Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-poikaystäväni kertoi, että

Vierailija
02.11.2005 |

heillä on aina tapana vertailla naisia keskenään. Millaiset pehkot niillä on ja millaiset pienet häppärit.

Jos näkevät sellaisen naisen kapakassa, jonka kanssa joku on ollut, antavat pisteitä alapäästä: Onko millainen karvoitus vai onko posliini. Onko roikkuvat pienet häppärit yms.

Paskaisimmat naurut saa sellainen nainen, kuka ei ajele karvojaan ja jolla on muutenkin turso alapää. Tai sitten jos nainen on synnyttänyt ja on sen takia venynyt.

Arvaatte varmaan, miksi on entinen poikaystävä. Ei koskaan kertonut, monta pistettä minä sain, mutta olisi kuulemma muutama kaveri halunnut sänkyyn minun kanssa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan tekee ihan samaa, kertoilee toisilleen kuka osasi panna ja onko joku suuseksissä hyvä ja millaiset vehkeet on.

Vierailija
2/11 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaa tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

isomman alta. Häpeän sitä kauheasti ja pelkään, että ne miehet, joiden kanssa olen ollut sängyssä, nauravat epänormaalia alapäätäni toisille. Olen harkinnut leikkausta, mutta en tiedä, miten sinne pääsee. Tehdäänköhän niitä yleisessä sairaalassa ja paljonkohan sellainen maksaisi.

Vierailija
4/11 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka keskustelee naisporukassa miesten vehkeistä ja kuinka hyvä on sängyssä!!! Itse en ainakaan koskaan ole semmosista puhunut eikä mulle ole kukaan semmosia kertonut!? Olenko jotenkin poikkeava nainen sitten vai?? Onneksi mun mieskin pitää noi jutut ihan yksityisasianaan.

Vierailija
5/11 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mennyt sänkyyn vain pitkäaikaisessa suhteessa, kun olen tuntenut miehen ja luottanut tähän. Ei kyllä ole mieleenikään tullut, mahtavatko myöhemmin pisteyttää. Ja uskon, että ovat sen verran fiksuja, etteivät tuollaista tee. Enkä kyllä ala nytkään asiaa sen kummemmin pohtimaan :)

Vierailija
6/11 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin kasi siis.¨

Aika inhottavaa tuollainen arvostelu, oli sitten naiset tai miehet sitä tekemässä.

Vierailija
7/11 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla koskaan kaveriporukoissa juteltu miesten vehkeistä tai pano-ominaisuuksista. Enemmän on kilpailutettu miehiä siitä, onko heillä henkistä kapasiteettia.

Vierailija
8/11 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat naurut on saatu kun on huomattu hääkuva lehdessä. Kuka raukka on ottanut sellaisen miehen, kenestä ei ole sängyssä mihinkään.

Vierailija
9/11 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oikeastaan saisit nauraa itsellesi, kun mies ei rakastellut sinua tunteella.

Vierailija
10/11 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joku haukkuis yhtä, niin toinen saattaa siitä tykätä kovastikin. Ite en oo voinu olla suhteessa jos sängyssä on menny huonosti. Ollaan myös kamujen kaa arvosteltu miesten vehkeitä ja jätkäkaverit on kertonu tyttökamujensa värkeistä. Eikä mua haittaa vaikka musta puhutta mitä, kunhan ei kukaan tuu päinnaamaa mitään sanoon.

Vierailija
11/11 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran baarissa kuuntelin kun haukkuivat yhden tytön karvaista pimppiä. Ei ollut kuulemma edes bikinirajaa ajellut. Oikein yökkivät kun kertoivat, millaista sitä oli ollut nuolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme