Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exän käytöksestä?

Vierailija
01.08.2011 |

Ex sai tietää että mul on uus mies. Sanoi että onnea matkaan. Mä sanoin että samoin sulle. Se sano et "ei kiitos, ei sulta" eli ei halunnu et mä toivotan onnea sen tulevaisuuteen. Mistä tuokin mahtaa kertoa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista oikuttelua yleensäkkään mainita etten ota sun onnitteluja vastaan!

Vierailija
2/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen puolestaan teidän välit ovat lopullisesti ohi. Hän ei enää halua sinulta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaan hassulta, kun muutti kantansa lennossa. Viel viime viikolla soitti ja pyyti apua ihan käytännön asioissa (en panemisessa) ja totta kai autoin ku ollaan ihan hyvis väleissä oltu.

Ja ny sit käyttäytyy noin

Vierailija
4/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihan hetkisen, enkä ymmärrä joidenkin kantaa alkuunkaan.

Se ukko on sylkeny mun päälle, painanu kaulasta seinää vasten, valehellu...... ja haukkunu yms. Lista on tosi pitkä. Mut sitten aina kuitenkin niin kauheesti "rakastanu",

Kaikesta tuosta huolimatta ei mulle tee heikkoo jos se toivottaa mulle onnea. Pystyn ottaan sen vastaan torjumatta.

Mut tää osottaa vielä mieltään, ja alkaa iniseen... Sama se mulle on mitä inisee, mut ihmettelen joidenkin reaktioita.

Vierailija
5/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa lapselliselta omaan napaan tuijottajalta.

Vierailija
6/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukamas lasten takia. Yäk! Ehjä perhe valehtelijan kanssa??????????? LUULIN et pystyisin luottamaan Yäk!

Etkö tajua, et halveksii sua kun alennuitte tollaseen.

Toivottavasti uuden taso on hitusen korkeammalla mut älä ny silti ala lisääntymään heti.

Vierailija
7/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan paska ukko. väkivaltainen, valehteleva petturi, johon ei voi luottaa. Miksi olet edes ajatelltu olevasi väleissä tommosen kanssa saati ottavan sen takaisin.

Vierailija
8/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin hänet vuosia sitten, mutta aina tahtoo mut takaisin. En kai voi olla vihainen siitä, että on mennyt muita panemaan, mutta tyhmästi tein, kun menin antamaan hänelle taas kerran paljaalti ja ilman ehkäisyä.

Kuitenkin rakastan häntä vaan, en ketään muuta. En usko, että haluaisin ketään muuta koskaan. Mitä tämä on tämmöinen?

Vierailija
9/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ollaan oltu narsistin loukussa, ne on taitavia lirkuttelijoita tarpeen tullen. Mut ei puhettakaan että lapsia enää tekisin vaik uus ois kuinka ihana, sen oon jo olemassa oleville lapsille velkaa!

Vierailija
10/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei halua sinulta mitään lässytystä joko siksi, että olet epäaito tai siksi, että on katkera tai siksi, että kaipaa vielä. Olitteko kauan yhdessä?

Vierailija
11/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltii 9 v naimisissa. Sit ukko läks toisen naisen matkaan, mut se suhde ei kestäny. Otin ukon takas, valehteli, erottiin taas. Otin ukon takas, valehteli (oli yhteydessä toiseen naiseen vaikkei pitäny), erottiin taas. Ja sitä rataa jatku varmaan 5 kertaa.

Ny oltiin loppukeväästä taas yhes, luulin et pystysin luottamaan. No en tietenkään pystyny ja lopetin suhteen. Tällä kertaa sano olleensa valehtematta ja "kunnolla". Tavallaan ehkä uskonkin että oli kunnolla, mut en vaan voinu historian vuoksi luottaa.

Tässä rumbassa lapset on joutunu kärsimään ihan liikaa, tiedän, mut kertaakaan en oo ukkoa valehtelemaan pakottanu. Joka kerta halusin yrittää että saatas lapsille ehjä perhe, ja tottakai miehestä kaikesta huolimatta välitin.

Vierailija
12/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksipä sä tällaista edes pohdit, mitä väliä?

Vierailija
13/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin vaan ku sain sen kuvan että oli loukkaantunu. Itehän on valehellu, mun ois ilmeisesti pitäny vaan hänen kanssaan olla ja uskoa kaikki, olipahan totta tai ei. Ja kohdella muutenkin kuin kuningasta.

Vierailija
14/14 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttas että katuu töppäilyjään, mut ei varmaan osaa tavoiltaan muuttuakkaan.