mieheni pettänyt minua äitini kanssa???
olen aivan järkyttynyt..aamulla tuli riitaa äidin kanssa ja äiti sitten sanoi että: kysyppä mieheltäs että olinko hyvä pano.löin vain luurin korvaan ja nyt myöhemmin tuli viesti että unohda mitä sanoin.jäi kuitenkin kaivertamaan että onko mieheni pettänyt minua,miksi äitini muuten olisi tuollaista keksinyt, vaikka meillä olikin riitaa??olen nyt miettinyt että heillä on kyllä ollut monesti tilaisuus tehdä se,mutta en kyllä ikinä olisi arvannut.mies on vielä töissä enkä ole hänelle puhunt mitään koko asiasta.kuinka minun kannattaisi mielestänne ottaa asiasta selvää,töksäytänkö ihan suoraan vai? tuntuu aivan kamalalle.anteeksi mahdolliset kirjotusvirheet.
Kommentit (46)
Tollanen juttu on jotenkin niin sairas ja uskomaton, että siinä vain typertyy, eikä välttis tule mieleenkään huutaa ja raivota, ja miettii hiukan myös, kelle kertoo.
t. 41
Mutta tyttökaverini ex-miesystävä (8 v vanhempi naista) yritti iskeä naisen tätiä (10 v vanhempi miestä) ihan pokkana kännipäissään. Täti kertoi minulle, että olisi muuten ollut miehen kanssa, mutta ei viitsinyt pahoittaa veljentytön mieltä, jos jää kiinni. Että kaikenlaisia tyyppejä. Tuokin mies erään pikkukunnan valtuuston puheenjohtaja. Jos vaimo (jollainen miehellä siis on, tyttöystävistä huolimatta) lukee, tunnistaa kyllä. Ipe se on. :)
Ihan normi settiä, oma ex anoppi oli sellainen munahaukka perseen keikuttaja ettei sitä voinut olla panematta kun kahden kesken jäätiin. Tottakai se ei osannut olla kertomatta emännälle ja sillä kertaa siitä tuli ex-anoppi. Tosin eron jälkeen jatkoin lämmintä suhdetta anoppiini ja toisaalta ehkä parempikin näin.
helposti noin käyneen. Itselleni sattui tapaus, että ex-mieheni (silloin n. 40 v) petti minua tytön (20 v) kanssa, josta tuli myöhemmin hänen miniänsä. Eli tyttö iski pojan, kun ei isää kokonaan saanut. Siinä nyt sitten elellään samassa pihapiirissä. Poika ei tiedä, että vaimo on ollut sängyssä hänen isänsä kanssa, tosin puoli vuotta ennen heidän suhteensa alkamista, mutta minusta kuvio on aika kummallinen. Totuus on usein tarua ihmeellisempää. Onneksi pääsin pois tuosta porukasta.
mut tosiaan. ei ole kovin outoa, jos 20-25 vuotias mies nai baarireissulla/nettitreffien kautta 35-45 vuotiaan naisen kanssa.
aika moni nuori mies haaveilee naivansa anoppiaan, jos anoppi on nuorekas ja hyvässä kondiksessa.
Miten edes viitsitte kuvitella ettei tuo olisi mahdollista. Kumminkin päin. Yksi tuttu kertoi avoimesti miten kuolasi miehensä isän perään. Siis heidän lasten isoisän. Kyllä näitä riittää. Jos on nuorekas niin kyllä se vanhemmallakin naisella rupee kutinaa tuntu jalkovälissä kun tulee tilaisuus saada nuorta miestä ja sama toisinpäin.
Ei turhaan lööpeistä lueta nykyään näistä puumanaisista ja harmaahapsi miehistä jotka menee naimisiin 20v kanssa.
