Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Kehtaanko pyytää siskoni muutaman kilometrin päästä taaperovahdiksi??

Vierailija
01.08.2011 |

Taapero nukahti just ja mun alko ihan älyttömästi tekemään mieli karkkia! Kävin aiemmin kaupassa, mut sillon ei tietty tehny vielä mieli... :/

Kehtaanko pyytää siskoni käväsemään täällä sen aikaa että käyn ite kaupassa? Siskolla on itellään isot lapset, pärjäävät kyllä.

Pyytäisittekö te? Mun on kauhean vaikeeta yleensäkin pyytä apua...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tietty jos on tosi läheinen sisko niin sitten ehkä voi kysästä..

Varmaan penkoisin kaapeista jotain makeaa tai sit kärvistelisin.

Vierailija
2/7 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä todellakaan hälyttäisi ketään tuollaisen asian takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisen takia kehtaisi pyytää edes naapuria 5 minuutiksia vahtimaan. Ei todellakaan. Jos olisi ruokaa tarvetta hakea, maitoa tms. niin ehkä sitten jos ei aamua pärjäisi. Mutta karkkia...

Vierailija
4/7 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todellakin kehtaisin :) Tai voisin jopa soittaa, että käytkö hakemassa mulle karkkia :) Meillä on läheiset välit ja autetaan ihan vaikka pienissä ja hupsuissa asioissakin, vaikka sitten karkkinälässä :)

Vierailija
5/7 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löisin luurin korvaan. Joku raja itsekeskeisyydelläkin!

Vierailija
6/7 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löisin luurin korvaan. Joku raja itsekeskeisyydelläkin!

Vähänkö olet tiukkapipoinen ja huumorintajuton. Jos mun rakas siskoni tai vaikka hyvä ystäväni soittaisi puoleksi tunniksi lapsenvahdiksi, että pääsisi karkkiostoksille, niin menisin, totta kai!!!

Vierailija
7/7 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pyysin häntä avuksi tilanteessa, jossa kotona olin minä (kuumeessa), astmalapsi (kotiutunut sairaalasta juuri) ja toinen lapsi toipumassa flunssasta - ja kotiin piti saada ruokaa. Olisin siis käynyt kaupassa kipeänä ostamassa ruokaa.

Siskon mielestä tilanne olisi pitänyt osata ennakoida paremmin, lasten sairastelu oli minun syytäni ja minä vain teeskentelin...

Että näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi