Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin käytetyt lastentarvikkeet?

Vierailija
12.09.2011 |

Meillä jää jatkuvasti pieneksi vaatteita, kenkiä, monoja yms. ja lelujakin on monta säkkiä varastossa. Kannattaako tällaisia alkaa ladata huutonettiin vai kiikuttaa jollekin kirppikselle? Ja pitääkö siellä kirppiksellä itse päivystää myymässä vai jätetäänkö tavarat vain myyntiin? Onko joku tietty nimi sellaiselle kirpputorille?

Vai onko olemassa jokin muu kätevä nettifoorumi missä ilmoitella?

Olen ihan aloittelija tällaisessa, ja tosi kiitollinen asiallisista vastauksista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, miten vähimmällä vaivalla saisi tavarat nurkista ja mielellään jonkun euron itsellekin. En siis haluaisi niitä suoralta kädeltä lahjoittaa hyväntekeväisyyteen.

Kauanko menee aikaa jos aloittaa huutonet-myynnin? Onko se vaivalloista?

ap

Vierailija
2/10 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun täällä näkyy olevan huutis-aktiiveja enemmänkin, olisi kuvitellut että joku vaivautuu vastaamaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne ole niitä mistä vuokrataan pöytä esim viikoks muttei olla ite paikalla myymässä? Huutiksesta olen vaan ostanu, ei myyntikokemusta.

Vierailija
4/10 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydään isommat ja kalliimmat tavarat huutiksen kautta, jos joku kaveri tai sukulainen ei tarvi, silloin saa yleensä hyvän hinnan. Vaatteet ja muu pikkutavara myydään kavereille, annetaan sukulaisille tai heitetään keräyslaatikoihin. Ei tule mitään ylimääräisiä maksuja myyntipaikasta/pöydästä tai provisioita. Hyvä tavara menee kaupaksi, kun hinnoittelee niin, että itsekin siihen hintaan ostaisi.

Vierailija
5/10 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mietin, onko 25 euron viikkovuokra kannattava.

Pitäisi kai olla tosi paljon myytävää, että se kannattaisi? Joudunkohan lopulta itse maksamaan kirppiksen pitäjälle...

Vierailija
6/10 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudenveroiset hiihtomonot kokoa 30. Hyvä merkki. Mutta ei kai tällaisista voi pyytää montaa euroa? Ja postissa niiden lähettäminen tuntuu ihan järjettömältä. Tai joku lapsen talvitakki. Äh, miten hankalaa!

Vierailija
7/10 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselta pieneksi jääneitä tavaroita ja vaatteita. En halua niillä rikastua, mutta en heti ole ilmaiseksi antamassa. Oli mielestäni kätevä tapa saada tavarat pois nurkista tuon fb:n kautta.

Vierailija
8/10 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselta pieneksi jääneitä tavaroita ja vaatteita. En halua niillä rikastua, mutta en heti ole ilmaiseksi antamassa. Oli mielestäni kätevä tapa saada tavarat pois nurkista tuon fb:n kautta.

Kuulostaisi just mulle sopivalta.

Vierailija
9/10 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpputori tai vaihtorinki niin löytyy kaupunkeja vaikka kuinka paljon. On Vantaata, Kuopiota, Jyväskylää, Kuovolaa ym..

Kannattaa katsoa löytyisikö oma paikkakuntakin sieltä :)

Vierailija
10/10 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpputori tai vaihtorinki niin löytyy kaupunkeja vaikka kuinka paljon. On Vantaata, Kuopiota, Jyväskylää, Kuovolaa ym.. Kannattaa katsoa löytyisikö oma paikkakuntakin sieltä :)

harmi vaan, en löytänyt kuin yhden ja sekin vaikutti kovin hiljaiselta. Mutta jatketaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme