Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan hoitotaso pesukoneen päälle: Mistä hoitotaso?

Vierailija
01.08.2011 |

Huomasin, että ne alustat ovat noin. 80 cm pitkiä kun pesukone taas on 60 cm syvä. Haittaako se käytännössä, että alusta on pidempi? Ylipäänsä toimiiko syysteemi hoitoalusta pesukoneen päällä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan kaukalon laitoineen puusta, päälle vedin emman standarin alustan. Se tulee vähän yli, muttei ole haitannut millään tavalla.

Pelkkä alusta pyykkinkoneen päällä on mielestäni vähän turvaton. Tai meneehän se hetken, mutta jonkinlaiset reunat olis hyvä olla.

Vierailija
2/6 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvan säätöjalat ja pätkä pöytälevyä ja tehtiin pöytä pesukoneen päälle. Siihen sai sitten hoitoalustan lisäksi vauvan vaatteetkin korissa viereen. Näppärä myös vauvan jälkeen pyykin käsittelyyn. Hintaa ei ihan hirveästi tullut, säätöjalat tais olla 7€/kpl ja pöytälevyn hintaan en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostin ikealta hoitoalustan pesukoneen päälle. Alustassa on puhallettavat reunat, niin ei lapsi pääse pyörähtämään alas. Hieman tulee yli pesukoneen reunan, mutta ei haitannut. Hoitoalustoihin on ikeassa myös pestäviä päällisiä.

Vierailija
4/6 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei toimisi?

Minä leikkasin alustan oikean kokoiseksi.

Vierailija
5/6 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ainakaan pienen vauvan kanssa haittaa vaikka alusta tulee vähän yli.

Vierailija
6/6 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan itte kehitelty versio, eli leikkasin jumppa-alusta/istuinalusta/makuupussin alunen (miksikä sitä nyt kutsutaan mitä rllana myydään) pätkän ja päälle iso pyyhe, mistä rullasin sivut niin jäi keskelle sellainen "kouru". Toimi tosi hyvin ja pyyhkeen sai näppärästi pesuun, ja oli paikka tukeva :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi