipahaa? Teet täysin oikein, pysy rauhallisena, ja anna sille "vapaat kädet" eihän se parisuhde ole mikään vankila. Jos halu on, niin löytää keinon pettää. Jos yrittää dramatisoida ton sinkun yrityksiä, niin 1.hänen ego nousee pilville ja luulee olevansa todellakin "lahja" naisille IHAN MUUTEN VAIN, olematta itse hyvä huolehtiva partneri 2.kielletty hedelmä kiehtovampi 3.jos nöyrtyä ja pyydellä miestä jäämään, se on varma omasta tärkeydestään sulle, ja häntä ei paljon pelottaisi pettää, kun on varmana että "tietysti" pääsee takasinkin. Mutta kun sen egoa ei ruoki, itse pysyy paljon kiinnostavampana naisena, kuin että tarrautuisi hysteerisesti mieheen, ja myös hän punnitsisi menetys vr. hyöty, ja pelkäisi pettää, kun ei olisi tietoa pääseekö takasin. Mut, AP, olet täysin oikeassa. En ole asemassa neuvomaan, mutta mitä mieltä olet, että jättäisit "kultapokaalin"?Ihan oikein. Miehen pitää olla naisensa vakaa seinä ja suoja. Suojata ainakin mustasukkaisuudesta, sanomalla olet hänelle kaunein, halutuin, eikä häntä voisi vähääkään kiinnostaa muija, joka ei nuhtele metsästää Varattua miestä. Siis jos itse naisena rakastan ukkoani, voisinko loukata, ja antaa epävarmuuden tunteen, sanomalla- kuule yksi sinkku yrittää mua, mites ajot taistella musta? SIIS. Oikeasti. Voisin varmaan ehkä Vitsillä näin kysyä, ja sitten varaisin loppuillan sänkypuuhiin, kertoisin ja näyttäisin, kuinka hän on mulle 1nen, ja muut miehet ei kiinnosta. Ap onko siis miehesi TOSISSAAN, että haluaisi aiheuttaa sulle mielipahaa, ja nähdä sinua taistelemassa hänestä kuin jostain mm-kultapokaalista ?

En tiedä koko miestä, ehkä hänellä myös hyviä puolia, mutta kuulostaa että olisi tyhmä, itsekeskeinen, itsekäs ja vain omista tunteistaan ja egostaan välittävä mies. Miten hän voi edes haluta että "taistelet" ja tunnet mielipahaa? Teet täysin oikein, pysy rauhallisena, ja anna sille "vapaat kädet" eihän se parisuhde ole mikään vankila. Jos halu on, niin löytää keinon pettää. Jos yrittää dramatisoida ton sinkun yrityksiä, niin 1.hänen ego nousee pilville ja luulee olevansa todellakin "lahja" naisille IHAN MUUTEN VAIN, olematta itse hyvä huolehtiva partneri 2.kielletty hedelmä kiehtovampi 3.jos nöyrtyä ja pyydellä miestä jäämään, se on varma omasta tärkeydestään sulle, ja häntä ei paljon pelottaisi pettää, kun on varmana että "tietysti" pääsee takasinkin. Mutta kun sen egoa ei ruoki, itse pysyy paljon kiinnostavampana naisena, kuin että tarrautuisi hysteerisesti mieheen, ja myös hän punnitsisi menetys vr. hyöty, ja pelkäisi pettää, kun ei olisi tietoa pääseekö takasin. Mut, AP, olet täysin oikeassa. En ole asemassa neuvomaan, mutta mitä mieltä olet, että jättäisit "kultapokaalin"?

Kuulostat niin viisaalta, ja mielenkiintoiselta naiselta, löytäisit paremman miehen tosta vain. Ei tämä kuulosta hääppöiseltä tai miehekkäältä, kun oikeasti haluaisi aiheuttaa sulle mielipahaa.

Vierailija
33/36 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei siihen ole oikeasti aihetta. Ehkäpä häntä hivelee tuollainen huomio, onhan se aivan toista kuin oman vaimon huomio =)

Oikeasti ihan hyvä, kiltti ja mukava mies, ehkäpä liiankin mukava

Vierailija
34/36 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään se kestää, että löytyisi kelpo miehekäs mies:-/

Vierailija
35/36 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä samaa mieltä, ei varmaan löytyis yhtään miestä, jota ei miellyttäisi että joku kehuu. Jos tiedät, että on kelpo ja hyvä mies, pidä. MUTTA -ÄLÄ spoil the kid:-)Olen kyllä samaa mieltä, ei varmaan löytyis yhtään miestä, jota ei miellyttäisi että joku kehuu. Jos tiedät, että on kelpo ja hyvä mies, pidä. MUTTA -ÄLÄ spoil the kid:-)

Vierailija
36/36 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänkin miehen voi hemmotella piloille. Ihan täysin oikein teet:-)