Mitä miehesi sanoisi jos juuri nyt pyytäisit
Kommentit (43)
pahasti kesken, sillä hän ei todellakaan lähtisi jos pyytäisin...
ja kääntäisi kiukkuisesti kylkeä (kello on 8.24 ja miehellä vuorotteluvapaa)
Eikä hänkään ole tossun alla. On tosi ihana mies, ajattelee mun parasta lähes aina :). Kerran illalla 22:30 teki jäden mieli ja ihan show-mielessä kysyin, että lähdetkö hakemaan. Ja lähti se :). Itse en ole noin aulis, mutta koska mies on niin ihana, niin olen opetellut siihen, että jos hän pyytää jotain en sano aina ei :)
niin saattais murahtaa, että "minä olen nyt töissä, käy itse kun olet lomalla".
Kysyisi että 'millaisen haluat' ja toisi sitten kotiin tullessaan.
Viimeksi viime viikolla kävi ostamaan minulle suklaata kun valittelin väsymystä ja suklaannälkää :)
Mutta todellisuudessa jos yrittäisin lähteä nyt kauppaan ostamaan karkkia niin tulisi estämään lähtöäni. Kello on jo niin paljon että pitää mennä nukkumaan ihan just ja miehellä aikainen herätys, haluaa mut nukkumaan samaan aikaan etten häritse unia!
Ja mulla menis ½ tuntia ainakin kaupassa käyntiin kun pitäis kävellä kun on pimeää ja mun pyörässä ei ole valoa.
Mies nimittäin kävi just äsken kaupassa. Mutta kyl se lähtis uudestaan.
Käytiin nimittäin just kaupassa ja nannaakin ostettiin....:)
varmasti, olen nimittäin flunssassa ja mies hössöttää ja kyselee vointia. :D
Ei tod. lähtis ja kääntäisi varmaan jutun niin, että minun pitää lähteä hakemaan hänelle..
että minkälaista karkkia ja tartteeks jotain muuta tuoda samalla
just tultiin saunasta ja otettu pari olutta. Ja täältä on mentävä autolla.
jos olis hereillä, lähtis kyllä hakemaan.
mutta sanoi ostavansa samalla itselleen pari bisseä, et eipä tää testin lopputulos mitenkään mairittelevasti mennyt:/
ehkä lähtis, täällä on just rankkasade! Muuten menisi, kauppaan ei ole pitkä matka.
Jos olis hereillä, lähtis hakemaan.
sitten lisäisi vielä, että "mulla on kädet ihan vaseliinissa ja tää projekti kesken, mee lasten kans, jos nyt tarttee saada.." :D
että ota kaapista. Eipä se mua nyt vois auttaa kun on töissä. Jos tarpeita on niin kotimatkalla hakee, tätä kestää tasan niin kauna kun olen raskaana joten ilo irti :D
Pääsee kohta iltavuorosta :)