Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin käytetyt lastentarvikkeet?

Vierailija
12.09.2011 |

Meillä jää jatkuvasti pieneksi vaatteita, kenkiä, monoja yms. ja lelujakin on monta säkkiä varastossa. Kannattaako tällaisia alkaa ladata huutonettiin vai kiikuttaa jollekin kirppikselle? Ja pitääkö siellä kirppiksellä itse päivystää myymässä vai jätetäänkö tavarat vain myyntiin? Onko joku tietty nimi sellaiselle kirpputorille?

Vai onko olemassa jokin muu kätevä nettifoorumi missä ilmoitella?

Olen ihan aloittelija tällaisessa, ja tosi kiitollinen asiallisista vastauksista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, miten vähimmällä vaivalla saisi tavarat nurkista ja mielellään jonkun euron itsellekin. En siis haluaisi niitä suoralta kädeltä lahjoittaa hyväntekeväisyyteen.

Kauanko menee aikaa jos aloittaa huutonet-myynnin? Onko se vaivalloista?

ap

Vierailija
2/10 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun täällä näkyy olevan huutis-aktiiveja enemmänkin, olisi kuvitellut että joku vaivautuu vastaamaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne ole niitä mistä vuokrataan pöytä esim viikoks muttei olla ite paikalla myymässä? Huutiksesta olen vaan ostanu, ei myyntikokemusta.

Vierailija
4/10 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydään isommat ja kalliimmat tavarat huutiksen kautta, jos joku kaveri tai sukulainen ei tarvi, silloin saa yleensä hyvän hinnan. Vaatteet ja muu pikkutavara myydään kavereille, annetaan sukulaisille tai heitetään keräyslaatikoihin. Ei tule mitään ylimääräisiä maksuja myyntipaikasta/pöydästä tai provisioita. Hyvä tavara menee kaupaksi, kun hinnoittelee niin, että itsekin siihen hintaan ostaisi.

Vierailija
5/10 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mietin, onko 25 euron viikkovuokra kannattava.