Voinko lähteä tämännäköisissä vaatteissa ihmisten ilmoille? *kuva*
Olen vähän kahden vaiheilla tuosta mekosta... Ja joo olen vähän leveälanteinen. Terkkuja myös tutuille jos taustasta tunnistatte.
http://aijaa.com/v.php?i=002758404140.jpg
Kommentit (50)
Tosin muakin ällöttää legginsit.
Mutta näytänpähän sun seurassas paremmin pukeutuneelta.
vaakaraita leventää persausta muuten ok!
Hame on jees, vyö korostaa kivasti hoikkaa uumaa, mutta noi kengät katkaisee nilkan linjan ja sun sääret näyttää lyhyiltä pötköiltä. Korolliset mustat avokkaat, ilman mitään remmejä ja legginsit vois olla hivenen lyhyemmät.
vyö jotenkin kruunaa kaiken, hyvännäköinen, vaikka minun kainalooni!
Mekko kotimekoksi, liivi jonkun muun vaatteen kanssa, leggarit sinne missä pippuri kasvaa, kengät juuri ja juuri ok pitkien housujen kanssa.
Liivi pois ja vyöksi jokin toinen, kapeampi ja yksinkertaisempi vaikka ihan sileätä nahkaa tms.
Jos siis vyötä pakko pitää..
Nuo mustat legginsit pois tai ainakin huomattavasti lyhyemmät tilalle ja kengiksi jotkin ilman solkia ja hihnoja ja mieluiten korolla.
Tai sitten mustat ballerina-tyyppiset simppelit kengät.
en usko että poikkeat mitenkään massasta tuolla asukokonaisuudella.
Leggareista en tykkää kenelläkään, se on vain henk.koht mielipide mutta kaikenkaikkiaan ilman muuta voit lähteä ulos ja terassille.
ei nilkkaremmejä ja muuten voisi olla kesäisemmät...vaikka sandaalit tai avokkaatkin, mutta korkoa vähän enemmän. Ja tosiaan toi remmi veks! :)
ja vyö ok. Mutta ota liivi pois. Se on ruma ja tekee asusta juntin. Myös kaulakoru pois, näyttää mummokaulakorulta. Sen sijaan voisit laittaa ranteeseen ison/ isoja rannekoruja.