Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein peset autosi ulkoa ja sisältä?

Vierailija
02.08.2011 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoa 1-2 kertaa viikossa. Puhdistus ja imurointi sisältä noin kerran kuukaudessa tai tarpeen vaatiessa.

Vierailija
2/9 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun tarvis, viikottain; imuroin ja pyyhin. Ulkoa parin kolmen viikon välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta viikossa on ulkopesulle ihan sopiva ja joka kerta pesen myös ovien karmit. Vahaus pari kertaa kesässä. Sisäpesut kerran kuussa, eli mattojen pesu, imurointi, pölyjen pyyhkiminen, lasien pesu. Taloudessa kaksi autoa.

M35

Peseekö joku nainen muka autoa?

Vierailija
4/9 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta viikossa on ulkopesulle ihan sopiva ja joka kerta pesen myös ovien karmit. Vahaus pari kertaa kesässä. Sisäpesut kerran kuussa, eli mattojen pesu, imurointi, pölyjen pyyhkiminen, lasien pesu. Taloudessa kaksi autoa.

M35

Peseekö joku nainen muka autoa?

Herranjestas! Kynnethän siinä hapristuu. Jos on autollinen yh niin auto on ainakin kahden sentin kurakerroksen alla ulkoa ja sisältä.

Vierailija
5/9 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta viikossa on ulkopesulle ihan sopiva ja joka kerta pesen myös ovien karmit. Vahaus pari kertaa kesässä. Sisäpesut kerran kuussa, eli mattojen pesu, imurointi, pölyjen pyyhkiminen, lasien pesu. Taloudessa kaksi autoa. M35 Peseekö joku nainen muka autoa?

Ei meillä vaan, enkä antas pestäkkään.. "Laita mies asialle ja mene itse perässä..."

Vierailija
6/9 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta viikossa on ulkopesulle ihan sopiva ja joka kerta pesen myös ovien karmit. Vahaus pari kertaa kesässä. Sisäpesut kerran kuussa, eli mattojen pesu, imurointi, pölyjen pyyhkiminen, lasien pesu. Taloudessa kaksi autoa. M35 Peseekö joku nainen muka autoa?

Herranjestas! Kynnethän siinä hapristuu. Jos on autollinen yh niin auto on ainakin kahden sentin kurakerroksen alla ulkoa ja sisältä.

:D

Vierailija
7/9 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoa 1-2 kertaa viikossa. Puhdistus ja imurointi sisältä noin kerran kuukaudessa tai tarpeen vaatiessa.

Olen nainen 41v.

Ei ole yhtään vaikeaa pestäja puunata omaa autoaan.

Toisinaan saatan pestä myös mieheni auton siinä samalla kertaa.

Hanskat kouraan ja pesu sujuu ongelmitta. Kynnet ei kärsi.

Hiihtelu, pesu, huuhtelu, tarkistus ja kuivaus.

Ja muutaman kerran kesässä myös vahaus.

Vierailija
8/9 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolenvuoden aikana olen pessyt 2 kertaa. Mulla on auto "heppaautona" eli vaikka sen pesis ja imurois niin kahden päivän päästä on ihan samannäköinen. Lattiat täynnä lantaa, penkeillä heinää, hevosen karvaa jne.. Tosin mulla on penkit päällystetty sellasilla oikein "ihanilla" teini tuning penkinsuojuksilla, just siks ettei penkit mee pilalle.

Vierailija
9/9 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sisältä heti, kun alkaa pölyä kertymään ja roskia tai hiekkaa selvemmin olla lattialla. Ja myönnän, että olen hieman laiska pesemään ulkoa, käytän pesussa ja vahauksen otan siinä samalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi