Mies puhuu jatkuvasti naispuoleisesta työkaveristaan..
Kertokaapas joku naseva kommentti kuinka saisin tuon loppumaan. Ei kiinnosta kuulla mitä neiti x on milloinkin tehnyt.
Kommentit (10)
"Kuules ukko, jos puheet neiti x:n tekemisestä jatkuvat, niin puheiden määrä tulee olemaan suorassa suhteessa saamiseen. "
Tehoaa varmasti ja jos ei tehoa, niin sitten kertoo jo olennáisen.
"Kuules ukko, jos puheet neiti x:n tekemisestä jatkuvat, niin puheiden määrä tulee olemaan suorassa suhteessa saamiseen. "
et suhteet ei toimi, kun aina se ensimmäinen keino on kiristää seksillä.
Seksi kuuluu parisuhteeseen, sen pitäisi olla vaivatonta, nautinnollista, molemmlle meluista.
Seksi ei missään nimessä saisi olla kiristyksen tai panostuksen tai minkään muunkaan vallankäytön väline. Ja tasa-arvoisessa kunnioittavassa suhteessa näin ei olekaan.
et suhteet ei toimi, kun aina se ensimmäinen keino on kiristää seksillä.
Seksi kuuluu parisuhteeseen, sen pitäisi olla vaivatonta, nautinnollista, molemmlle meluista.
Seksi ei missään nimessä saisi olla kiristyksen tai panostuksen tai minkään muunkaan vallankäytön väline. Ja tasa-arvoisessa kunnioittavassa suhteessa näin ei olekaan.
Kuulostaa ihastumiselta, silloin kun tulee pakonomainen tarve puhua ihastuksen kohteesta, se tulee vain koko ajan mieleen ja haluaa toistaa hänen nimeäänkin - ei välttämättä tahallaan ja tiedostaen vaan tiedostamatta.
Sano suoraan, että sinua häiritsee ja olet mustasukkainen. Sano että ymmärrät että on kivaa kun on työkaveri jota voi ihailla ja jonka kanssa mitä ilmeisimmin synkkaa, mutta naisena sinusta tuntuu kuin sinua vertailtaisiin, eihän sinulla ole mahdollisuutta loistaa miehen kollegana!
onko mies vähän ihastunut miss X:ään vai miksi koko ajan tilittää sen liikkeistä. En alkaisi ainakaan tehdä asiasta mitään isoa numeroa.
Mä olen muuten itse ihastunut omaan työkaveriini ja huomaan että mun tekisi mieli koko ajan puhua siitä. Mieheni mielestä ne jutut ovat varmaan ärsyttäviä ja pointittomia, ja yritän kyllä hillitä itseni.
ei semistään ihastumisesta kerro, päinvastoin, siitä että miehellä ei ole hänen suhteensa mitään salattavaa.
Mun mies puhuu säännöllisesti ja tiiviisti työparistaan joka on nainen. Vaikea hänen olisi päivä kulusta kertoa tästä puhumatta.
että se käy ärsyttäväksi.
Mulla on työkaveri joka puhuu koko ajan veljistään, ja sekin on todella ärsyttävää vaikka hän varmasti ei ole seksuaalisesti kiinnostunut veljistään vaan muuten vain ihailee heitä.
tämän naisen kanssa ja muita työkavereita ei näe niin paljon päivän aikana, on luonnollista, että hän juttelee paljon työparinsa kanssa ja siten kaikki jutut on sitten sitä, mitä tämä nainen on kertonut. Kyllä mäkin kerron kotona miehelle, jos jollekulle työkaverille on tapahtunut jotain ihmeellistä/hauskaa ja jos työkavereita on vain yksi, niin juttuja ei muilta kuule.
Esim. Poliisit partiossa on tyypillisesti paljon kaksin.
Ihmettelen tätä naistyökaverista puhumista sillä miehellä on paljon miespuolisiakin työkavereita ja heistä hän puhuu hyvin harvoin kotona. Tästä naisesta juttua taas riittää jatkuvasti. Mies ei tee naisen kanssa töitä yhtään tiiviimmin kuin muiden työkavereidensa kanssa. ap.
saa tuon loppumaan. Vain pyytämällä, se voisi ehkä toimia.