Tuo HIV juttu oli täysi kymppi, kokeilisin ainakin sillä aloittaa koko jutun ja sitten yrität saada lohtuseksiä illalla ja katsot rupeeko mies kiemurtelee pois. Jos suostuu niin päräytät päin naamaa että sulla tuli riitaa äidin kanssa ja totuus tuli ilmi. Ei meinaa missään nimessä oma äiti tuommoista keksisi omasta päästään ellei ole käynyt kiksauttaa vävypoikaa.
se mies alkaa kohta kotiutua? Kiehuuko ap.n sisällä..
ihan HIV tartuntaa kannata heittää kehiin.
Joku mikä on kuitenkin hoidettavissa, koska jos kuitenkin olisi niin että tämä ei olisikaan totta, niin helpompi "hoitaa asia päiväjärjestyksestä".
Miltä mahtaisi tuntua kun epäillään syyttä ja eikä uskalleta kysyä asiaa suoraan vaan keksitään joku valhe että mahdollisesti saataisiin totuus kaivettua ulos.
Eiköhän klamydiakin yhtä lailla aja asiansa, koska kyllä silloinkin miehesi saisi syyllisyyden niskaansa, myös siitä että on tartuttanut sen suhun.
Se HIV on kuitenkin niin paljon vakavampi juttu...
joskus aikaa ennen sinua, eli sehän ei ole edes pettämistä. Mutta on sun äiti totaalinen urpå.
vai ovatko eronneet?Aikamoinen äiti sulla, mutta valitettavasti luulen että asiassa on jotain perää..
Miten äitisi voi tuollaista sanoa, edes vitsillä. Aivan sairas sun äitisi ja jos tuo on vielä totta.
Ei äiti saa tehdä noin omalle lapselleen, ei vaan saa!
Miten äitisi voi tuollaista sanoa, edes vitsillä. Aivan sairas sun äitisi ja jos tuo on vielä totta.
Ei äiti saa tehdä noin omalle lapselleen, ei vaan saa!
minä olen sekstaillut äitini poikaystävän kanssa.
Jäimme siitä kiinnikin...
Muuten äitisi ei olisi lähettänyt "unohda" -tekstaria. Hän olisi ollut ihan hiljaa.
onko äiti narsisti? Niissä "tunnistuslistoissa" yksi piirre joka mainitaaan on se että yrittää viekoitella tyttären poikaystäviä.
Minun äitini on valitettavasti tätä sarjaa. Uskokaa tai älkää, tällaisia ihmisiä ON olemassa. Hän on yrittänyt iskeä monia miesystäviäni, soitellut, pyydellyt ulos...Nämä ovat tapahtuneet yleensä sen jälkeen kun olen eronnut ko. miehestä. Siitä onko suhteen aikanakin ollut yritystä, en ole ainakaan tietoinen (paitsi sen tiedän että hän mustamaalaa minut kaikille miehille jotka olen hänelle esitellyt).
Äidilläni ei ole normaaleja henkisiä "pidäkkeitä" mitä ihmisillä yleensä on. Tämä on vastenmielistä ja sairasta. Jos vielä joskus alan seurustelemaan jonkun kanssa, luulen, että jätän kaiken ja lähdemme jonnekin muualle asumaan, ihan vain siitä syystä että äitini ei pääsisi lähellemme.
.. kun miehesi tulee töistä, itket hänelle että et arvaa mitä uutisia kuulin. Äidilläni on HIV!
Sit vaan seuraat naaman ilmeitä.
.. kun miehesi tulee töistä, itket hänelle että et arvaa mitä uutisia kuulin. Äidilläni on HIV!
Sit vaan seuraat naaman ilmeitä.
onko sun mies pannu sun äitiä? miten sä voit tietää miten tollaseen reagoisit? miten voit tietää miten joku muu reagoisi. mä oon aika varma että jos mun mies tekis noin, en todellakaan kehtais kovin pian kertoa yhdellekään kaverille. niin noloa se olis. helpompihan se täälä on avautua.
ap:lle voimia