Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh huh.

Vierailija
01.08.2011 |

Auttakeehan nyt tätä mammaa. :D

Mulla on pyörinyt päivittäin mielessä yks TUNTEMATON mies, jonka näin reilu KUUKAUSI sitten! Näin ihan mielettömän komean miehen, en mä voi tätä sanoin kuvailla. Kassajonossa. Tulin jonoon ja katsoin tätä miestä, hän katsoi mua.(olin yksin) Jotenki nää katseet sillon "lukkiutu" muutamaks sekunniks, ja mun oli pakko kääntää pää pois päin. Siis mua UJOSTUTTI! Tuntu ihan epätodelliselta, koska tunnen itseni yleensä aika itsevarmaks, enkä mee oikeestaa koskaa tolleen lukkoo. Mut sillon menin. Tunsin siinä jonossa(mies oli mua edellä pari metrii) kun hän katsoi mua koko ajan. Ja mä oikeesti varmaan jo vapisin, mua jännitti ja häkellytti se niin paljon. Ja tällä miehellä oli kuitenkin joku nainen(tyttöystävä) siinä! Ja olenhan mäkin naimisissa. Mut aina kun se tyttö lähti käymään hakemaan vielä jotain niin se mies tuijotti mua. Mua niin harmittaa kun MÄ EN KERTA KAIKKIAAN USKALTANU KATSOA ENÄÄ TAKAS! Mua on nyt kuukauden päivät harmittanu, kun mä näin sen varmaa ekan ja vikan kerran. :( Se oli niin silmänruokaa.... Tuntu ku oisin sulanu siinä tumman ruskeiden silmien katseessa. Ja se oli MIES. Ei mikään poikanen....... aaah. :) Mä olin pitkään senkin jälkeen autossa ihan häkeltyneenä, ja olis tehny mieli purkaa tunteet autossa miehelleni, mut enhänmä nyt tollasta voi.....!

Nyt mammat, takokaa järkee mun päähän, en mä nää tota miestä kuitenkaa enää ikinä!!!!!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan