Voinko lähteä tämännäköisissä vaatteissa ihmisten ilmoille? *kuva*
Olen vähän kahden vaiheilla tuosta mekosta... Ja joo olen vähän leveälanteinen. Terkkuja myös tutuille jos taustasta tunnistatte.
http://aijaa.com/v.php?i=002758404140.jpg
Kommentit (50)
Jos sulla itsetunto kestää laittaa kuvan av:n ämmäjengin haukuttavaksi, silloin sulla kestää pokka lähtee ihmisten ilmoille vaikka huopatossuissa ja uimapuvussa.
Mä en kestäis näitä sun saamia kommentteja.
Mukavaa iltaa sinulle!
ne on muuten legginssit.. teille muodista ulkona oleville tiedoksi.
hienompi nimi pitkille kalsareille :>
Ja kyllä niitä pitää tyylitietoiset julkkiksetkin. Siis ihan tuolla jenkeissäkin.
Pitkät kalsarit, mitkä pitkät kalsarit, vaikka niitä käyttääkin tähdet jenkkilässä!
Kengät vaihtaisin kevyempiin, leggarit vaihtaisin lyhyempiin, liivin heittäisin veke ja vyön nostaisin ylemmäs :)
http://aijaa.com/v.php?i=006018405183.jpg
Lisäksi vielä tuota petroolinsinistä kynsilakkaa.
mutta en mene edes pihahommiin tuon näköisenä.
Kertakaikkiaan epäsopivat sun vartalolle.
ruokakauppaan, pankkiin, kirkkoon, häihin, hautajaisiin, illanviettoon terassille vai mitä??
ruokakauppaan, pankkiin, kirkkoon, häihin, hautajaisiin, illanviettoon terassille vai mitä??
oli tarkoitus lähteä ja ehkä vähän shoppailemaan, terassille tms.
ap
laittaisin vaan lyhemmät leggarit.
mitä varten sulla on kesällä pitkät kalsarit jalassa?
Ehkä tuo vyö, ota se pois. Saattaa olla että tuo liivikin ärsyttää. Mutta ainakin tuo vyö. Ja tollasten kenkien kanssa laita sukkikset. En muuten tykkää noista kengistä.
Mutta mun puolesta saat luvan lähtee ihan minne vaan tuossa asussa.
Toi mekko näyttää aika lurpsahtaneelta. Ja mikä toi villaliivin näköinen on, onko se oikeasti villaliivi? Entä miksi pitkät legginsit, ne näyttää tunkkaisilta ja kuumilta.
Miksi sulla on noi leggarit vedetty nilkkoihin asti?
Miksi tuo on vyö on tuossa? ja vielä tuollainen vyö...
Miksi tuo liivi on tuon mekon päällä?
Etkö yhtään tätimäisempiä kenkiä löytänyt?
Ihan järkyttävän ruma kokonaisuus, ei millään pahalla mutta olen aika shokissa!
Ja vaakaraidat leventää entisestään kun tuohon lantioosi viittasit.
Vyötärö sulla on ihailtavan kapea ja sitä kannattaakin korostaa mutta ei noin eikä tuollaisella kokonaisuudella.
Eli ei, itse en lähtisi tuollasella asulla edes roskista viemään, sinusta en tiedä..
Toi mekko näyttää aika lurpsahtaneelta. Ja mikä toi villaliivin näköinen on, onko se oikeasti villaliivi? Entä miksi pitkät legginsit, ne näyttää tunkkaisilta ja kuumilta.
Ehkä noi jossain junttilassa menettelee. Leggingseistä samaa mieltä. Ovat pitkät kalsarit, ei siitä mihinkään pääse.
kyllä kehtaa hyvin,oikeen pirtsakan näköinen kokonaisuus.olisikin noin hoikka!
ihan hyvä kokonaisuus.
Ehkä laittaisin matalammat kengät, vaikka hyvät on noikin.
sukkahousut sit vaikka tilalle tai ihan paljain kintuin...
Tiimalasivartalosi on aika tyrmäävä. Upea! Vaatteet ei ehkä kovin kummoiset, mutta ihan hyvin voit mennä noillakin, mikäs siinä. Meillä on olkkarissa just samassa kohtaa kitara just samassa telineessä ;-)