Alan boikotoida muksua!
Olipa ärsyttävää. Kun muksun kesäkeräily alkoi, pistin heti ensimmäisten joukossa kuitit matkaan, jotta lapsi varmasti saisi sen lautasen ja saisin osallistua autoarvontaan ja matkalahjakortin arvontaan. Ihmettelin kun kaikki kaverit saivat lautasia ja mä vain odottelin. Sanoin lapselle että pitää vaan malttaa ja että kyllä se sieltä tulee! No, nyt pari kk odoteltuani laitoin muksulle palautetta ja kysyin missä se lautanen viipyy. Ja että v*tuttaa kun vastaus oli sitten tällainen:
"Kampanjan toimintaohjeiden mukaan tulee 31.5. - 31.8.2011 päivätyt Muksu-tuotteiden ostokuitit postittaa meille 6.9.2011 mennessä. Teille oli laskennassa kirjattu 21 ostoa, mutta yhdestä kuitistanne puuttui tuotteiden oston päiväys. Emme valitettavasti voi hyväksyä tätä kuittia kampanjaan, koska keräilyn ehdot (tuotteiden osto kapanjan aikana) eivät täyty. "
Me ollaan käytetty sikakallista muksumaitoa joka päivä ja osteltu varmaan kymmenien lautasten edestä muksun tuotteita. Ja nyt muka prisman kuitista puuttui joku päivämäärä. Kyllä mä kaikki päivämäärät näin, minkä kaupan kuiteissa sellaista ei muka ole??? Tosi pettymys lapselle ja itsellekin. En sitten varmaan ole niissä arvonnoissakaan mukana vaikka koko kesän niin kuvitellut. Ärsyttää niin vietävästi! Tuskinpa alan laitella uusia kuitteja matkaan ja ostaa uutta postimerkkiä. Miten eivät tajua, että tuollainen tosi huonoa mainosta muksulle?! Tuli vielä sellainen olo, että mua epäiltiin huijauksesta eli että olisin pistänyt jonkun vuoden vanhan kuitin... huoh. Tuo keräily kestää monta kuukautta muutenkin ja muksumaitoa käyttäen saisi ison kasan lautasia. Eivät edes vaivautuneet ilmoittamaan että joku päiväys muka puuttui!!
Kommentit (10)
mene töihin.
Sun pää alkaa selvästi hajota kotona olemiseen.
Olen kyllä töissä ja pää ei ole hajonnut. Lapsi sen lautasen haluaa ja tiedättekö kun lapselle on jotain luvattu ja se sitä odottaa... kun kaverillakin on! Alkoi vaan niin v*tuttaa tuollainen palvelu kun yhtä halpaa lautasta jemmataan viimeiseen asti ja mua epäillään huijauksesta.
Jos sääntö on selvä, se on selvä.
Mene ostamaan sille kullannupulle vaikka Hello Kitty-lautanen ja uudet aterimet.
joo mut MÄ näin ne päivämäärät kuiteista, v*ttumainen kuitinkatsoja ei muka nähnyt. Kyse on ihan periaatteesta.
Olisivat voineet ilmoittaa siitä jo aiemmin sinulle. Tai olisivat voineet lähettää lautasen yhdestä kuitin puuttumisesta huolimatta.
Miksi tuollaista provoa keksisin? Juuri sain sen sähköpostin kun muksulta asiaa tiedustelin ja alkoi kiehua. Kirjoitin jo heillekin takaisin, että tulen kertomaan tällaisesta toiminnasta eteenpäin.
Asiakaspalvelussa pitäisi olla aivan eri otteet ja joku halpa muovilautanen ei paljoa kustanna. Yritin opettaa lapselle malttia tällä esimerkillä ja siksi v*tuttaa. Tajuaako lapsi jonkun kuitin päivämäärän päälle jotain? Hankala selittää sellaisia.
Meille tuli kyseinen lautanen kyllä mutta sehän on justiinsa niin laadukas kun lahjonta voi olla! xD kämästä muovia ja vaihtokuviaka ei saa pestä koneessa...
Tiedän että on huono lautanen ja varmaan jotain myrkkymuoviakin vielä, mutta lapsi nyt vaan haluaa sen ehdottomasti :( Harvoin mitään pyytelee ja ehdottomasti haluaa ja haluamiset on aika halpoja...
Meille tuli kyseinen lautanen kyllä mutta sehän on justiinsa niin laadukas kun lahjonta voi olla! xD kämästä muovia ja vaihtokuviaka ei saa pestä koneessa...
Meillekin tuli lautanen ja tunsin suurta myötähäpeää laaduttomuuden suhteen... Siis ei kai se ole edes sen postimerkin arvoinen? No meidän lapsi tykkää niistä irtokuvista, jotka tuli lautasen mukana, mutta lautasesta ei välitä... Leikkii niillä irtokuvilla.
Meillä ei mene muksuruuat boikottiin.
Onko tämä aloitus pila?
Menen nyt hyvä ihminen ostamaan 10 laustasta jotakin muuta sarjaa ja uusi koko astiasto muutenkin. Ei mene välttämättä montaa euroa.