Mä en kestä. Eräs äiti (en tunne henk. koht.) imettää 8-vuotiastaan!
Ällötys. Tulee koulusta ja ottaa välipalaa, mutta sen jälkeen menee äidin syliin imetettäväksi. Hyi että!!
Kommentit (31)
Ylipäätään imettäminen on lopetettava viimeistään silloin kun lapsi itse osaa pyytää tissiä, siis puhumalla pyytää.
on lopetettava ehdottomasti siinä vaiheessa, kun lapsi aloittaa yläasteen!!!
on lopetettava ehdottomasti siinä vaiheessa, kun lapsi aloittaa yläasteen!!!
ei pätkän vertaa kuulu muille. Piste.
mutta vähän mietityttää mitä noin pitkä imetys tekee lapselle. Onko tyttö vai poika? Haluaako äiti että lapsi on ikuisesti imeväinen, ei osaa irrottautua lapsesta?
Tuosta voi tulla lapselle emotionalisia vaikeuksia myöhemmin ja vaikeuksia äidin ja lapsen suhteeseen.
Keittiöpsykologi
mutta vähän mietityttää mitä noin pitkä imetys tekee lapselle. Onko tyttö vai poika? Haluaako äiti että lapsi on ikuisesti imeväinen, ei osaa irrottautua lapsesta?
Tuosta voi tulla lapselle emotionalisia vaikeuksia myöhemmin ja vaikeuksia äidin ja lapsen suhteeseen.Keittiöpsykologi
usko, että tää aloitus on totta.
armeijassa ollutta poikaansa.
Ehkei kannata ihan kaikkea uskoa?
Kyllä se kohta loppuu. Perheen sisällä tuossa tuskin on mitään kummallista, ei ole ensimmäinen tuollainen tapaus eikä viimeinenkään. Poikkeuksellista siinä on vain omapäisyys sitä kohtaan "mitä muut ajattelevat!".
Noinkaan pitkä imetys ei ole patologista, jos se on lapselle ja äidille ok ja miksei olisi. Varmaan on vähän lapsellinen tyttö vielä muutenkin, mutta se taas on nykyaikana ihan vain positiivista.
Mistä tiedät että se on tyttö?
Taitaa olla teidän pervo perhe kyseessä?
alkaa taas yläasteella seurustella.
ja siellä oli koko tupa sotkussa jonottamassa munkkia.
Oikeesti! Mikähän sen äidin motiivi on? Kuulostaa pedofilialta.
Oikeesti! Mikähän sen äidin motiivi on?
Että mikä voi olla äidin motiivi?
Oikeesti! Mikähän sen äidin motiivi on?
Tätä mäkin mietin. Että mikä voi olla äidin motiivi?
että millä todennäköisyydellä tämä avaus ei olis provo...
ei pätkän vertaa kuulu muille. Piste.
sinäkin joku luomusekopää joka imettää jotain neljä-viisivuotiasta? LOL!
Tunnen henk.koht. erään naisen joka imetti lastaan kouluikään asti. Olin pari kertaa todistamassa kun 6-7 - vuotiasta imetettiin. Kohtuullisen koominen näky :)
jotka haluavat isojen lastensa imevän äidin rintoja! Hyi stana...
Sairasta. Tollasesta pitäis ilmottaa jonnekin, toi on pedofiliaa.
seksuaalista mielihyvää! Miksi muuten antaisivat noin isojen lasten imeä rintojaan? Hyi helvetti. Noin isot lapset osaavat jo syödä itsekin veitsellä ja haarukalla!
Tuli ihan huono olo :/
Todella törkeää lapsen hyväksikäyttöä.
Luulen, että lastensuojeluviranomaisilla voisi olla sanansa sanottavana, mutten usko, että tämä on totta.
minun mielestäni tuollaisella äidillä ei ole ihan kaikki muumit laaksossa. Pervoahan tuo on, jos mikä, tosi sairasta. Entä jos raportoisit tapauksesta vaikka koulun terveydenhoitajalle?
Ylipäätään imettäminen on lopetettava viimeistään silloin kun lapsi itse osaa pyytää tissiä, siis puhumalla pyytää. Tissi on pikkuvauvojen ruokaa, ei taaperoiden. Kouluikäisistä nyt puhumattakaan.