Mitä miehesi sanoisi jos juuri nyt pyytäisit
Kommentit (43)
Ehkä että kaupat ovat kiinni, ja että mä voin hyvin odottaa huomiseen.
On myös sanottava että meillä on kämppä täynnä kaikkea mahdollista ruokaa, enkä mä ole raskaana.
Meni jo sänkyyn kun aamulla tosi aikainen herätys ja viime yönä nukkui vain 3h.
Enkä edes pyytäisi. Meiltä on 8 km lähimpään kauppaan ja mieheni tapetoi juuri nyt lapsen huonetta.
Lähin avoin kauppa on nimittäin 15 kilsan päässä.
mun mies varmaankin lähtis. Olen kipeä, ja harvoin haluan karkkia, joten varmaanki hakis ku niin harvoin pyydän ja syön karkkia. Tosin meillä taitaa olla jotain kaapissa... saattais sanoa, että meillähän on karkkia kaapissa.
Esittelisi vielä karkkipussia, että tällaista olis, käykö tämä..
Kauppaan ei lähtis.
huomenna sit, ei jaksa enää lähteä mihinkään...
ja lähtisi ilomielin. Kauppa on 300 metrin päässä. Pääsisi pois lasten nukutuspuuhasta ;-)
että voin vaikka lähteä, mitä karkkia kulta haluat. mun mies ei ole tossun alla, mutta tekee kyllä asioita mun eteen, niin kuin minäkin hänen.
vaikka menis ostamaankin. Olen kotoa 350 km päässä töissä :(
ja se vastas, että "joo, mitä karkkii sä haluut?"
Päivästä ja tuulesta riippuen joko helpolla tai sitten anomalla. Mutta lähtis kuitenkin :) Meiltä tosin on kauppaan n. 100m.
"Mä juon tän bissen ja käyn sit. Tarviiko jotain muuta?"
Istuu naapurin kanssa pihalla ja naapuri olis lähteny kaveriksi. Sanoin sit, että ei tartte, oli testi. Päättivät kuitenkin lähteä hakemaan jätskiä vadelmien kanssa. :)
ja että eikös me olla laihiksella nyt..
Eli sanoisi mulle vaan että sori en lähde. Voin tuoda huomenna töistä tullessani jotain hyvää mukanani.