Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisiko joku rauhoitella 34-vuotiasta, joka on aivan

Vierailija
01.08.2011 |

paniikissa, että on liian vanha toisen saamiseen. Kun siis yritystä on ollut jo kolme vuotta esikoisen jälkeen, eikä ole tärpännyt. Nyt tästä ikä-asiasta on tullut peikko, joka pyörii koko ajan mielessä ikävällä tavalla. :-( Jos joku rohkenisi sanoa, että vielä en ole kehäraakki.. tai no, tuntuu, että olenhan minä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain 34 kolmannen ja vielä parin vuoden päästä siitä neljännen lapseni. Nelosen kohdalla sanoin jo lääkärille neuvolassa, että olen varmaan vanhin potilaasi äitiyspolilla, niin lääkäri vaan nauroi ja sanoi että kyllä niitä on paljon yli neljäkymppisiäkin. Hän oli sitä mieltä, että varsinkin jos on jo ollut raskaana, nejäkymmentä ei ole korkea ikä. Ensisynnyttäjälle taas piti neljääkymppiä korkeana. Ei selittänyt miksi näin. Minulla on kolme ystävää, jotka ovat nelikymppisiä ja ovat saaneet vauvan vasta. Ja entäs ne entisaikojen mummot...

Vierailija
2/10 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajunnut olevani liian vanha raskautumaan. Kuulin asiasta vasta myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini sai minut likemmäs 39:ä, että niin notta silleen.

Vierailija
4/10 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä käynyt mielessäkään että olisin jotenkin vanha saamaan vauvan.

24v ja 26v olin kun sain aiemmat lapseni.

En pidä mahdottomana ajatuksena että jos mies innostuu niin että meille tulisi joskus vielä iltatähti.

Vierailija
5/10 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tuttavapiirissä oli 6-7 vuotta sitten villitys. Neljä n.40v pariskuntaa sai vuoden sisällä vauvan. Osa oli iltähtiä, mutta oli yksi esikoinenkin.

Vierailija
6/10 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan luomusti, ei siis mitenkään seurattu edes päiviä, jolloin kannattais yrittää.

Mutta emme voi tietää, missä kunnossa "munasi" ovat. Keskimäärin 35 vuoden jälkeenhän niiden kanssa alkaa olla vähän niin ja näin. Sori, ei siis kauheasti lohtua, ehkä.

Vierailija
7/10 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mulla ole vielä ainuttakaan lasta. Eikä miestä... En ole ajatellut olevani vielä vanha.

Vierailija
8/10 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehäraakki, et todellakaan. itse tulin 34-vuotiaana raskaaksi toisesta kierrosta. tuskinpa sinun kohdallasi "tärppäämättömyys" iästä on kiinni. tsemppiä!

Vierailija
9/10 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole liian vanha tosiaankaan, mutta oletteko käyneet tutkituttamassa lapsettomuusongelmanne? Yleensähän vuoden yrittämisen jälkeen tutkitaan. Eli hophop tutkimuksiin jos ette ole vielä käyneet!

Vierailija
10/10 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin kolmen vuoden ja erilaisten tutkimusten jälkeen. ja eka siis, ihan hienosti meni raskaus ja vauvanhoito

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi